Ik vind het wel een briljant clipje eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 april 2016 20:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kijk eens op de vorige pagina
Firefox, FedEx, Amazon, Penguin, Timberland, Burger King, Orange, Harley Davidson, TNT, JBL, Lufthanse, MasterCard,...quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:53 schreef Bart2002 het volgende:
Oranje is de lelijkste kleur ter wereld en er is geen enkel merk (behalve Fanta) wat succesvol is met een oranje huisstijl.
Volgens mij ben je kleurenblind.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Firefox, FedEx, Amazon, Penguin, Timberland, Burger King, Orange, Harley Davidson, TNT, JBL, Lufthanse, MasterCard,...
De bibliotheek , PostNL, Rabobank, ING, Blogger, AH hamsterweken , Arke, Nickelodeon, Amazon, Easyjet, Hornbach, van Haren, RTL 4.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:53 schreef Bart2002 het volgende:
Oranje is de lelijkste kleur ter wereld en er is geen enkel merk (behalve Fanta) wat succesvol is met een oranje huisstijl.
Het was ook wel bedoeld om dit soort reacties uit te lokken. Zo wereldvreemd ben ik niet.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
De bibliotheek , PostNL, Rabobank, ING, Blogger, AH hamsterweken , Arke, Nickelodeon, Amazon, Easyjet, Hornbach, van Haren, RTL 4.
Jaja dek jezelf maar inquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:26 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het was ook wel bedoeld om dit soort reacties uit te lokken. Zo wereldvreemd ben ik niet.
Die is echt veel beter. Alleen dat op niets trekkende oranje puntje nog even weg en dan zijn we klaar.quote:
Bij al mijn collega's die voor "huisstylist" gestudeerd hebben staat Blokker op 1 qua lelijkheid en tuttigheid.quote:
En dat is ook maar een persoonlijke opvatting, hoewel we het logo nu gedateerd zouden kunnen noemen. Ooit was de huisstijl prima en succesvol. Maar tijden veranderen en Blokker veranderde niet echt mee. De huisstijl is daar maar een (klein) onderdeel van.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:16 schreef Bart2002 het volgende:
Ik probeerde eigenlijk alleen maar te zeggen dat het visitekaartje van de Blokker schuwlelijk is. En dat klopt gewoon.
Dan mogen Wibra, Zeeman, Aldi en Lidl ook wel in dat rijtje. Al cultiveren die weer lelijkheid en een goedkope uitstraling. Lastig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:29 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Bij al mijn collega's die voor "huisstylist" gestudeerd hebben staat Blokker op 1 qua lelijkheid en tuttigheid.
Klopt helemaal. Ik was een beetje aan het chargeren voor de fun.quote:Op zaterdag 30 april 2016 16:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En dat is ook maar een persoonlijke opvatting, hoewel we het logo nu gedateerd zouden kunnen noemen. Ooit was de huisstijl prima en succesvol. Maar tijden veranderen en Blokker veranderde niet echt mee. De huisstijl is daar maar een (klein) onderdeel van.
Al blijft het raar dat iemand een hekel aan een winkelketen heeft vanwege de kleur of het lettertype van het logo.
Weet je wat het is: Hoe 'moderner' iets oogt, hoe eerder het weer 'uit de tijd' is. Tijdloze logo's en huisstijlen, dát is het geheim. Maar wat is tijdloos? Dat weet dan weer niemand.
Its/mikro nog niet zo lang geleden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 14:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat hebben ze toch al tijden ingelijfd allemaal?
Die andere bedrijven gebruiken allemaal niet uitsluitend oranje. Dat is het geheim van hun succes.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:42 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Its/mikro nog niet zo lang geleden.
Failliet ja. En toen in het zuiden door mikro overgenomen. En die 2 nu dus weer door BCC.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwah. En failliet, dacht ik. Ik begrijp wel waarom. Te weinig oranje.
bronquote:‘Hudson’s Bay met La Place in Utrechts winkelcentrum’
Winkelcentrum De Planeet in Utrecht krijgt mogelijk een vestiging van Hudson’s Bay, met daarboven een La Place. Dat meldt De Utrechtse Internet Courant op basis van verschillende bronnen.
Hudson's Bay zegt niet in te gaan op de eventuele plannen om een winkel in Utrecht te openen, in combinatie met La Place. Het Canadese warenhuisconcern maakte in een eerder stadium al wel bekend winkels in ons land te willen openen onder de vlag van Galeria Inno en Saks Fifth Avenue Off 5th. Het retailconcern zou denken aan zestig winkels en graag willen samenwerken met La Place-eigenaar Jumbo. Hudson’s Bay zou ook ruimte zien voor de horecaformule in zijn warenhuizen en België en Duitsland, die in oktober vorig jaar werden overgenomen.
De Planeet bevindt zich op de plek van het voormalige warenhuis Galeries Modernes en is sinds 2012 in handen van Syntrus Achmea. De vastgoedeigenaar maakte eerder al plannen bekend voor de herontwikkeling van het winkelcentrum. Zo moeten de blauwe gevels verdwijnen om het pand in oude luister te herstellen.
Het winkelcentrum huisvest momenteel meerdere winkelformules, zoals Blokker en AH to go. Verder zijn de bovenste vijf verdiepingen verhuurd aan de Hogeschool voor de Kunsten, die de komende maanden naar een andere locatie verhuist.
Bron: De Utrechtse Internet Courant/RetailNews
Wat te denken van Amsterdam Kalverstraat? Dat die nog niet open is, is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:27 schreef W00fer het volgende:
Liep gisteren voorbij de La Place in Tilburg die gedeeltelijk in de V&D zit (maar vanaf de straatkant zichtbaar is en toegankelijk). Vraag me af of met het metselen van een muurtje er niet een (tijdelijke) oplossing is. Nu staat dat pand daar te verstoffen terwijl je m.i. met La Place had doorgekund, het is een straat waar redelijk veel volk komt.
Eigenlijk is het van de zotte dat het pand van It's midden in het centrum van Tilburg nog eruit ziet alsof het gisteren is dicht gegaan, terwijl het toch al echt jaren geleden is. De logo's, alles hangt er nog. Laten we hopen dat we niet jarenlang tegen V&D logo's aan gaan kijken. Zonde van z'n mooi merk. Beter dat er dan wat moois komt ipv verlaten logo's die staan weg te kwijnen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 17:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwah. En failliet, dacht ik. Ik begrijp wel waarom. Te weinig oranje.
Dat is idd wel heel erg treurig.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:43 schreef W00fer het volgende:
[..]
Eigenlijk is het van de zotte dat het pand van It's midden in het centrum van Tilburg nog eruit ziet alsof het gisteren is dicht gegaan, terwijl het toch al echt jaren geleden is. De logo's, alles hangt er nog. Laten we hopen dat we niet jarenlang tegen V&D logo's aan gaan kijken. Zonde van z'n mooi merk. Beter dat er dan wat moois komt ipv verlaten logo's die staan weg te kwijnen.
Huh? Daar zit toch al even Happy Italy inquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:43 schreef W00fer het volgende:
[..]
Eigenlijk is het van de zotte dat het pand van It's midden in het centrum van Tilburg nog eruit ziet alsof het gisteren is dicht gegaan, terwijl het toch al echt jaren geleden is. De logo's, alles hangt er nog. Laten we hopen dat we niet jarenlang tegen V&D logo's aan gaan kijken. Zonde van z'n mooi merk. Beter dat er dan wat moois komt ipv verlaten logo's die staan weg te kwijnen.
En welke mensen doen ook alweer de inrichting van Blokkerquote:Op zaterdag 30 april 2016 16:29 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Bij al mijn collega's die voor "huisstylist" gestudeerd hebben staat Blokker op 1 qua lelijkheid en tuttigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |