SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewoner
Je beseft niet hoeveel mensen blij waren met je SV, hopelijk kom je erop terugquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip, ben er klaar mee, straks krijg ik nog te horen dat ik andere geen kans geef net als met de OP foto
Row is druk doende de stal aan het vegen en Jessie leest de krant
Ik dacht de generale van het kutstuk over pesten met spelers van buitenafquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:29 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Je beseft niet hoeveel mensen blij waren met je SV, hopelijk kom je erop terug![]()
Staat er vandaag iets op de planning in luitopia?
Wanneer is het voor het echie dan?quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht de generale van het kutstuk over pesten met spelers van buitenaf
Klopt.. tijdens het overleg van de gemeenschap begon Row over het vertrek van Gabs (zoiets)quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar schijnt ook niet veel geweest te zijn als je de COS zo leest
Weet wel dat ze ook een aanvaring met Gabs heeft gehad. Was mij ook niet helemaal duidelijk waarom.
Row uitvalt tegen Bas? Tjonge, dacht dat zij elkaar leuk vindenquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt.. tijdens het overleg van de gemeenschap begon Row over het vertrek van Gabs (zoiets)
Gabs werd daar boos over omdat Row het telkens heeft over haar vertrek
Ik hoop dat er nog een filmpje van komt dat Row uitvalt tegen Bas ,
Heb op de Utopia site gekeken maar daar vond ik ook niets.
Morgen geen streams aan voor mij dusquote:
Die gabs is ook boos om niets, denkt ze dat ze bijzonder is of zo dat men het daar niet over mag hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt.. tijdens het overleg van de gemeenschap begon Row over het vertrek van Gabs (zoiets)
Gabs werd daar boos over omdat Row het telkens heeft over haar vertrek
Ik hoop dat er nog een filmpje van komt dat Row uitvalt tegen Bas ,
Heb op de Utopia site gekeken maar daar vond ik ook niets.
Gabs is geen flikker aan, ik snap niet wat men daar in die loods in haar ziet hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die gabs is ook boos om niets, denkt ze dat ze bijzonder is of zo dat men het daar niet over mag hebben.
Misschien hebben de filmmakers het wel hier, is er vast een die nu op zoek gaat.
Pfff wat is het toch 'n aandachts-orgelquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:28 schreef Dotteke het volgende:
Do zegt dat ze weer een verkeerde keuze heeft gemaakt,
Maar die kan je rechtzetten zegt Bas
Ben je nu boos op me, vraagt onzekere doos
Nee, zegt Bas, maar ik vind het wel jammer.
Het gaat over douchen, blijkbaar
Dat verbaasde mij dus ook van Row, en helemaal omdat ze Bas aanviel op zijn tafelmanierenquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:32 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Row uitvalt tegen Bas? Tjonge, dacht dat zij elkaar leuk vinden
[..]
Morgen geen streams aan voor mij dus
Ik heb de filmpjes van gister bekeken , maar het Row/Bas incident stond er niet opquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die gabs is ook boos om niets, denkt ze dat ze bijzonder is of zo dat men het daar niet over mag hebben.
Misschien hebben de filmmakers het wel hier, is er vast een die nu op zoek gaat.
Nee, snap ik ook niet, maar dat snap ik van meer niet, Row doet buiten de koeien ook nietsquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:35 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Gabs is geen flikker aan, ik snap niet wat men daar in die loods in haar ziet hoor.
Echt he, ze wil hem gewoon mee onder de douche, maar hij wil niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pfff wat is het toch 'n aandachts-orgel
ze had al gedouched, en Bas wilden samen, ze was hem voor, ze vroeg zich af wat de kijkers er van zouden vinden, toen zei ze dan ga ik alsnog met je, maar toen hoefde het niet meer van Basquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, ze wil hem gewoon mee onder de douche, maar hij wil niet.
Thnx, maar ze vroeg hem net of ze zijn haren moest wassen vandaar dat ik dacht dat ze met hem onder de douche wilde.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze had al gedouched, en Bas wilden samen, ze was hem voor, ze vroeg zich af wat de kijkers er van zouden vinden, toen zei ze dan ga ik alsnog met je, maar toen hoefde het niet meer van Bas
Cees moet altijd moeilijk doen waar het makkelijk kan toch?quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:49 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom heeft Gertjan op de vide boven kantoor geslapen. Weer last van cees gehad. Trouwens wat ik absoluut niet snap van cees waarom hij zich midden in de nacht helemaal gaat aankleden om buiten een sigaret te gaan roken. Hij kan toch ff snel in zijn onderbroek naar buiten lopen. Of gewoon niet gaan roken dan ben je ook minder wakker en val je weer sneller in slaap.
Dat vind ik dus kinderachtig van bas, van oh je had op mij moeten wachten en nu wil ik niet meer. Dat doet bas vaker als iets niet loopt zoals hij in gedachten had.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, maar ze vroeg hem net of ze zijn haren moest wassen vandaar dat ik dacht dat ze met hem onder de douche wilde.
In in zijn onderbroek lijkt mij niet verstandig ,die man is al zo dun ,straks wordt ie ziekquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:49 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom heeft Gertjan op de vide boven kantoor geslapen. Weer last van cees gehad. Trouwens wat ik absoluut niet snap van cees waarom hij zich midden in de nacht helemaal gaat aankleden om buiten een sigaret te gaan roken. Hij kan toch ff snel in zijn onderbroek naar buiten lopen. Of gewoon niet gaan roken dan ben je ook minder wakker en val je weer sneller in slaap.
Geef hem dus geen ongelijkquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he, ze wil hem gewoon mee onder de douche, maar hij wil niet.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze had al gedouched, en Bas wilden samen, ze was hem voor, ze vroeg zich af wat de kijkers er van zouden vinden, toen zei ze dan ga ik alsnog met je, maar toen hoefde het niet meer van Bas
Maar in de caravan maakt het blijkbaar niet meer zoveel uit wat de kijkers denken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Klopt, een heel vervelend en kinderachtig ventje.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus kinderachtig van bas, van oh je had op mij moeten wachten en nu wil ik niet meer. Dat doet bas vaker als iets niet loopt zoals hij in gedachten had.
Die griet is echt vanaf dag 1 'n kluchtquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:53 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Maar in de caravan maakt het blijkbaar niet meer zoveel uit wat de kijkers denken.
Is ze nu jou aan het spiegelen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Regie rot eens op met iedere keer die Witte Geep in beeld
Hij zal wel ergens zin in gehad hebbenquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus kinderachtig van bas, van oh je had op mij moeten wachten en nu wil ik niet meer. Dat doet bas vaker als iets niet loopt zoals hij in gedachten had.
En maar klagen over andermans verslavingenquote:Op zaterdag 16 april 2016 08:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In in zijn onderbroek lijkt mij niet verstandig ,die man is al zo dun ,straks wordt ie ziek![]()
niet roken is beter
quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die griet is echt vanaf dag 1 'n klucht
Dat denk ik ook. Maar ook de camera's in de caravan weerhouden haar niet tegenwoordig. Dus waarom ze nu dan zo preuts doet, snap ik werkelijk niet. Tenzij ze denkt dat het 's-nachts niet wordt opgenomen. Maar dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zal wel ergens zin in gehad hebbenOnder de douche zijn ze vrij
Maar o wee als een ander hem uit zijn slaap houdt, dan is de loods te klein.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:58 schreef Koos1958 het volgende:
Dit is nu typisch cees, nu hebben er 2 niet kunnen slapen vannacht door hem en dan reageert hij dat hij er niets aan kan doen en zegt gelijk van kwam het niet uit de andere kamer. Weer het bij een ander neer leggen. Cees nu zeggen ik ben er 3x uit geweest dus ik denk dat ik niet goed heb geslapen. Hij zoekt weer allemaal excuses. En verdedigd zich weer gelijk. Waarom niet gewoon van joh sorry maak me anders even wakker. Cees voelt zich gelijk weer aangevallen maar romy en gertjan zeggen ook duidelijk je kan er ook niets aan doen.
Ze deed niet preuts, ze had gewoon eerder gedouched dan bas en die vond dat niet leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:01 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar ook de camera's in de caravan weerhouden haar niet tegenwoordig. Dus waarom ze nu dan zo preuts doet, snap ik werkelijk niet. Tenzij ze denkt dat het 's-nachts niet wordt opgenomen. Maar dat geloof ik niet.
overdag wil dootje graag haar naam hooghouden ten opzichte van de andere bewoners.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:01 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar ook de camera's in de caravan weerhouden haar niet tegenwoordig. Dus waarom ze nu dan zo preuts doet, snap ik werkelijk niet. Tenzij ze denkt dat het 's-nachts niet wordt opgenomen. Maar dat geloof ik niet.
Ik ging af op wat in de COS is geschreven en daar stond net dat ze bang was voor wat de kijkers ervan zouden vinden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze deed niet preuts, ze had gewoon eerder gedouched dan bas en die vond dat niet leuk.
Persoonlijk vind ik Do vermoeiend, heel erg vermoeiend!quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:03 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik ging af op wat in de COS is geschreven en daar stond net dat ze bang was voor wat de kijkers ervan zouden vinden.
Hebben zij al echt sex gehad?quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:01 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Cees zit je nogal hoog?quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:04 schreef Koos1958 het volgende:
Cees ff met zijn handen zijn gezicht wassen en hij kan weer beginnen aan een nieuwe zeur dag. Ik hoop dat zijn familie de 22e eens goed met hem gaat praten dat hij moet genieten van zijn tijd daar ipv zo negatief te zijn. Dat hij anders beter naar huis kan komen. Is zo jammer voor cees dat hij zo verzuurd is daar. Hij kan het veel meer naar zijn zin hebben als hij dingen eens niet zo op zichzelf betrekt of niet zo op andere let.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Do vermoeiend, heel erg vermoeiend!
De afgelopen nacht maakte ze iig een geluid alsof ze een climax bereikte. En de afgelopen nachten leek het op meer dan ooit. Ze zijn iig grenzen overschreden waarvan zij aangaf daar niet eens van in de buurt te willen komen (voor de camera's).quote:
Die oudere vrouw valt sowieso af, met stemmingen zijn er buiten Tineke nog nooit oudere mensen gekozen!quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:06 schreef Dotteke het volgende:
De drie nieuwe
[ afbeelding ]
http://www.utopiatv.nl/ne(...)-met-de-kandidaten-1
Die oudere mag er voor mij wel inquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:06 schreef Dotteke het volgende:
De drie nieuwe
[ afbeelding ]
Oke, onze onzekere Do laat zich weer van haar beste kant zien dusquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:09 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
De afgelopen nacht maakte ze iig een geluid alsof ze een climax bereikte. En de afgelopen nachten leek het op meer dan ooit. Ze zijn iig grenzen overschreden waarvan zij aangaf daar niet eens van in de buurt te willen komen (voor de camera's).
Ik vermoed dat het die Marita wordt, horeca/boekhoudingquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:06 schreef Dotteke het volgende:
De drie nieuwe
[ afbeelding ]
Daarom heb ik zo'n hekel aan haar. In bijna alles is het zo dat ze zo'n beetje het tegenovergestelde doet van wat ze zegt. Totaal ongeloofwaardig vind ik haar. Of het nu om seks gaat of wat anders, maakt me eigenlijk niets uit. Ik vind het een nepwijf. Tel daarbij op dat ze er goed in is om mensen naar haar hand te zetten en tegen elkaar uit te spelen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:10 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Oke, onze onzekere Do laat zich weer van haar beste kant zien dus
Maar ik blijf het wel leuk vinden dat ook zij dus geen vat kan krijgen op Bas.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:16 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n hekel aan haar. In bijna alles is het zo dat ze zo'n beetje het tegenovergestelde doet van wat ze zegt. Totaal ongeloofwaardig vind ik haar. Of het nu om seks gaat of wat anders, maakt me eigenlijk niets uit. Ik vind het een nepwijf. Tel daarbij op dat ze er goed in is om mensen naar haar hand te zetten en tegen elkaar uit te spelen.
Is dat zo? Ik denk dat zij hem goed weet te bespelen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar ik blijf het wel leuk vinden dat ook zij dus geen vat kan krijgen op Bas.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die oudere vrouw valt sowieso af, met stemmingen zijn er buiten Tineke nog nooit oudere mensen gekozen!
De bar van Vic afpakken is ook wel leuk, zit ook iemand tussen die een kroeg heeft, of heeft gehadquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:25 schreef renevanlaaren het volgende:
het zal de boekhouder wel worden,maar massage van rob afpakken is leuk
denk ik ookquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bar van Vic afpakken is ook wel leuk, zit ook iemand tussen die een kroeg heeft, of heeft gehadDIe doet ook nog eens de boekhouding
Ik heb zo maar eens het idee dat die het gaat worden
quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe zien die andere twee eruit?
het is alle 3 weer niksquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe zien die andere twee eruit?
Ik bedoel door de bewoners zelfquote:
Dat deed die zitzak toch al niet masseren!quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:25 schreef renevanlaaren het volgende:
het zal de boekhouder wel worden,maar massage van rob afpakken is leuk
quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:06 schreef Dotteke het volgende:
De drie nieuwe
[ afbeelding ]
ze deed wel preuts, want ze ging snel eerst omdat ze zich afvroeg wat de kijkers ervan zouden vindenquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze deed niet preuts, ze had gewoon eerder gedouched dan bas en die vond dat niet leuk.
ze doet haar best, maar Bas geeft geen krimp, die doet echt alleen maar wat hij zelf wil en niet wat Doosje hem wil laten doen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:18 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik denk dat zij hem goed weet te bespelen.
Ik zou niet weten op wie ik moet stemmen.quote:
truequote:Op zaterdag 16 april 2016 09:34 schreef Agossie het volgende:
Haha die Bas tegen Cees...je bent zelf je eigen grootste pestkop![]()
![]()
Ik ga niet stemmen ... Ik heb heel lang niet gestemd, tot de afgelopen keer en toen heb ik op Bronno gestemd,...quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou niet weten op wie ik moet stemmen.
Do fohnt haar haren en Bas verteld aan Cees dat Do zelf wil presenteren
Ja ja het onzekere vergelegen meisje gaat voor vreemde mensen presenteren
Gina is weer druk aan het verven/sauzen
Jessie noemde Cees schijnheilig en daar zijn filmpjes van volgens mijquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:33 schreef kejo het volgende:
Gm cos.....cees mag niet presenteren. Eh even vraag...is er een filmpje van de aanvaring tussen jessie en Cees waarbij jessy cees hypocriet noemde kan niet vinden
quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga niet stemmen ... Ik heb heel lang niet gestemd, tot de afgelopen keer en toen heb ik op Bronno gestemd,...![]()
dat is meteen voor mij de laatste keer geweest
Die wordt het!quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De bar van Vic afpakken is ook wel leuk, zit ook iemand tussen die een kroeg heeft, of heeft gehadDIe doet ook nog eens de boekhouding
Ik heb zo maar eens het idee dat die het gaat worden
Wat in de cos gezegd wordt is dan ook wel de waarheid he!!!!quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Die wordt het!![]()
Wat wilde je nog weten? Over Row d'r boosheid? Ze begon tegen Bas te skreeuwen dat het onbeleefd was om eten op te scheppen voor de gasten. Bas reageerde daar rustig op en zei dat zij dan niet moest schreeuwen toen verdween ze stampend naar de ZK. Cossers zagen haar later met behuilde ogen en ze heeft apart geslapen dus er zit/zat haar iets vreselijk hoog kennelijk. Ze had eerder ook al een aanvaring met Gabs omdat die het vervelend vond dat ze steeds over haar afscheid begon.
Cossers zijn van mening dat ze wellicht heeft meegekregen dat ze binnen een week uit de top 100 is verdwenen en na het vertrek van Ivan en Bjorn het afscheid van Gabs niet kan handelen.
Is wat ik gelezen heb in de Cos he!
Dat gevoel heb ik ookquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, denk ook dat dat hele stemmen geen zin heeft
Het is toch al bekend wie er mag blijven volgens mij
schijnheilig. ..dat was hem idd....kan filmpje niet vinden misschien tijd?quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jessie noemde Cees schijnheilig en daar zijn filmpjes van volgens mij
Klopt zo ongeveer welquote:Op zaterdag 16 april 2016 09:38 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Die wordt het!![]()
Wat wilde je nog weten? Over Row d'r boosheid? Ze begon tegen Bas te skreeuwen dat het onbeleefd was om eten op te scheppen voor de gasten. Bas reageerde daar rustig op en zei dat zij dan niet moest schreeuwen toen verdween ze stampend naar de ZK. Cossers zagen haar later met behuilde ogen en ze heeft apart geslapen dus er zit/zat haar iets vreselijk hoog kennelijk. Ze had eerder ook al een aanvaring met Gabs omdat die het vervelend vond dat ze steeds over haar afscheid begon.
Cossers zijn van mening dat ze wellicht heeft meegekregen dat ze binnen een week uit de top 100 is verdwenen en na het vertrek van Ivan en Bjorn het afscheid van Gabs niet kan handelen.
Is wat ik gelezen heb in de Cos he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |