True true, en ja oneens hequote:Op zaterdag 16 april 2016 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Allemaal proberen witte man te scoren.
[..]
Dat gaat verder dan links of rechts.
Je kunt best rechts zijn en voor hoge belasting. Of links en voor lage belasting.
Ik ben voor zo'n laag mogelijke belasting omdat ik vind dat de overheid zo klein en efficiënt mogelijk dient te zijn. Dat is liberaal.
Ja, maar we weten al langer dan vandaag dat wij twee totaal niet op één lijn zitten hiermeequote:Op zaterdag 16 april 2016 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het hele sociale stelsel wordt al gedragen door de topinkomens.
Ik vind niet dat je ze daar nog verder voor moet straffen.
Ik ben echter wel voor een algeheel belastingvrije voet, waar juist de lage inkomens van profiteren.
Hogere inkomens-goden.quote:Feit: modale inkomens betalen gemiddeld zo’n tweeduizend euro inkomstenbelasting per jaar. Daar kunnen de lantaarnpalen niet van branden en de scholen niet van open. Om die bonnetjes te betalen zijn er de hogere inkomens, die het juk van de verzorgingsstaat op hun schouders torsen. De top 25 procent hoogste inkomens hoestte in 2013 bijna tweederde van alle inkomstenbelasting op, tegen slechts 3 procent voor het onderste kwart.
Mijn pa deed dat altijd voor hem, belasting en dergelijkequote:Op zaterdag 16 april 2016 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)lasting-en-u-1611765
Jort Kelder heeft er gister wel een geinig stuk over geschreven.
Wat zie jij als voordeel van de overheid die wij nu hebben? Qua grootte.quote:
Is ie fiscalist?quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn pa deed dat altijd voor hem, belasting en dergelijke
Ik ben absoluut niet voor vrijheid, ik wil het liefst dat best veel is vastgelegd hoe het moet en regeltjes en alles.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn pa deed dat altijd voor hem, belasting en dergelijke
[..]
Wat zie jij als voordeel van de overheid die wij nu hebben? Qua grootte.
Het is een forumquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het irritant dat Mortaxx niet gewoon met me praat maar enkel shit zegt om tegen mn verhaal in te gaan. En dan vervolgens niet meer op mijn reactie reageert.
Weet niet precieze titel.quote:
Ja, kijk. Dat is typisch links ja.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben absoluut niet voor vrijheid, ik wil het liefst dat best veel is vastgelegd hoe het moet en regeltjes en alles.
Ik ben heel erg voor gelijkheid, daar heb je regeltjes voor nodig en een overheid. Als een kleinere overheid mogelijk zou zijn, zou dat wel mooi zijn. Maar ik weet daar gewoon écht niks vanhoe dat dan zit met verantwoording van populatie enzo enzo, weet gewoon niet. Dus ook niet zo goed wat de voordelen zijn, maar ook niet de nadelen
.
Heracles thuis, dat wordt puur genieten.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Rustig maar, ik ben nog even mijn tanden aan het poetsen en dan vertrek ik
Wij hebben zo'n mannetje die onze belasting doet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet niet precieze titel.
Maar was, hij is met pensioen.
Oliynyk in de basisquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles thuis, dat wordt puur genieten.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:40 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik vind het persoonlijk best lastig om mijn ideale wereldje ook in de praktijk te zien, want heel veel dingen kunnen gewoon niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |