Dan geldt Sofs opmerking nog steedsquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
dacht dat hetero mannen naar uiterlijk keken
Ik heb Engels ondertiteld.quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
als t NL ondertiteld is, ga ik wel kijken
maar zal wel niet
dan nog steeds gekkiequote:Op zaterdag 16 april 2016 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
dacht dat hetero mannen naar uiterlijk keken
voor mij heb ik aan bepaalde plekken speciale herinneringen aan over gehouden waar ik niet meer terug wil keren. en daar is londen een vanquote:
lol financieel hoofdstad van europa niet meer in kunnenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
voor mij heb ik aan bepaalde plekken speciale herinneringen aan over gehouden waar ik niet meer terug wil keren. en daar is londen een van
wat moet ik daar doen behalve vakantie vierenquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lol financieel hoofdstad van europa niet meer in kunnen
En leuk om je eenzame tijd mee te doden als je wat aandacht wiltquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen leuk om beetje te kijken hoe hoog je jezelf moet schalen
o ik reageeer nooit op iemandquote:Op zaterdag 16 april 2016 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
En leuk om je eenzame tijd mee te doden als je wat aandacht wilt
ja goh je bent verloofdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |