Ze deden het een beetje denigrerend af somsquote:
Ja, zal me benieuwen. Staat nog op mijn voornemenslijstje voor 2016. Al twee dingen van de vier voldaan, dus het moet binnenkort.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb het dus ongeacht de inspanning die ik lever. Natuurlijk, net zoals bij ieder mens zweet ik meer bij inspaninng.. maar ik zweet standaard gewoon veel. En ik heb wel odorex voor okselzweet als ik een keer een ander shirtje aan wil doen dan wit of zwart(
![]()
dat is wel kut, dat ik er mn kleren aan moet aanpassen maarja oke dann)
Maarja, wel lekker zo'n behandeling als het goed werkt.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan gaan ze echt heel rustig alles doen, en rekening houden met je (lol)
Was voor mij geboekt.quote:
Ik weet niet meer of ik je broertje zou doen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:25 schreef Fok-it het volgende:
Wie mijn broertje wil zzien moet ook de Hokjesman kijken trouwems, hij was in beeld
Huh? Welk stukje?quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:25 schreef Fok-it het volgende:
Wie mijn broertje wil zzien moet ook de Hokjesman kijken trouwems, hij was in beeld
oh, ja dat is echt kut ja.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, zal me benieuwen. Staat nog op mijn voornemenslijstje voor 2016. Al twee dingen van de vier voldaan, dus het moet binnenkort.![]()
Witte shirtjes draag ik trouwens bijna niet meer.. Doordat de mouwen bij de oksels dus helemaal geel zijn geworden door zweet.![]()
Dan moet je kijken he!quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of ik je broertje zou doen.
Niet over Drenthenarenquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of ik je broertje zou doen.
Is dat de nieuwste? Loop al hele week achter met dingen kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet over DrenthenarenOver professoren
Die schijnt reusachtig geschapen te zijnquote:
Uhuquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat de nieuwste? Loop al hele week achter met dingen kijken
Nieuwe aflevering was leuk wel jaquote:
Dat kan maar jij neukt alles wat los en vastzit man.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat nou? Zn broertje is ook hommo hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |