Komt ook omdat er veel schooiers hier de autoverzekering oplichten.quote:
Gaan jullie met ze allen Got kijken snachts?quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:38 schreef Crack_ het volgende:
Kom je ook Gotje kijken volgende week Fokje?
Ja, nouja.. Kaneel en Lokje komen kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaan jullie met ze allen Got kijken snachts?
Dan krijg ik de ochtend erop weer snurkopmerkingen naar m`n hoofdquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, nouja.. Kaneel en Lokje komen kijken
Komt omdat je geluid voor 20 maakte.quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan krijg ik de ochtend erop weer snurkopmerkingen naar m`n hoofd
Hepje is ergerquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je geluid voor 20 maakte.
Holy shit man.
Gooi het gewoon op miscommunicatie ofzo, omdat je geen fysieke brief hebt gehadquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:47 schreef Fok-it het volgende:
Volgens de gemeente heb ik wel recht op kwijtschelding. Maar ben bang dat het wel langer dan 6 weken is nuKan maandag ook pas bellen
Ja, inderdaadquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Gooi het gewoon op miscommunicatie ofzo, omdat je geen fysieke brief hebt gehad
ALs je voldoende geld op je rekening hebt, vinden ze dat je het kunt betalen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:54 schreef Crack_ het volgende:
U komt niet in aanmerking voor kwijtschelding als uw saldo op uw bank- giro- en spaarrekeningen hoger is dan 1 maand rekenhuurhuur min de woonlastennorm plus 1 maand ziektekostenverzekering min het normbedrag zorgverzekering + het normbedrag huishoudtype.
Ik snap dit niet
heb je wat geld op je rekening krijg je geen kwijtscheldingquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:54 schreef Crack_ het volgende:
U komt niet in aanmerking voor kwijtschelding als uw saldo op uw bank- giro- en spaarrekeningen hoger is dan 1 maand rekenhuurhuur min de woonlastennorm plus 1 maand ziektekostenverzekering min het normbedrag zorgverzekering + het normbedrag huishoudtype.
Ik snap dit niet
Wat een achterlijke regeling zeg.quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ALs je voldoende geld op je rekening hebt, vinden ze dat je het kunt betalen.
De berekening maken ze volgt: 1 maand huur, plus 1 maand verzekering, plus 1 maand eten (vastgesteld voor 1 persoonshuishouden voor jou).
Dat is pakweg 750 euro.
Dan gaat daar je subsidie af, als je die krijgt. Pakweg 300.
Dus als je meer dan 500 euro op je rekening hebt, moet je lappen.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ALs je voldoende geld op je rekening hebt, vinden ze dat je het kunt betalen.
De berekening maken ze volgt: 1 maand huur, plus 1 maand verzekering, plus 1 maand eten (vastgesteld voor 1 persoonshuishouden voor jou).
Dat is pakweg 750 euro.
Dan gaat daar je subsidie af, als je die krijgt. Pakweg 300.
Dus als je meer dan 500 euro op je rekening hebt, moet je lappen.
Ja, ik wou net zeggen.. als ik het wel snap dan moet je het betalen ook al heb je absoluut geen geld eigenlijkquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je wat geld op je rekening krijg je geen kwijtschelding
Correct.quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een achterlijke regeling zeg.
Walgelijk.
wat verwacht je van de overheidquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een achterlijke regeling zeg.
Walgelijk.
Gewoon even groots spenderenquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:00 schreef Crack_ het volgende:
Maar waar kijken die mensen naar, als ik nu snel wat geld overmaak naar mn ouders, is het dan wel goed?
Geen idee of ze dat kunnen zien.quote:Op zaterdag 16 april 2016 17:00 schreef Crack_ het volgende:
Maar waar kijken die mensen naar, als ik nu snel wat geld overmaak naar mn ouders, is het dan wel goed?
Het zou gezellig zijn maar laat maar wetenquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:44 schreef Fok-it het volgende:
En ik heb ook al familie-tradiite met Game of Thrones kijken duss
Moet nog even kijken
Ze bekijken je bankafschriften tot 3 maanden terug volgens mijquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee of ze dat kunnen zien.
Ze kunnen opvragen hoeveel geld je hebt. Ik denk dat ze dan ook op kunnen vragen of er onregelmatige betalingen hebben plaatsgevonden de laatste weken.
Ik heb afgelopen drie maanden tering grote uitgaven moeten doen, dus het is wel in lijn der verwachtingen als ik dat nu weer zou doen. Maar weet niet of ze het controleren naar wie ik het overmaakquote:Op zaterdag 16 april 2016 17:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze bekijken je bankafschriften tot 3 maanden terug volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |