Volgens Wiki nietquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is dat die gozer die ook in Sense8 speelt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wel. Net maar even opgezochtquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens Wiki niet
https://nl.wikipedia.org/wiki/Naveen_Andrews
quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Wow nice dat jij wel goed opletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kijk echt veel te veel om dit allemaal te onthouden enz.
Your beauty never ever scared me.
Valt wel meequote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow nice dat jij wel goed opletIk kijk echt veel te veel om dit allemaal te onthouden enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Tijd om een paxcon te doen, lauw water en komkommer.
Ik zou hem ook wel doen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Tijd om een paxcon te doen, lauw water en komkommer.
Nou zegquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kotsen mag. Graag over Etsu heen.
helaas is hij way out of my leaguequote:
okquote:Op zaterdag 16 april 2016 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
helaas is hij way out of my league
Dat ontblootte bovenlichaam van Pax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |