Maar je maakt toch ook gebruik van die voorzieningen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:16 schreef Crack_ het volgende:
En ik vind dingen zeggen als 'als je daarmee op vaknatie gaat dan heb je 't niet nodig' echt een beetje onzinnig. Alsof dat niet ook gewoon bij het leven hoort?![]()
En ja, natuurlijk is dat luxe blablabla maar ik vind dat écht niet luxer dan gewoon een normaal leven leiden. En als iemand nooit iets extra zou kunnen kopen omdat belasting, vind ik dat toch wel erg. Ondanks dat het dan nog steeds niet 'nodig' is
Er wordt hier gewoon gezegd 'als je eten en onderdak hebt, kun je zovele betalen want de rest heb je niet nodig'quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo`n onzin.
Net als laatst waren er een paar figuren op Twitter die liepen te miepen dat mensen die hun zorgtoeslag voor boodschappen gebruikte geen recht hadden op zorgtoeslag. Uh wtf?
Heb momenteel voldoende centen om een jaar lang door te komen zonder salaris of subsidie of uitkering.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarom zo snel mogelijk onafhankelijk worden van toeslagen/teruggaven en de tragikomische kant van de heffingen inzien.
waarom?quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:18 schreef Etsu het volgende:
Laatst brief van de belastingdienst. Of ik even 4455 wil terugbetalen.
Dat voelt goed he.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb momenteel voldoende centen om een jaar lang door te komen zonder salaris of subsidie of uitkering.
Voelt goed.
Ik krijg een nieuwe matras van mn ouders voor mn verjaardag want het huidige matras waar ik op slaap wás al tweedehands en slaap ik nu al zes jaar op, maar goed bedacht van jou hoorquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar je maakt toch ook gebruik van die voorzieningen?
En volgens mij ben jij nog best in staat iets extra te kopen. Pas nog een nieuw matras
Je krijgt dan ook genoeg inkomsten om dat op tafel te leggen verderquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:18 schreef Etsu het volgende:
Laatst brief van de belastingdienst. Of ik even 4455 wil terugbetalen.
Klopt. Erg bevredigend.quote:
Nee ik snap je helemaal. Mja, dat mag je niet zeggen. Want je hebt het al makkelijk genoeg, gratis geld@!!quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er wordt hier gewoon gezegd 'als je eten en onderdak hebt, kun je zovele betalen want de rest heb je niet nodig'
Ja, zwartwit gezien klopt dat. Je hebt niet meer nodig om in leven te blijven, maar ja. Zo zwart wit werkt wereldje niet. Ik vind het een beetje een rechtse uitspraak, makkelijk gezegd tewrijl het écht kut is voor mensen met weinig geld als ze zo veel geld aan belasting kwijt zijn en daardoor zoveel minder leuke dingen kunnen doen. Heb 't niet over mezelf, ik ben student, dat is compleet ander verhaal
Nouenquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je krijgt dan ook genoeg inkomsten om dat op tafel te leggen verder
ja dat is precies wat ik zegquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd zo`n onzin.
Net als laatst waren er een paar figuren op Twitter die liepen te miepen dat mensen die hun zorgtoeslag voor boodschappen gebruikte geen recht hadden op zorgtoeslag. Uh wtf?
? gratis geld?quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik snap je helemaal. Mja, dat mag je niet zeggen. Want je hebt het al makkelijk genoeg, gratis geld@!!
Mensen die een uitkering hebben bijvquote:
accijnzen op sigaretten afschaffenquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind dat niemand onzinnige belasting moet betalen. Rijk of arm
Gewoon zorgen voor jezelf klaar.
ja preciesquote:
goed bedacht dat jouw vuilnis door de gemeente wordt opgehaald?quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik krijg een nieuwe matras van mn ouders voor mn verjaardag want het huidige matras waar ik op slaap wás al tweedehands en slaap ik nu al zes jaar op, maar goed bedacht van jou hoor
nee, want dat kost ons alleen maar meer en meer en meer geld want mensen gaan roken = hoge zorgkosten.quote:
Wereld zonder belastingenquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind dat niemand onzinnige belasting moet betalen. Rijk of arm
Gewoon zorgen voor jezelf klaar.
?quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
goed bedacht dat jouw vuilnis door de gemeente wordt opgehaald?
Roken levert voornamelijk veel geld op voor de overheid op moment.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, want dat kost ons alleen maar meer en meer en meer geld want mensen gaan roken = hoge zorgkosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |