als je een lelijke kop hebt niet hoorquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook lang en slank.
Daar gaan die grotjes sowieso van druipen.
zullen we DNA test doen, je weet t niet hequote:Op zaterdag 16 april 2016 20:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat hebben we toch veel gelijkenissen
Dan moet je wel echt foeilelijk zijn, als ik dat zo zie in het uitgaansleven.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:56 schreef supersof het volgende:
[..]
als je een lelijke kop hebt niet hoor
quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
zullen we DNA test doen, je weet t niet he
6/10 ben ik dus das genoeg.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt foeilelijk zijn, als ik dat zo zie in het uitgaansleven.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou er iets HEEL vreemds gebeurt zijn
Hoe zou dat gegaan zijn danquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]zou je zo een soap over kunnen maken dan.
maar dan heb je wel een homo broer bij.
Gelukkig heb ik mijn innerlijk mee, anders was ik altijd maagd gebleven.quote:
Nou, dan zou mijn moeder jou hebben verwerkt als minderjarige in Polen en je ter adoptie naar Nederland hebben gestuurd.quote:
thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga zo patatje pinda en frikandel speciaal halen maar geen zin om aan te kleden
quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, dan zou mijn moeder jou hebben verwerkt als minderjarige in Polen en je ter adoptie naar Nederland hebben gestuurd.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, dan zou mijn moeder jou hebben verwerkt als minderjarige in Polen en je ter adoptie naar Nederland hebben gestuurd.
ja kan, toen was mn vader nog niet met mn moeder namelijkquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:00 schreef supersof het volgende:
Of je vader was ergens anders op bezoek geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |