abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161469609
Hallo,
Wij zijn 2 jonge meiden en hebben samen de reis met auto al geboekt. Onze auto kunnen we bij het vliegveld ophalen en inleveren op dag van aankomst en dan van vertrek. Nu zijn we bezig om de reis inhoud te geven ;). We hebben hiervoor alvast een opzetje gemaakt: zie bovenstaand. We houden allebei meer van natuur dan van steden; maar vinden het wel leuk om 1 dag in de steden rond te lopen/shoppen etc. Aan het einde van de reis willen we nog kunnen relaxen. Is het leuk om een stukje van de route 66 te rijden en welk stuk dan?
We vragen ons welke parken we moeten zien; hebben nu deze selectie gemaakt. Hoe vinden jullie deze selectie of zouden we anderen parken moeten kiezen? De volgende parken hebben we niet in onze planning opgenomen omdat we denken dat we moeten selecteren; (canyon lands, monument valley, arches, moab of glen canyon). Sequioa park overslaan?? (volgens googlemaps moet je vanuit death valley hiervoor 5 uur (om) rijden. Wat is jullie ervaring?
We willen graag 1 gost town bezoeken: calico gost town of bodie gost town bijvoorbeeld, wat is de mooiste of hebben jullie nog mooiere? Waar we heen gaan is afhankelijk van onze route of we Joshua NP nog bezoeken (is dit de moeite waard?.
Dingen die we willen zien hebben we in het schema gezet. Onze vraag is of het haalbaar is en wat jullie tips zijn? Waar moeten we rekening mee houden qua weer/planning?
We willen de reis zo budgetproof houden (bijv. qua overnachtingen). Hebben jullie tips?

Dag
1. Di 27-sep Amsterdam – Aankomst los Angeles 19.30
’s avonds slapen in Los Angeles

2. Wo 28-sep Dag in Los Angeles: universal studios, hollywood, walk of fame, beverly hills, sign rodeo drive schieten?
’s Avonds 2 uur rijden naar Joshua tree of calico gost town.

3. Do 29-sep Ochtend wandeling door Joshua tree NP of Calico Gost town. Verder rijden naar Grand Canyon (+/-) 5 uur .

4. Vrij 30-sep Grand canyon 1 dag. Waar kunnen we dan het best overnachten?

5. Za 1-okt 1 dag Grand Canyon, horse shoe bend, wandelen, havasu falls.

6. Zo 2-okt Van Grand Canyon naar Page (2,5 uur) (halve dag page/lake powell). Evt glenn canyon dam

7. Ma 3-okt Antelope Canyon

8. Di 4-okt Van Page naar Bryce canyon (+/- 2,5 uur). Rest van de dag wandelen

9. Wo 5-okt 1 dag Bryce canyon

10. Do 6-okt Van Bryce canyon naar zion canyon rijden (1 ½ uur rijden) daar wat eten en wandelen en nog 2 ½ uur rijden naar Las Vegas.

11. Vrij 7-okt Las Vegas. Uitgaan?

12. Za 8-okt Vanaf Las vegas door naar Death Valley (2 ½ uur rijden). ½ dag wandelen in death valley.

13. Zo 9-okt Vanuit Death valley door rijden naar Yosemite NP (evt Bodie Gost town, Bishop, Mammoth lakes) (3 ½ -4 uur rijden). Daar wandelen.

14. 10-okt Yosemite NP

15. 11-okt Yosemite NP naar San fransisco +/- 5 uur.

16. 12-okt San Fransisco 1 dag; Alcatraz (’s avonds), china town, sausolito, berkely, treasure island, lombard street.

17. 13-okt San fransisco 1 dag.

18. 14-okt San Fransisco naar Hearst Castle en/of San Luis/pismo beach (4 uur rijden) ’s middags daar.
Of hier al een strand dag Montery/ Carmel/Big sur.

19. 15-okt Vanuit Hearst Castle of San Luis naar Santa Barbara 1 ½ uur. Strand dagen op Santa Barbara.

21. 16-okt Santa barbara.

22. 17-okt Van Santa barbara naar LA rijden (2 uur +/-). Dagje strand in LA: Venice Beach / santa monica/ Huntington beach / newport beach/ laguna beach

24. 18-okt Los Angeles 10.30 vertrek naar amsterdam.
19-okt Aankomst 9.20
  zaterdag 16 april 2016 @ 16:13:25 #2
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_161469665
Van Amerika niet zoveel verstand maar is het niet handig om een bufferdagje in te plannen?
  zaterdag 16 april 2016 @ 16:22:49 #3
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_161469773
Zit je niet wat lang in Bryce? Is ook echt middle of nowhere qua eten/logies.
Ik vond Canyonlands NP eigenlijk indrukwekkender dan GrandCanyon, maar is wel flink end om bij jullie geplande route
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_161469793
Je hebt echt een moordend tempo en gaat heel veel leuke dingen moeten laten schieten omdat je overal maar kort bent...
ik zou dit absoluut niet aanraden zo
pi_161471185
Wij vliegen straks terug van een soortgelijke reis. wij hadden 2 weken om rond te reizen ivm 1 week die op ging aan werk in SF, en hadden ons er op ingesteld dat het een 'taster' zou worden. we waren nu toch hier en konden zien wat we voor een volgende reis willen doen.

Wat we geleerd hebben: kies of voor natuur of stad voor een langere periode. wij zijn geen stadsmensen en gaan dus voor onze volgende reis echt voor de parken. En blijf ook minimaal 3 nachten in de buurt van een groter park zoals Yosemite zodat je fatsoenlijk kunt wandelen aldaar.

Andersom ook: in een dagje SF of LA is gewoon kut.
Ja doei.
pi_161482624
Eerst 3 algeme tips:
-ESTA regelen, kleine moeite en dan ben je ervan af.
-Zorg dat je een CreditCard hebt, deze kan je overal gebruiken en worden gebruikt als borg bij huurauto's en hotels.
-Je zegt:"2 jonge meiden". Zeker als je nog geen 24 bent; heel goed naar de kleine lettertjes kijken van je huurovereenkomst wat betreft jonge bestuurders.

Verder ziet je trip er heel gaaf uit en is het zeker wel te doen in ruim 3 weken. Je bent ver van huis en veel geld kwijt, dus benut die is mijn mening. Als je goed bent voorbereid kan je erg veel doen/zien. Let goed op de afstanden tussen je verschillende stops. Ik zou zeggen check google maps, en houdt er rekening mee dat je er langer over zult doen (eten, onverwachts ergens leuks stoppen, etc.).

Een paar aan/opmerkingen over je reisschema:
-Ik zou persoonlijk niet de dag na aankomst alweer een eind willen rijden. Een dagje extra rond LA geeft je de mogelijkheid iets meer te rusten na je reis en te wennen aan de omstandigheden.
-De Grand Canyon is indrukwekkend, maar als je allen langs het pad loopt aan de South Rim heb je het al gauw gezien. Omdat het zo groot is ziet het er langs dat hele stuk nagenoeg hetzelfde uit. Vanuit de lucht is het zóveel indrukwekkender. Daar wil je dan ook misschien wat extra geld aan uitgeven. Horse Shoe Bend is een andere ervaring. Je loopt zo naar het randje, geen hekjes, geen echte paden een geen hordes van toeristen. Dit heeft verreweg de meeste indruk gemaakt op mij en m;n vriendin.
-Havasu Falls en Horse Shoe Bend liggen honderden km's uit elkaar. Horse Shoe Bend ligt vlak onder Page.
-Bovendien kan je niet zomaar ff naar Havasu Falls. Dit is de reden dat ik er nog niet ben geweest. Je moet eerst door de middle of nowhere rijden naar Havasu Falls Trail Head (maps zegt 2 uur vanaf I-10).Hier vandaan is het uren lopen naar Havasu Falls. Heen en weer lopen in 1 dag is geen optie. Je moet dan overnachten op de camping of het kleine hotel. Eventueel kan je een helicopter nemen, maar dat is duur en de wachttijden schijnen erg lang te zijn. Het lijkt me zeer de moeite waard om heen te gaan, maar je hebt dus het liefst 2-3 dagen de tijd nodig.
-Zion NP is prachtig. Ik zou proberen daar een hele dag ter beschikking te hebben. Wij hadden er helaas geen tijd voor, maar Angel's Landing ziet er erg spectaculair uit op youtube. Wij verbleven overigens in het plaatsje Hurricane, zo'n 20 min buiten Zion.
-Laguna Beach en omgeving is erg mooi. Zo'n strand geniet mijn voorkeur boven een stadsstrand
pi_161482885
Angels Landing is wel een klim voor geoefende hikers, los van het feit dat jan en alleman er maar aan begint. Dat het kan, mag en gebeurt zegt niet dat het een goed idee is ;) Je moet ook geen hoogtevrees hebben.

Hurricane is waar wij ook zaten. Prima rijdbaar. Als je er op do, vr of za bent kun je er pizza halen bij een pizzabakker met houtoven langs de weg. :D :9 Staat vlak naast de super8 waar we zaten.
Ja doei.
  donderdag 21 april 2016 @ 13:56:37 #8
178710 Colonia
Viva Colonia !!
pi_161601018
Laguna Beach is een erg mooi strand en plaatsje, kan zo uit een film zijn weggelopen!

Verder is het wel een pittig lange reis! We hebben een aantal jaren gelden ook een rondrit gemaakt van 3 weken: San Francisco - Napa Valley - Yosemite - Dead Valley - Las Vegas - Laguna Beach - Los Angeles en dan de kustweg weer terug naar San Francisco. Dit was al een rondreis van 3.200 km. We zijn overal iets langer geweest als jullie in jullie plan, en soms nog het idee dat we teveel aan het haasten waren. SF vonden we een geweldige stad. LA zwaar kut (maar iedereen heeft zijn eigen voorkeuren)
pi_161602380
1. ik ben jaloers!
2. Mag ik mee? ;)
3. Kijk en lees vooral op het Alles Amerika forum, hier krijg je ook goede tips maar daar heb je de pro's bij wijze van spreken.

Algemene opmerkingen:
- Verkijk je niet op de rijtijden, je bent vaak langer bezig dan je denkt, de snelheid wordt sneller gecontroleerd en plan niet alles, laat dingen ook gewoon gaan zoals ze gaan.

Opmerkingen in detail:
- Pittige start, je zal niet voor 21:30 in je hotel zijn, voordat je slaapt etc en dan de volgende dag dus alweer weg aan het einde van de dag en meteen 2 uur rijden?
- Grand Canyon 1 volle dag? Gaaf, ga een stuk naar beneden lopen bij Bright Angel, wij zijn daar helemaal naar beneden gelopen maar dan moet je echt wel om een uur 5 's ochtends beginnen en goed voorbereid zijn. Maar je kan bij elke 1,5 mile rusten bij de resthouses en eventueel al eerder terug naar boven lopen. Wij vonden dat echt 1 van de leukste dingen van onze Amerika reis. Naar het resthouse van 3 miles kwamen we amper meer mensen tegen.
- Antelope Canyon een hele dag? De georganiseerde wandelingen zijn iets van 1,5 uur dus daar ben je een dagdeeltje mee zoet.
- Ik zou persoonlijk meer tijd voor Zion uittrekken, Zion kan je niet zelf autorijden dus het kost allemaal wat meer tijd. Bryce vonden wij mooi, maar Zion vele malen toffer.
pi_161751562
Toffe reis, ben er zelf ook al een paar keer geweest en elke keer als ik topics als dit zie wil ik weer terug :D

Qua periode heb je volgens mij wel een goede periode gekozen, de allerergste hitte is dan waarschijnlijk al voorbij

quote:
calico gost town of bodie gost town
Bodie nooit geweest, Calico wel. Is niks ghost towns aan. Net zo commercieel als Disney ;) Vond het verder wel leuk overigens als leuke break tussen LA en LV. Ligt praktisch op de helft als ik me niet vergis.

quote:
2. Wo 28-sep Dag in Los Angeles: universal studios, hollywood, walk of fame, beverly hills, sign rodeo drive schieten?
’s Avonds 2 uur rijden naar Joshua tree of calico gost town.
1 dag LA is imo veels te kort, je doet de stad daarmee onrecht aan :) Ik denk dat je spijt gaat krijgen van dit programma zeker als je 's avonds nog eens richting Joshua wilt.

quote:

Horseshoebend, havasufalls en grandcanyon liggen niet bij elkaar :) Ik zou het bij 1 nacht houden voor de GC en dan doorrijden naar Page.

quote:
Houd er rekening mee dat er 2 'Antelope Canyons' zijn: de upper en de lower. Ze zijn beiden op een andere locatie. Het kan hier overigens best druk zijn. Wij hebben nog nooit gereserveerd, maar hebben wel een keer gehad dat we een paar uur moesten wachten voor we meekonden.

quote:

10. Do 6-okt Van Bryce canyon naar zion canyon rijden (1 ½ uur rijden) daar wat eten en wandelen en nog 2 ½ uur rijden naar Las Vegas.
Ik sluit me bij de rest aan. gewoon 1 nacht bryce en wat meer zion. Zion is inderdaad niet met eigen vervoeren te bezichtigen, dus kost wat meer tijd. Bryce heet gigantisch veel 'viewpoints' langs de parkweg, en na ik had het na viewpoint nummer 25 wel gezien :D vind ik ook van de GC een beetje het nadeel.

quote:
12. Za 8-okt Vanaf Las vegas door naar Death Valley (2 ½ uur rijden). ½ dag wandelen in death valley.
Houd er rekening mee dat het ook in oktober nog ontieglijk heet kan zijn in Death Valley. Een halve dag wandelen kan dan een beetje erg optimistisch zijn, tenzij je een kameel bent en een flinke bult water meesjouwt.

quote:
13. Zo 9-okt Vanuit Death valley door rijden naar Yosemite NP (evt Bodie Gost town, Bishop, Mammoth lakes) (3 ½ -4 uur rijden). Daar wandelen.
Death Valley --> Mammoth is in 4 uur te doen. Yosemite niet. Je bent dan net bij het begin van de Tioga pass, en die is ook nog eens 2 uur rijden. Houd er btw rekening mee dat je daar in hooggebergte zit, en de kans is aanwezig dat de Tioga pass dan al gesloten is vanwege sneeuwval. Check dit dus voordat je die kant op gaat rijden :)

quote:
18. 14-okt San Fransisco naar Hearst Castle en/of San Luis/pismo beach (4 uur rijden) ’s middags daar.
Of hier al een strand dag Montery/ Carmel/Big sur.
San Fran --> Pismo in 4 uur gaat je niet lukken, teveel moois te zien onderweg :D. Tip: wilde zeeolifanten bij San Simeon, mocht je van beestjes houden.

quote:
Horse Shoe Bend is een andere ervaring. Je loopt zo naar het randje, geen hekjes, geen echte paden een geen hordes van toeristen. Dit heeft verreweg de meeste indruk gemaakt op mij en m;n vriendin.
Klopt wat betreft de hekjes, niet wat betreft de hordes toeristen. Toen wij er waren was er 1 lange rij toeristen naar de rand toe :D:D:D

Al met al best gave reis. Weet niet of je het tof vind, maar het is het leukst om in de parken te kamperen. Hebben wij ook gedaan, best chill om 's morgens wakker te worden van de fluitende vogeltjes in plaats van een ronkende airco :D
Voor wat foto's, kijk hier
pi_161767767
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:08 schreef ELMEL het volgende:

6. Zo 2-okt Van Grand Canyon naar Page (2,5 uur) (halve dag page/lake powell). Evt glenn canyon dam

[/quote]
Op dag 5 heb je Horseshoe Bend na Grand Canyon staan, de "bekende" Horseshoe Bend ligt een paar km van Page af, of jij moet een andere Horseshoe Bend bedoelen ;)
Horseshoe Bend, Antelope Canyon en Lake Powell kun je allemaal wel in 1 dag doen.
Met de planning moet je even nagaan wat de "mooiste" tijd is om Antelope Canyon te bezoeken ivm lichtinval voor foto`s enzo.
Je kunt wel meer tijd in willen plannen voor Antelope Canyon, maar je gaat er door met een Navajo (indiaan ;) ) gids, en die laat je echt niet de hele dag daar rond struinen in die canyon, de volgende betalende groep moet er namelijk ook weer doorheen gestuurd worden......

Ik zie dat je Monument Valley overslaat, dat hoort er wel bij vind ik.
Dat is toch het echte WildWest beeld van de cowboyfilms :7

Eigen foto 8-)

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 13:32 schreef polariteit het volgende:
Bryce heet gigantisch veel 'viewpoints' langs de parkweg, en na ik had het na viewpoint nummer 25 wel gezien :D vind ik ook van de GC een beetje het nadeel.
Inderdaad, ik heb ook al die viewpoints gezien "omdat dat nu eenmaal de manier is" maar op een gegeven moment zien ze er allemaal hetzelfde uit :D dan kun je beter een paar viewpoints overslaan, en een stuk gaan hiken naar beneden daar, heb ik ook gedaan in Bryce.
pi_161769108
Wij zijn volgens mij echt de enigen die Bryce en Monument Valley tegen vonden vallen. En wij vonden LA en de Grand Canyon heel erg gaaf. In LA hebben we veel rondgelopen (ook omdat we enorm goed zijn in verdwalen) en in de GC dus helemaal naar beneden gelopen.

Voor alle parken geldt: wil je er gaan hiken of alleen kijken en weer weg? Dat maakt een hoop uit in een planning. Wij vonden het ook leuk om aan het einde van de reis een paar dagen strand te doen in LA, heerlijk rustig aan, eten, drankje etc.
pi_161769636
Iedereen heeft weer een otaal ander lijstje van wat je wil zien. Tijd is meestal maar beperkt en het ligt allemaal redelijk ver van elkaar af.

Zelf zitten wij nu te wachten op de permit om te mogen overnachten in de grand canyon zelf. Barringer crater lijkt mij ook wel leuk om daar te gaan kijken.
pi_161769649
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 08:40 schreef exode het volgende:
Wij zijn volgens mij echt de enigen die Bryce en Monument Valley tegen vonden vallen. En wij vonden LA en de Grand Canyon heel erg gaaf. In LA hebben we veel rondgelopen (ook omdat we enorm goed zijn in verdwalen) en in de GC dus helemaal naar beneden gelopen.

Voor alle parken geldt: wil je er gaan hiken of alleen kijken en weer weg? Dat maakt een hoop uit in een planning. Wij vonden het ook leuk om aan het einde van de reis een paar dagen strand te doen in LA, heerlijk rustig aan, eten, drankje etc.
Maar je kan ze nu wel mooi van je lijstje schrappen dat je ze gezien hebt.
  donderdag 28 april 2016 @ 09:51:14 #15
62913 Blik
The one and Only!
pi_161769804
Die eerste dag LA is echt madness. Alleen Universal Studios is al een volledige dag... (mits je het pretpark bedoeld).

Verder vond ik LA echt één grote sof, weinig leuks aan
pi_161772959
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 09:38 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zelf zitten wij nu te wachten op de permit om te mogen overnachten in de grand canyon zelf.
Dat zijn meestal weer dingen die mensen gaan doen bij een 2e of 3e reis naar het Zuidwesten.
pi_161773296
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:23 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Dat zijn meestal weer dingen die mensen gaan doen bij een 2e of 3e reis naar het Zuidwesten.
Voor ons is het dat dan ook. Ieder afzonderlijk al eens in die buurt geweest.
Een reisplan is dan ook zo persoonlijk, het is maar net wat je uit je beperkte tijd wilt halen.
pi_161773319
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 09:38 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zelf zitten wij nu te wachten op de permit om te mogen overnachten in de grand canyon zelf.
Wat tof! Dat willen wij bij een terugkeertrip ook doen! O+
Ja doei.
pi_161773392
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wat tof! Dat willen wij bij een terugkeertrip ook doen! O+
Gaan jullie dan ook een rim to rim to rim doen? :P
pi_161773462
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:47 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Gaan jullie dan ook een rim to rim to rim doen? :P
Is genoemd ja! Maar dat is nog even uitzoeken hoe we dat logistiek zouden doen met een auto op Noord of Zuid :P
Ja doei.
  donderdag 28 april 2016 @ 13:05:15 #21
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_161773699
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Is genoemd ja! Maar dat is nog even uitzoeken hoe we dat logistiek zouden doen met een auto op Noord of Zuid :P
North Rim is zo lekker gelegen aan eind van een doodlopende 67. :)
Jakob Lake (Page-Fredonia aan de 89A)- North Rim via de 67 is een uur heen en een uur terug
Ziet er heen en terug ongeveer zo uit: :P

Van Jakob Lake naar Fredonia/Kanab was de weg uitgestorven. Ontzettend mooie route met de motor zou dat zijn. Wij waren met de auto. :@
pi_161773950
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:05 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

North Rim is zo lekker gelegen aan eind van een doodlopende 67. :)
Jakob Lake (Page-Fredonia aan de 89A)- North Rim via de 67 is een uur heen en een uur terug
Ziet er heen en terug ongeveer zo uit: :P
[ afbeelding ]

Van Jakob Lake naar Fredonia/Kanab was de weg uitgestorven. Ontzettend mooie route met de motor zou dat zijn. Wij waren met de auto. :@
Ja, dat weten we, vandaar :P
Ja doei.
  donderdag 28 april 2016 @ 13:28:51 #23
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_161774128
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, dat weten we, vandaar :P
Ken je deze vast ook al :
https://www.trans-canyonshuttle.com/
pi_161774146
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2016 13:28 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Ken je deze vast ook al :
https://www.trans-canyonshuttle.com/
Nee, nog niet, want we zijn net pas terug en gaan pas over 2 jaar op z'n vroegst weer terug ofzo, dus we zijn nog niet écht begonnen met plannen! MAar fijn om te weten dat dat er is! :)
Ja doei.
pi_161776960
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 12:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

is toch helemaal niet zo moeilijk je komt immers weer terug op de plek dat je bent begonnen.
  Moderator vrijdag 29 april 2016 @ 09:01:10 #26
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_161793603
Het stuk in LA is inderdaad niet haalbaar. Alles ligt zo ver van elkaar dat je echt maar 2 buurten kunt bezoeken per dag. Bovendien moet je er minstens een dag of 4 zijn om de stad écht goed te verkennen. Mensen die 2 dagen in LA zijn geweest en het niks vonden neem ik dan ook niet serieus.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator vrijdag 29 april 2016 @ 09:02:42 #27
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_161793618
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2016 08:40 schreef exode het volgende:

ik vond monument valley ook tegenvallen. Kwam ook omdat we het rode steen wel gezien hadden en ik vond de indianen echt grof en vervelend.

Bryce vond ik daarentegen wel vet O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_161793663
Ik heb een paar jaar geleden met vrienden eenzelfde trip gemaakt. Het grootste verschil was dat we zijn gestart in LA en geëindigd zijn in SF. Maar voor de rest heeft jullie plan veel, heel veel weg van de reis die wij destijds hebben gemaakt. Écht een reis om nooit te vergeten. Super vet!!

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 16:08 schreef ELMEL het volgende:
Vrij 7-okt Las Vegas. Uitgaan?
Waanzinnig plan. Las Vegas is een compleet gekkenhuis. Ik zou wel aanraden van te voren een leuk feestje uit te zoeken en tickets te boeken. Dat scheelt je bij de betere clubs heel veel wachten.

Verder zag ik in je plan ook nog het idee om te overnachten in Yosemite. Boek daar van tevoren even een campsite en overnacht midden in het park. Zo cool om 's ochtends wakker te worden met de herten rond je tent. Een tent kun je meenemen maar kun je ook voor een paar tientjes halen bij de Wal Mart (zo hebben wij dat toen gedaan).
pi_161892696
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2016 09:02 schreef MaJo het volgende:

[..]

ik vond monument valley ook tegenvallen. Kwam ook omdat we het rode steen wel gezien hadden en ik vond de indianen echt grof en vervelend.

Bryce vond ik daarentegen wel vet O+
Wij waren eerst gaan hiken in GC, daarna de Angels Landing Trail gaan lopen in Zion en daarna Bryce was een beetje too much misschien. Wie weet geven we Bryce ooit een 2e kans maar er is nog zoveel te zien in Amerika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')