Nou ja, dat is wel wat anders dan een kwijtschelding die er in principe zou moeten zijn voor mensen die het absoluut niet kunnen betalen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als iemand van zijn huurtoeslag op vakantie wil, ik zeg maar wat. prima toch?
Zolang diegene verder gewoon zijn vaste lasten weet te betalen enz
Als iemand kennelijk voldoende geld heeft (verdient) om vaste lasten te betalen, kun je de vraag stellen of een toeslag wel nodig/gewenst is.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als iemand van zijn huurtoeslag op vakantie wil, ik zeg maar wat. prima toch?
Zolang diegene verder gewoon zijn vaste lasten weet te betalen enz
Inkomstenbelasting vlaktaks, klaar.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maar een beetje belasting snap ik wel. Om politie en brandweer etc te betalen.
Ik ga in Thailand weer HELEMAAL los met de karaoke.quote:
Ja. Dat weet ikquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als iemand kennelijk voldoende geld heeft (verdient) om vaste lasten te betalen, kun je de vraag stellen of een toeslag wel nodig/gewenst is.
Vraag me af hoeveel influx we dan krijgen uit België en Duitsland.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Inkomstenbelasting vlaktaks, klaar.
Ja, en wat wil je daarmee zeggen? Zeg ik dat ik daar niet voor wil betalen? Zeg ik dat ik het een onzin bedrag vind? Zeg ik dat ik belasting onzin vind?quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je maakt gebruik van een dienst en daar staat een betaling tegenover
Kan je gewoon privatiseren hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ik denk dat wanneer het vuilnis een paar maanden niet zou worden opgehaald jullie wel anders zouden praten
Bon Jovi genotquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga in Thailand weer HELEMAAL los met de karaoke.
quote:
Nog hoger dan nu?quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:27 schreef Crack_ het volgende:
Maar Mortaxx, ik ben heel erg voor hogere belasting voor rijkere
wanneer de rekening komt zullen er natuurlijk weer mensen zijn die de boel liever op straat dumpen. En dan mogen andere opdraaien voor de kostenquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Als iedereen daadwerkelijk anders zou praten zou je het JUIST kunnen privatiseren
Het grootste deel is onder dit stelsel juist freerider.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
Je hebt de overheid gewoon nodig om freeriders te voorkomen
Uhm, ik heb hier nog niet heeeel diep over nagedacht hoe ik het precies zou doen. Of ik die schijven nu gewoon allemaal zou verhogen en dan laagste schijf zou weghalen, of dat ik laagste schijf zou weghalen en de andere schijven allemaal t zelfde zou zetten maar wel gemiddeld hoger dan nuquote:
Hehe.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Lekker hoor.
In Thailand was ik echt het middelpunt van de belangstelling van Thaise vrouwen van 30-40
Dat gaat verder dan links of rechts.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:27 schreef Crack_ het volgende:
Maar Mortaxx, ik ben heel erg voor hogere belasting voor rijkere en voor armere mensen minder belasting. Dus aub hou op met deze shit dat ik helemaal niet voor belasting zou willen betalen en weet ik veel wat nog veel meer onzin, ik vind enkel dat het een te groot bedrag is voor mensen met weinig geld. Daarom ben ik links.
hou op hoor je dacht er net nog over om geld over te boeken zodat je kwijtschelding krijgtquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:27 schreef Crack_ het volgende:
Maar Mortaxx, ik ben heel erg voor hogere belasting voor rijkere en voor armere mensen minder belasting. Dus aub hou op met deze shit dat ik helemaal niet voor belasting zou willen betalen en weet ik veel wat nog veel meer onzin, ik vind enkel dat het een te groot bedrag is voor mensen met weinig geld. Daarom ben ik links.
Het hele sociale stelsel wordt al gedragen door de topinkomens.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhm, ik heb hier nog niet heeeel diep over nagedacht hoe ik het precies zou doen. Of ik die schijven nu gewoon allemaal zou verhogen en dan laagste schijf zou weghalen, of dat ik laagste schijf zou weghalen en de andere schijven allemaal t zelfde zou zetten maar wel gemiddeld hoger dan nu
Geen idee wat beter zou zijn, maar één van die twee ideetjes ben ik wel voor
Zweden met inkomstenbelasting van 106%quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het hele sociale stelsel wordt al gedragen door de topinkomens.
Ik vind niet dat je ze daar nog verder voor moet straffen.
Ik ben echter wel voor een algeheel belastingvrije voet, waar juist de lage inkomens van profiteren.
En drie seconden later zei ik het zelf wel gewoon te betalen, wat lekker selectief.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hou op hoor je dacht er net nog over om geld over te boeken zodat je kwijtschelding krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |