Marita, 46 jaar. Als iemand weet wat werken is, dan is Marita het wel. De café-eigenaar heeft hard geknokt voor haar eigen onderneming en heeft nooit van kantooruren gehoord. De dierenliefhebber wil zich in Utopia storten op de horeca, de boekhouding en haar nieuwe passie: radio maken. Marita omschrijft zich als de ideale inwoner van Utopia: een veelzijdige, harde werker die ook héél veel plezier kan maken. Marita heeft al twintig jaar paarden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:06 schreef Dotteke het volgende:
De drie nieuwe
http://www.utopiatv.nl/ne(...)-met-de-kandidaten-1
quote:Op zondag 17 april 2016 15:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Poll: Welke aspirant bewoner zie jij wel zitten?
• Karin
• Laura
• Marita
Tussenstand:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:08 schreef Agossie het volgende:
Karin Marita en Laura nieuwe kandidaten 3x niks
quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die oudere vrouw valt sowieso af, met stemmingen zijn er buiten Tineke nog nooit oudere mensen gekozen!
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe zien die andere twee eruit?
quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:09 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Die oudere mag er voor mij wel in
quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het die Marita wordt, horeca/boekhouding
quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:48 schreef Haropro het volgende:
Marita kan boekhouden, duidelijk dus wie erin komt
quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:04 schreef freaky40 het volgende:
De 3 nieuwe zijn bekend. Het was weer flink wikken en wegen deze keer want ik vind het alle drie eigenlijk niet veel. Heb uiteindelijk toch maar voor Karin gestemd, een tweede Tineke maar met meer pit. De overige 2 heb ik niet veel mee en zitten te veel in de entertainment hoek en willen te veel evenementen.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bar van Vic afpakken is ook wel leuk, zit ook iemand tussen die een kroeg heeft, of heeft gehadDie doet ook nog eens de boekhouding
Ik heb zo maar eens het idee dat die het gaat worden.
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:49 schreef 5thencounter het volgende:
Whahahaa. altijd weer lol met die Regie 3 wijven deze keer, er zál en moet meer geneukt worden door die overige lullen daar..weer een oudje voor SeeS en een lelijkerd voor Rob
Maar dat blondje is vast voor Geile Gerritje of Kreukelkop dattie niet meer op MMZ'rs hoeft te wachten![]()
quote:
Marita, 46 jaar, horeca, boekhouding en eigen paarden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:49 schreef ES... het volgende:
[..]
ik vond die bovenste vrouw meer iets voor Cees!
quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:36 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik heb ze gelezen , het zal Marita wel worden voor de boekhouding
quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zit even te kijken naar de drie nieuwe kandidaten. Ik vind caféhoudster Marita de leukste, maar die gaat het echt niet worden.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Marita is gewoon de nummer 3 ter opvulling.
Denk je echt dat iemand met een goedlopend café in Utopia gaat zitten en afwacht hoe haar personeel haar in die tijd van alle kanten besteelt?
quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Je vergeet mijn quote; ik ben ook voor Marita
Marita is echt een leuke knapperd voor jou!quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga op Marita stemmen en als ze mag blijven, dan geef ik me ook op![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:04 schreef freaky40 het volgende:
De 3 nieuwe zijn bekend. Het was weer flink wikken en wegen deze keer want ik vind het alle drie eigenlijk niet veel. Heb uiteindelijk toch maar voor Karin gestemd, een tweede Tineke maar met meer pit. De overige 2 heb ik niet veel mee en zitten te veel in de entertainment hoek en willen te veel evenementen.
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 12:02 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat zijn ze alle drie dus nu weet ik nog niks, zeg eerlijk je gaat voor Oma he!
quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet moelijk ,ik gaa voor de Blond
quote:
Dankjewel Tuinfluitert. Ik hoop echt dat het Marita wordt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
Disana is ook voor Marita
[..]
[ afbeelding ]
Nu even wifi-internet. Zit in de trein, sroll al drie keer het topic door, zal verder zoeken, ben bijna op de plaats van bestemming, anders ga ik vanavond rond 21:00 uur verder zoeken.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:36 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik heb ze gelezen , het zal Marita wel worden voor de boekhouding
Nou flink te doen met een koffie verkeerd Pike Place , Starbucks, station Brabant, ik heb de quote gevonden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zit even te kijken naar de drie nieuwe kandidaten. Ik vind caféhoudster Marita de leukste, maar die gaat het echt niet worden.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind haar wel de leukste dus ik hoop dat ze het wordt.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Marita is gewoon de nummer 3 ter opvulling.
Denk je echt dat iemand met een goedlopend café in Utopia gaat zitten en afwacht hoe haar personeel haar in die tijd van alle kanten besteelt?
Hopelijk kan Marita lekker koken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 13:59 schreef Koos1958 het volgende:
Bronno gaat zijn kookkunsten laten zien, wel eerst lezen van een verpakkingsdoos hoe het moet. Zo doe ik het ook als ik ga koken.
Goede keuze, Marita komt er waarschijnlijk toch niet inquote:Op zaterdag 16 april 2016 14:26 schreef mario390 het volgende:
en betje was het moelijk
[ afbeelding ]
toch Laura en Marita denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2016 16:18 schreef DKUp het volgende:
[..]
Goede keuze, Marita komt er waarschijnlijk toch niet in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |