Is niet standaard dubbel din, je kunt wel een aangepaste console kopen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:14 schreef Amplifier het volgende:
Haha eerste 3 comments zijn al helder, gaat gewoon vervangen worden dus 👍🏻
Verder nog een vraagje. Ik heb een 1 din Pioneer radio met een opbergvakje net zo groot als de radio daaronder. Als ik dat vakje eruithaal, heb ik dan 2 din of werkt dit niet zo?
Op die paar tientjes moet je niet bezuinigen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:28 schreef derLudolf het volgende:
Niet alleen de riem vervangen - ook pomp en spanrollen indien nodig.
Kloptquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:39 schreef hoas het volgende:
[..]
Op die paar tientjes moet je niet bezuinigen.
Tot die pomp weer gaat lekken, kost het je nog eens 500-700 euroquote:Op vrijdag 15 april 2016 20:41 schreef Fer het volgende:
Als dr pomp en spanrollen bij 160k vervangen zijn, zou ik u alleen de riem laten doen.
Vaak wel 100¤ materialen, koelvloeistof, uurtje meer werk, incl ontluchten.
pomp loopt in op spanning, spanning eraf, nieuwe riem en spanrol; spanning anders -> pomp gaat lekken. In de tijd dat jij het doorhebt en uit gaat vogelen wat er mis is, is je riem vet en kan hij eraf. Moet tóch, want hij zit op de D-riem, en je mag zo'n ding eigenlijk maar één keer opspannen, plus dat je geen gladde riem van de KVS wilt.quote:
Waarschijnlijk manjanaquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:08 schreef flipsen het volgende:
Onze Kangoo van 2 jaar oud zit nu rond de 55k en de monteur zei vorige week bij de 50k beurt (we zijn altijd laat) dat bij 60k inderdaad de distributieriem vervangen moet worden. Vind ik nogal snel eigenlijk, na 2 jaar rijden... Of is ie al 3 jaar? Hm, geen ideeNu nog even bedenken wat waterpomp en vooral spanbanden in het Spaans zijn
Welke motor, en bouwjaar? Renault is normaal 120k of 5 Jrquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:08 schreef flipsen het volgende:
Onze Kangoo van 2 jaar oud zit nu rond de 55k en de monteur zei vorige week bij de 50k beurt (we zijn altijd laat) dat bij 60k inderdaad de distributieriem vervangen moet worden. Vind ik nogal snel eigenlijk, na 2 jaar rijden... Of is ie al 3 jaar? Hm, geen ideeNu nog even bedenken wat waterpomp en vooral spanbanden in het Spaans zijn
Die zijn 120.000 of 5 jaarquote:Op vrijdag 15 april 2016 22:19 schreef flipsen het volgende:
1.6 benzine, bouwjaar 2013 volgens mij. Of 2012
Check je boekje voor de grap maar eens. En sla ze daar meequote:Op vrijdag 15 april 2016 22:21 schreef flipsen het volgende:
Dus ik word gewoon gepiepeld? Is een officiële Renault garage
Hm, lees hier dat er vaak problemen zijn en dat in het boekje ook 60k staat. Vrouwlief is nu met de auto weg, zal het straks eens nakijken.quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Check je boekje voor de grap maar eens. En sla ze daar mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |