abonnement Unibet Coolblue
pi_161765771
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 22:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het lukt mij nog steeds niet om de 360 games with gold te kopen/downloaden via de website of op de Xbox One zelf. Heb reeds Paypal al gekoppeld, geeft geen soelaas. Krijg nog steeds de melding dat ik geen geldig betaalmiddel heb ;(
1 cent op je paypal zetten? anders bankpas koppelen.
  Eindredactie Games donderdag 28 april 2016 @ 12:53:38 #102
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161773492
Gisteren Sunset Overdrive ff geprobeerd. Zit leuk in elkaar, vooral gameplaytechnisch erg sterk.
Toch was ik er na een half uurtje eigenlijk wel klaar mee :{ niet echt iets voor mij denk ik.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161773697
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 22:45 schreef Sjors_Peter het volgende:

[..]

1 cent op je paypal zetten? anders bankpas koppelen.
Dank je wel. Inmiddels al gevonden waar het aan lag, ik had de verkeerde account gekoppeld :D :P
pi_161773718
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:53 schreef 2dope het volgende:
Gisteren Sunset Overdrive ff geprobeerd. Zit leuk in elkaar, vooral gameplaytechnisch erg sterk.
Toch was ik er na een half uurtje eigenlijk wel klaar mee :{ niet echt iets voor mij denk ik.
Ik kwam er in het begin ook niet in. De lol zit hem dadelijk in de verschillende wapens en de verschillende quuesten.
  Eindredactie Games donderdag 28 april 2016 @ 13:28:52 #105
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161774129
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:06 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik kwam er in het begin ook niet in. De lol zit hem dadelijk in de verschillende wapens en de verschillende quuesten.
Misschien nog ff een kans geven dan. Was gister ook niet in een optimale gaming mood :+
Die chaos squad MP zag er ook nog wel vermakelijk uit.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161774212
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:28 schreef 2dope het volgende:

[..]

Misschien nog ff een kans geven dan. Was gister ook niet in een optimale gaming mood :+
Die chaos squad MP zag er ook nog wel vermakelijk uit.
Die MP heb ik dan weer nooit gespeeld. :D

Ik ben niet van de open world shooters. Zo heeft de third person GTA tot en met 4 mij nooit kunnen bekoren en gold datzelfde voor Crackdown en Saints Row. Deze vond ik echter, na een stroeve start weliswaar, geweldig.
pi_161774221
Ik heb me overigens gestort in Destiny. Ik vind het echt een topgame. Ben er erg van onder de indruk.
  donderdag 28 april 2016 @ 13:34:55 #108
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161774270
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb me overigens gestort in Destiny. Ik vind het echt een topgame. Ben er erg van onder de indruk.
Destiny nooit gespeeld. omdat ik het eruit vind zien als een gereskinde Halo :P

En Halo benodigt imo 0 skill. Kan jij je daarin vinden?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_161774271
Chaos Squad vond ik leuk. Heel Sunset Overdrive wel. Ik moest even het springen en van gebouw naar rail naar obstakel ik combo's onder de knie krijgen, maar daarna gleed ik door de hele game, en de uitbreidingen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Eindredactie Games donderdag 28 april 2016 @ 13:39:32 #110
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161774383
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2016 13:38 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Yeah het lijkt mij ook leuk, maar heb er gewoon geen tijd voor. En beta loopt morgen af, dus als ik iemand anders ermee blij kan maken, laat je horen!
Duderiņo, heb jij Evolve nog wel eens weer aangeraakt?
Ik heb het gister weer geīnstalleerd sinds een half jaar, en damn er is veel veranderd.

De meest noemenswaardige verandering is dat matchmaking tyfuslang duurt ;(
Ik vind de laadtijden sowieso al erg naar, maar als je dan ook nog eens 5 minuten moet wachten tot een team vol zit is dat niet best. Daarom gister maar ff een reeks arena-potjes gedaan tegen bots om Elder Kraken en Meteor Goliath uit te proberen.

Is eigenlijk ergens te zien hoeveel mensen er op een willekeurig moment online zijn in de game? Misschien via 2K oid? Volgens mij is de game echt op sterven na dood (al wordt dat ook al een jaar geroepen), ik ben wat terughoudend om extra content te fiksen (Gorgon, paar hunters) als ik straks alleen nog maar tegen bots kan spelen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161774477
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Destiny nooit gespeeld. omdat ik het eruit vind zien als een gereskinde Halo :P

En Halo benodigt imo 0 skill. Kan jij je daarin vinden?
Ik vond Halo tot en met 3 heel er goed. Vanaf reach kon het mij iets minder bekoren. Aangezien ik nagenoeg niet online speel is skill voor mij van ondergeschikt belang. Soberzo zuig ik online flink. Pas GoW4 BETA online en dan ben ik gewoon lachwekkend slecht. Vandaar dat met dat ook niet zo heel veel boeit. Ik moet teveel effort stoppen in het bijslijpen van mijn skills dat me dat niet loont. Ik heb daar gewoonweg geen tijd voor. Dus als ik speel wil ik dat ik een leuke tijd heb en niet dat het frustrerend is of geen ruk aan is. Ik schakel dan ook met liefde terug naar pussylevel wanneer het op hard niet lukt. En Halo heb ik tot op heden altijd op hard uitgespeeld. Maar datzelfde geldt voor alle Call of Duty's. Ik kan je stelling dus niet onderschrijven door een puur gebrek aan online ervaring. :P
  donderdag 28 april 2016 @ 15:02:56 #112
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161776244
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:44 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik vond Halo tot en met 3 heel er goed. Vanaf reach kon het mij iets minder bekoren. Aangezien ik nagenoeg niet online speel is skill voor mij van ondergeschikt belang. Soberzo zuig ik online flink. Pas GoW4 BETA online en dan ben ik gewoon lachwekkend slecht. Vandaar dat met dat ook niet zo heel veel boeit. Ik moet teveel effort stoppen in het bijslijpen van mijn skills dat me dat niet loont. Ik heb daar gewoonweg geen tijd voor. Dus als ik speel wil ik dat ik een leuke tijd heb en niet dat het frustrerend is of geen ruk aan is. Ik schakel dan ook met liefde terug naar pussylevel wanneer het op hard niet lukt. En Halo heb ik tot op heden altijd op hard uitgespeeld. Maar datzelfde geldt voor alle Call of Duty's. Ik kan je stelling dus niet onderschrijven door een puur gebrek aan online ervaring. :P
En qua gameplay? Is dat vergelijkbaar met Halo?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_161776334
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 15:02 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En qua gameplay? Is dat vergelijkbaar met Halo?
Ik vind Destiny allemaal wat soepelder aanvoelen. Maar het is van Bungie. Dus ja, er zijn overeenkomsten.
  donderdag 28 april 2016 @ 15:59:45 #114
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_161777372
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik vind Destiny allemaal wat soepelder aanvoelen. Maar het is van Bungie. Dus ja, er zijn overeenkomsten.
Aah oké. Misschien toch eens een keer proberen
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_161777518
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb me overigens gestort in Destiny. Ik vind het echt een topgame. Ben er erg van onder de indruk.
Oh, er zijn nog een paar fokkers actief!
pi_161777928
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 16:06 schreef Reintji het volgende:

[..]

Oh, er zijn nog een paar fokkers actief!
Dunno.
pi_161778974
quote:
2s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:39 schreef 2dope het volgende:

[..]

Duderiņo, heb jij Evolve nog wel eens weer aangeraakt?
Ik heb het gister weer geīnstalleerd sinds een half jaar, en damn er is veel veranderd.

De meest noemenswaardige verandering is dat matchmaking tyfuslang duurt ;(
Ik vind de laadtijden sowieso al erg naar, maar als je dan ook nog eens 5 minuten moet wachten tot een team vol zit is dat niet best. Daarom gister maar ff een reeks arena-potjes gedaan tegen bots om Elder Kraken en Meteor Goliath uit te proberen.

Is eigenlijk ergens te zien hoeveel mensen er op een willekeurig moment online zijn in de game? Misschien via 2K oid? Volgens mij is de game echt op sterven na dood (al wordt dat ook al een jaar geroepen), ik ben wat terughoudend om extra content te fiksen (Gorgon, paar hunters) als ik straks alleen nog maar tegen bots kan spelen.
Ik speel het nog af en toe op de PC, daar kan je zien dat er altijd +- 200-300 mensen online zijn. Voor de One en PS4 kan je dat helaas niet zien...

Maar ja, spel is zo'n beetje doodgebloed... Daarom duurt matchmaking ook zo lang, ik speel eigenlijk alleen nog maar quick games. Klote daarbij is dat de game laatst in de aanbieding was en dat je allemaal noobs als trapper hebt... Ben dus noodgedwongen de laatste tijd aan het trappen haha

Er schijnt voor de zomer een MONSTERpatch uit de komen die letterlijk alles op de schop neemt, van UI tot perk-selectie tot monster-in-de-lucht-bestuurbaarheid tot levels beter maken voor Goliath tot nog heul veel meer... Daarmee willen ze de game wat nieuw leven in blazen want de devs hebben zelf ook door dat het niet zo lekker loopt. Ergens voor die tijd moet nog een balancerende micropatch komen, want Kraken is nu te sterk, en je merkt dat je amper tegen andere monsters speelt...

Maar ja dus, ik speel het nog, vooral op PC, game is inderdaad op sterven na de dood, hopelijk komen er wat nieuwe spelers met die nieuwe patch! En hopelijk doen ze dan ook iets met de matchmaking, want nu duurt het echt veel te lang...
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  Eindredactie Games donderdag 28 april 2016 @ 20:19:15 #118
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_161783641
quote:
99s.gif Op donderdag 28 april 2016 17:06 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik speel het nog af en toe op de PC, daar kan je zien dat er altijd +- 200-300 mensen online zijn. Voor de One en PS4 kan je dat helaas niet zien...

Maar ja, spel is zo'n beetje doodgebloed... Daarom duurt matchmaking ook zo lang, ik speel eigenlijk alleen nog maar quick games. Klote daarbij is dat de game laatst in de aanbieding was en dat je allemaal noobs als trapper hebt... Ben dus noodgedwongen de laatste tijd aan het trappen haha

Er schijnt voor de zomer een MONSTERpatch uit de komen die letterlijk alles op de schop neemt, van UI tot perk-selectie tot monster-in-de-lucht-bestuurbaarheid tot levels beter maken voor Goliath tot nog heul veel meer... Daarmee willen ze de game wat nieuw leven in blazen want de devs hebben zelf ook door dat het niet zo lekker loopt. Ergens voor die tijd moet nog een balancerende micropatch komen, want Kraken is nu te sterk, en je merkt dat je amper tegen andere monsters speelt...

Maar ja dus, ik speel het nog, vooral op PC, game is inderdaad op sterven na de dood, hopelijk komen er wat nieuwe spelers met die nieuwe patch! En hopelijk doen ze dan ook iets met de matchmaking, want nu duurt het echt veel te lang...
Ik lees op het TRS forum vooral klachten van de pc-mensen, het schijnt dat de game het voor consoles nog wel aardig doet in bijv. de VS. Ben wel benieuwd naar de console-statistieken eigenlijk.

Dat over die patch heb ik gelezen ja, daarmee willen ze ook weer wat oude spelers die afgehaakt zijn terughalen. Waarschijnlijk komt er ook weer zo'n gratis weekend rond die tijd. Wel leuk dat die devs/designers nauw betrokken zijn bij de community. Je kunt ze op dat forum gewoon op de man af vragen stellen.

Ben benieuwd, idd hopen dat het weer wat aantrekt. We zijn schijnbaar nogal verwend door andere MP-games, want ik trek het al slecht als ik langer dan een minuut moet wachten op een match :P Maar het blijft een hele toffe, unieke MP-ervaring. Als het allemaal niets meer wordt hoop ik dat ze nog iets met het concept doen, want soortgelijke (assymetrische/4v1) MP-games bestaan niet voor zover ik weet.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_161788535
AC: Black Flag is toch wel erg leuk om te spelen voor drie euro!
pi_161799578
DCUO twitterde op vrijdag 29-04-2016 om 14:10:22 DCUO is available TODAY on Xbox One. Download now! https://t.co/0LAHppR6kB #DCUOonXb1 https://t.co/YTb1gBaKQc reageer retweet
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_161799911
Ik had geen idee wat een DCUO was. Nu nog niet, maar free-to-play multiplayer spul speel ik toch al nauwelijks.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_161804362
Ik ga vanavond maar weer eens met de Gears of war 4 beta aan de slag. Wat een ontzettend lekkere Gears is dat. Het speelt als vanouds maar dan zonder lag. Of misschien af en toe een klein beetje, maar niets vergeleken met bijvoorbeeld Gears 2 waar dat echt een enorme ergernis was af en toe.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2016 18:17:49 ]
pi_161804529
Ik doe vanavond weer eens The Division in m'n console. Lekker een beetje in m'n eentje rondslenteren. En zo nog even Battleborn in de pre-order knallen voor komende week.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_161804568
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 18:26 schreef OMG het volgende:
Ik doe vanavond weer eens The Division in m'n console. Lekker een beetje in m'n eentje rondslenteren. En zo nog even Battleborn in de pre-order knallen voor komende week.
Als ik Gears zat ben mag je mij wel een beetje helpen in The division als je dat zou willen. Ben net lvl 30 maar ik word echt opgegeten in the darkzone met mijn gear. Ik weer niet hoe ver jij bent?
Ik ga niet voor Battleborn maar voor Overwatch :)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2016 18:29:47 ]
pi_161804803
Ik ben pas level 15 of zo. Heb een tijd niet gespeeld.

Overwatch ziet er tof uit, maar Battleborn heeft een "storymode", en van wat ik begreep is Overwatch compleet teams tegen teams. Maar goed, misschien koop ik die ook wel. Amazon Prime hier in de VS heeft zo'n beetje alle nieuwe games voor $47 als pre-order deals, en dan denk ik er een stuk minder over na dan bij $59.99.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')