Zijn Polen over t algemeen lelijker dan Nederlanders?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Polen houden we niet van ordinair gedrag, of je nou hetero of homo bent.
We maken alleen ordinaire Eurosong festival nummers.
De Polen die bij jullie werken zijn over het algemeen de onderklasse der samenleving.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn Polen over t algemeen lelijker dan Nederlanders?
Zie ze hier wel werken, en die zijn allemaal niet zo mooi maar geen idee hoe representatief dat is?
Ja, dat hoeft niks te zeggen over uiterlijk dus wil je mijn vraag beantwoorden zodat ik het kan weten?!quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De Polen die bij jullie werken zijn over het algemeen de onderklasse der samenleving.
Nou, over het algemeen is de onderklasse niet het mooist hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat hoeft niks te zeggen over uiterlijk dus wil je mijn vraag beantwoorden zodat ik het kan weten?!
oke, maar zijn polen over t algemeen nou minder mooi dan Nederlanders of niet?!quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, over het algemeen is de onderklasse niet het mooist hoor.
Ik vind beide landen niet echt heel mooi.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, maar zijn polen over t algemeen nou minder mooi dan Nederlanders of niet?!
Dat is nog steeds geen antwoordquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind beide landen niet echt heel mooi.
Ik denk niet dat je landen kan vergelijken eigenlijk.quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je landen kan vergelijken eigenlijk.
Vind Polen die ik hier zie zelden knap ja.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:45 schreef Insomnia_ het volgende:
In Polen heb je meer oostblokkoppen die niet echt als iets positiefs worden gezien
Zelfde gelt voor man/vrouw hier vind ikquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als ik dan moet generaliseren denk ik dat de mannen in Polen minder knap zijn.
En de vrouwen knapper.
Veel roken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind Polen die ik hier zie zelden knap ja.
hoezoquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:58 schreef Amarantha het volgende:
Etsu zou fappen bij deze aflevering van Bates Motel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |