En een alcoholist zou zeggen dat wiet uiteindelijk meer schade oplevert.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt niet om mijzelf goed te praten.. Maar ik heb toch gevoel dat alcohol uiteindelijk meer schade oplevert.
Ik ga in ieder geval nooit meer drinken. Ja riep ik 4 jaar terug ook maar na een 2de keer ziekenhuis opname is alcohol voor mij verleden tijd.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, je zou er ook wat uit kunnen halen en proberen een gezondere levensstijl aan te houden. Zal vast niet uit het niets komen
Sorry dat ik bot ben, maar jouw gevoel in deze is volslagen irrelevant.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt niet om mijzelf goed te praten.. Maar ik heb toch gevoel dat alcohol uiteindelijk meer schade oplevert.
Ah dus je bent ook al opgenomen geweest met een alcoholoverdosis ofzo?quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval nooit meer drinken. Ja riep ik 4 jaar terug ook maar na een 2de keer ziekenhuis opname is alcohol voor mij verleden tijd.
Beide keren ging ik niet eens KO of was ik zwaar heen.... Ik was gewoon aangeschoten/begin van dronken worden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:52 schreef Etsu het volgende:
Ik snap niet hoe je zover kan gaan dat je in het ziekenhuis belandt. Ik ken mijn grenzen en heb 2x gehad dat ik KO ging en niks meer wist van de avond. Meer zou ik echt niet kunnen.
Blijkbaar kan je er niet zo goed tegen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beide keren ging ik niet eens KO of was ik zwaar heen.... Ik was gewoon aangeschoten/begin van dronken worden.
ik heb vaker gezegd niet meer te drinken dan dat braddie zou stoppen met fokquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval nooit meer drinken. Ja riep ik 4 jaar terug ook maar na een 2de keer ziekenhuis opname is alcohol voor mij verleden tijd.
Alcohol overdosis.. 1 flesje wijn had ik op over de hele avond. Maar kreeg donderdag verwijsbrief mee vanaf de huisarts (voor spoedeisende hulp) en daar staat bij 2012 alleen: Opname cannabis gebruik.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dus je bent ook al opgenomen geweest met een alcoholoverdosis ofzo?
Dan zullen ze je medische geschiedenis toch weten?Dan zeggen ze dat toch niet voor niks?
Dat kan wel hoor, ik heb dat namelijk ook gehad met wiet, paar keer al nu.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Ze wuiven het af op haar wietgebruik.
Ja, je eigen gevoel is wel belangrijk maar sinds ik blow heb ik ook echt overgeef aanvallen wanener ik keertje heb gedronken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja cannabis gebruik maar ik denk dat zelf dat het door de alcohol kwam. Maar ziekenhuis vind wiet boeiender dan alcoholVorige keer negeerde ze het ook volledig dat ik ook alcohol op heb.
Nouja, sommige mensen zien het gewoon als drugs en drugs moet je niet gebruiken en moet je mee stoppen dus afkicken. Ik snap het wel dat sommige mensen zo denken hoor en dat ze daar niet meteen iets mee bedoelen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:47 schreef Amarantha het volgende:
Crack weetje wat het eerste wat ze vroegen aan mij? Nadat ik zei dat ik dus rook en dat ik sigaretten en wiet rook. "Heb je ook contact met verslavingszorg?"
Dat was nog voordat ik iets had gezegd over hoeveel of hoe vaak
Daarom geen druppel meer voor mij.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Blijkbaar kan je er niet zo goed tegen.
Nope, ben sinds gistermiddag weer thuisquote:
ko heb ik nooit gehad gelukkigquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:52 schreef Etsu het volgende:
Ik snap niet hoe je zover kan gaan dat je in het ziekenhuis belandt. Ik ken mijn grenzen en heb 2x gehad dat ik KO ging en niks meer wist van de avond. Meer zou ik echt niet kunnen.
oh dat kan ik niet hoorquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ko heb ik nooit gehad gelukkig
Ik stop op een gegeven moment gewoon met drinken ofzoiets
Dat zou kunnen.. Maar dan verkies ik wiet boven alcoholquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:55 schreef Crack_ het volgende:
Maar ama, misschien is het dus ook wel gewoon écht cannabis die hiervoor zorgt. Want ik heb het dus ook en had het NOOIT voordat ik begon met blowen. En nu weet ik gewoon dat ik echt doodziek ben met twee wijntjes al op. Echt doodziek
Is niet zo heel moeilijk hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:52 schreef Etsu het volgende:
Oke fijnquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom geen druppel meer voor mij.
[..]
Nope, ben sinds gistermiddag weer thuisGelukkig dit keer maar 24 uurtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |