quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat je vegan bent, je hebt een tekort aan calcium waardoor je zenuwen traag werken snap je
quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat je vegan bent, je hebt een tekort aan calcium waardoor je zenuwen traag werken snap je
Rijstemelk met extra calciumquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
dit denkenquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke ruil meteen mijn pizza voor spinazie kipfilet en aardappelsquote:Op zaterdag 16 april 2016 15:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij hebt wel aardig lichaam zag ik, zou stoppen met pizza wordt het nog beter
Bedankt, ik carede bijna.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Doe even normaal tegen mijn TARDIS. ja
Ja, kipfilet dus niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke ruil meteen mijn pizza voor spinazie kipfilet en aardappels
Ik zag vandeweek bij de Turk hier om de hoek Granaatappels liggen. Meteen de EOD langs laten komen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:22 schreef Kurovski het volgende:
Trostomaten in de aanbieding bij Jumbo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |