SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom niet? Zou filmpje minder boeiend vinden (en dus niet kijken) als ik geen last had van mijn verstandskies.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo'n filmpje kijken heeft toch niks te maken met er aan geloven?!!?!?
He heb je je uitslag al?quote:
Weet je wat de beste adagen zijn.quote:
Omdat je er niks mee opschiet om een filmpje te kijken en omdat een filmpje kijken niks te maken heeft met daadwerkelijk tanden trekken dus ook niks te maken heeft met 'er aan geloven'.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom niet? Zou filmpje minder boeiend vinden (en dus niet kijken) als ik geen last had van mijn verstandskies.
Dan kunnen we t over andere operaties hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:12 schreef Amarantha het volgende:
Oh ja we gingen het over iets anders hebben dan kiezen weg snijden of eruit laten trekken.
Lulquote:Op zaterdag 16 april 2016 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan kunnen we t over andere operaties hebben
Klinkt gezellig en slecht voor je beurs.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weet je wat de beste adagen zijn.
Dat je smiddags met 2 kratjes begint met zn 2en.
Beetje voetbal kijken.
Dan naar de kebabzaak bellen voor kebab en bier.
Dan de club in en wodka redbulls klappen.
Wat een tijd.
Ik had niet bepaald 1 op de planning eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan kunnen we t over andere operaties hebben
Dat zeker.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt gezellig en slecht voor je beurs.
Ik ook niet echt. Dan zijn we klaar.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had niet bepaald 1 op de planning eigenlijk.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Dan zijn we klaar.Fok-it heeft geluk.
Hm nee, dat niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:12 schreef Crack_ het volgende:
Zou je flauwvallen als ik die piercing zou doen Fok-it?
Ik ga zo pizza bestellen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Godver moet eigenlijk toch naar de supermarkt. Ik heb wel verdomd veel zin in eten gekregen.
Stelt niet zoveel voor joh.quote:Op zaterdag 16 april 2016 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee, dat niet.
Zitten wel wat gradaties in. Waarom weet ik niet, nooit een reden voor. Maar het ene medische onderwerp trek ik beter dan anderen dit dat
Maar ik zou wel flauwvallen alss bij mij gedaan werd denk ik. Helemaal met een tepelpiercing brr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |