Ik bedoelde met mijn woord gelijkheid helemaal niet gelijkheid van mensenquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet precieze titel.
Maar was, hij is met pensioen.
[..]
Ja, kijk. Dat is typisch links ja.
Ik ben enorm voor vrijheid, zoveel mogelijk.
Ik denk dat je nu gelijke kansen voor iedereen verwart met gelijkheid.
Gelijkheid nastreven is waanzin. Iedereen kan en wil andere dingen. Soms door vaardigheden, soms door handicaps.
Dat je iedereen een gelijke kans wil geven om wat van het leven te maken, is iets anders dan gelijkheid.
Ja, die van mij gaat in de praktijk gewoon niet werkenquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Herkenbaar
Mijn idealistische utopia strookt vaak wel met de realiteit
Gister drukke dag gehad, vandaag betaal ik de prijs met mn kaakquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:43 schreef Amarantha het volgende:
Wow ineens vies moe.
Maar ik voel me wel weer bijna de oude![]()
Ja maar nu is het geen mooi gesprekquote:
hee ja, ik las iets op facebook, fijn dat het weer wat beter gaat zeg.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:43 schreef Amarantha het volgende:
Wow ineens vies moe.
Ah nog steeds? Klote manquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gister drukke dag gehad, vandaag betaal ik de prijs met mn kaak
quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:43 schreef Amarantha het volgende:
Wow ineens vies moe.
Moet nog wel eten hoor, begin ook weer eetlust te krijgen. Maar ben ook heel erg moe ineens. Twijfels of ik naar de winkel ga of slapen en dan later vanavond een bak yoghurt eten ofzo.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:43 schreef Crack_ het volgende:
hee ja, ik las iets op facebook, fijn dat het weer wat beter gaat zeg.
Weten ze nou hoe het kwam of?quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet nog wel eten hoor, begin ook weer eetlust te krijgen. Maar ben ook heel erg moe ineens. Twijfels of ik naar de winkel ga of slapen en dan later vanavond een bak yoghurt eten ofzo.
Ja cannabis gebruik maar ik denk dat zelf dat het door de alcohol kwam. Maar ziekenhuis vind wiet boeiender dan alcoholquote:
Ik heb er nooit veel van begrepen. Maar hij is een beetje zijn vader achterna gegaan.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n mannetje die onze belasting doet.
Nou ja, op moment doet ie vooral de belasting van mn verloofde en doet ie mij in 30 minuten gratis erbij.
Vriendelijke man wel, wel wat droog van stof
wat nou afwuivenquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Ze wuiven het af op haar wietgebruik.
van der steurquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat nou afwuiven
Ik ken mensen die aan wiet zijn overleden
okquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat nou afwuiven
Ik ken mensen die aan wiet zijn overleden
quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
Maar ik snap het ziekenhuis wel. Dagelijks wietgebruik is echt niet goed voor je
quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:47 schreef Amarantha het volgende:
Dat was nog voordat ik iets had gezegd over hoeveel of hoe vaak
Je zou bijna zeggen dat ze er in het ziekenhuis verstand van hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind maar stom dat ze mij het gevoel geven alsof blowen erger is dan alcohol drinken.
Tsja, je zou er ook wat uit kunnen halen en proberen een gezondere levensstijl aan te houden. Zal vast niet uit het niets komenquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind maar stom dat ze mij het gevoel geven alsof blowen erger is dan alcohol drinken.
Echt niet om mijzelf goed te praten.. Maar ik heb toch gevoel dat alcohol uiteindelijk meer schade oplevert.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ze er in het ziekenhuis verstand van hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |