In je normale ader valt het nog wel mee, maar als je er gevoelig voor bent kan ik me voorstellen dat je zo'n slagader prik niet leuk gaat vinden neequote:Op zaterdag 16 april 2016 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, lijkt mee te vallen dus, dat scheelt
Oh ja, bloed prikken gaat ook hoogstwaarschijnlijk flauw vallen worden
Gelukkig nog niet hoeven te doen
Ze verwachten het niet van iemand met tattoo's en piercings denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wtf is dat voor een achterlijk ziekenhuis dan?
nou, vandaar dat ze waarschijnlijk gek keken en niet omdat ze gewoon iemand was met angst voor naaldenquote:
Haha, wat een armoe.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze verwachten het niet van iemand met tattoo's en piercings denk ik![]()
Maar het is wel een pauper ziekenhuis.. nu we het er toch over hebben. Allemaal gaten in de muren enz van bedden die er 1000x tegen aan zijn geklapt. TV's uit de jaren 90. En zo nog wel meer. Vloer had allemaal putjes erin van al die jaren dat er over heen is gelopen.
Mag toch hopen als ik er over paar jaar weer eens lig dat het dan wel opgeknapt is
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:21 schreef richolio het volgende:
[..]
In je normale ader valt het nog wel mee, maar als je er gevoelig voor bent kan ik me voorstellen dat je zo'n slagader prik niet leuk gaat vinden nee
Ze zei ook nog echt dat het het gemeenste prikje is wat ze hebben
Oh, zo erg is het bij mij niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, heel erg. Maar mn hele leven al, vanaf kleins af aan en al héél vaak voor naar de dokter geweest.
Heb waarschijnlijk zo'n aandoening dat je overmatig zweet, want winter enzo maakt allemaal niet uit. En los van dat zweet onder je oksels lelijk is, heb ik er ontzettend veel last in de praktijk van mn zweethanden (ik ben links, dus schrijven is kut.. maar ook dingen als touchpad op laptop kan ik niet gebruiken, mobiel touchscreen kan ik niet gebruiken, schrijven gaat moeilijk omdat ik pen moeilijker kan vast houden etc etc etc) en mn halve tenen lijken wel aangevreten want eczeem want altijd nat.
Lekker dit, maar ja, ik heb hier mega last van. Eigenlijk nog het minst last van mn oksels dus zoveel zou ik er niet aan hebben. Minst last als in = het is enkel lelijk
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:22 schreef Amarantha het volgende:
Bedden waar het lak allemaal vanaf was.
Ik hoop echt dat ze de kamers een keer gaan aanpakken. Zat er nog aan te denken foto's te maken haha omdat ik mij toch verveelde. Soort bewijsmapje: Verpauperde ziekenhuis.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha, wat een armoe.
Beter in Warschau liggen dan
wat houdt dat in danquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kreeg angstconsult bij vaccinaties.
Ja, ik heb het dus ongeacht de inspanning die ik lever. Natuurlijk, net zoals bij ieder mens zweet ik meer bij inspaninng.. maar ik zweet standaard gewoon veel. En ik heb wel odorex voor okselzweet als ik een keer een ander shirtje aan wil doen dan wit of zwartquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, zo erg is het bij mij niet.En wel ietsje anders..
Als ik gewoon een stukje loop, dan heb ik het heel erg snel warm en ga ik transpireren.. Met 35+ graden zon is het helemaal een rampIn de winter hoef ik maar ook een stukje te fietsen, en dan zweet ik me ook rot..
Enkel bij mijn oksels en af en toe mijn voorhoofd/rug. Voor de rest valt het erg mee..
Maar toch is het schijtirritant, bezweet en beplakt thuiskomen na eventjes fietsen. Maar dat heb ik niet altijd.. Weet niet waar het aan ligt.
Dan gaan ze echt heel rustig alles doen, en rekening houden met je (lol)quote:
Ik wel uiteraard.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:24 schreef Fok-it het volgende:
Heb je de Hokjesman over Drenthenaren gezien Inso?
Nee. Was het watquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:24 schreef Fok-it het volgende:
Heb je de Hokjesman over Drenthenaren gezien Inso?
Vond je niet zo leuk zekerquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:24 schreef Insomnia_ het volgende:
In het ziekenhuis liggen is wel heel saai.
En ik schijn na de narcose heel idiote verhalen tegen de verpleegster gezegd te hebben
vroeg me gewoon afquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:25 schreef Amarantha het volgende:
Maar Inso wat was er met Ik Vertrek dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |