SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik woon ook zelfstandig. 200 euro per jaar waterschap nog eensquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je zelfstandig woont zou er nog eentje bij zijn gekomen met waterschapsheffing enzo enzo, leuk man.
Kun je niet kwijtschelding aanvragen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik woon ook zelfstandig. 200 euro per jaar waterschap nog eensEcht belachelijk
Is hier nog even spannend.quote:
Je hebt de sigaretten ook maar gehaald?quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:27 schreef Etsu het volgende:
Ey ama, ik rook nu zo'n sigaret van american spirit. Zo vies
Ja spijt vanquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt de sigaretten ook maar gehaald?
Kwijtschelding is er voor mensen die het niet kunnen betalen volgens de maatstaven van de gemeentequote:
Shag is beter te doen zeg maar. Moet zeggen heb de sigaretten ook nog nooit gehad.quote:
Geen idee, nog niet naar gekeken. Iedereen hoort dit toch te betalen? Wist alleen niet dat het zo duur wasquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je niet kwijtschelding aanvragen?
Oh, dacht dat je g/w/l deelde?quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik woon ook zelfstandig. 200 euro per jaar waterschap nog eensEcht belachelijk
Ah oke. Straks maar even naar kijken thanksquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Kwijtschelding is er voor mensen die het niet kunnen betalen volgens de maatstaven van de gemeente
Ik ga even Camel kopen, godallejezus wát een smaakquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Shag is beter te doen zeg maar. Moet zeggen heb de sigaretten ook nog nooit gehad.
Als je geen geld hebt hoef je het niet te betalen, nee.quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, nog niet naar gekeken. Iedereen hoort dit toch te betalen? Wist alleen niet dat het zo duur was
Dat ook nog met waterschapsbelasting is gewoon 400 euro per jaar. Terwijl ik in een fucking klein studiootje woon
Ja, soort van.quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je g/w/l deelde?
Je krijgt er iig twee, een van de gemeente belasting eentje van afvalstoffenblabla heffing, totaal iets van 500 euro als je eenpersoonsding hebt
https://www.arnhem.nl/Inwoners/belastingen/kwijtscheldingquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah oke. Straks maar even naar kijken thanks
Zal per gemeente verschillen maar niet iedereen moet dat betalen. Als je niet genoeg krijgt elke maand (dus bijstand en wellicht ook wajong) dan kun je kwijt laten schelden. Moet je even bij de gemeente vragen van hoe of wat. Zeker wel de moeite waard om na te checken!quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, nog niet naar gekeken. Iedereen hoort dit toch te betalen? Wist alleen niet dat het zo duur was
Dat ook nog met waterschapsbelasting is gewoon 400 euro per jaar. Terwijl ik in een fucking klein studiootje woon
Nee? Staat gewoon dat ik heffing krijg. Maar blijkbaar hebben ze het digitaal verzonden ergens in februari.quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:30 schreef Crack_ het volgende:
Lol, fok-it soms vraag ik me af of jij je brieven uberhaupt wel leest of dat jij enkel bedrag ziet en dan brief weer wegflikkert. Kwijtschelding enzo staat gewoon in je brief?
Weet nietquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, soort van.
Ik betaal in ieder wel afzonderlijk gewoon m`n kosten. Weet niet hoe dat zit.
Het draait toch ook om grootte van je huis enzo?
Alles gaat digitaal he poeskequote:Op zaterdag 16 april 2016 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee? Staat gewoon dat ik heffing krijg. Maar blijkbaar hebben ze het digitaal verzonden ergens in februari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |