quote:*vrolijk dansje doet op rammstein
Op dinsdag 26 november 2002 22:12 schreef Prins-Punika het volgende:
Verzoekplaatjes ed geen probleem, u vraagt..wij draaienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:GOOD CHOICE DUDE!
Op dinsdag 26 november 2002 22:27 schreef Prins-Punika het volgende:
Underworld - borm slippy comming up
Aan ZeT
quote:Ok
Op dinsdag 26 november 2002 22:31 schreef NFA-DK het volgende:
Ej dude, mensen die luisteren hoef je niet meer te vertellen dat ze naar je site hoeven te gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ga iemand anders pesten ja!
Op dinsdag 26 november 2002 22:33 schreef StefanFM het volgende:
spam, slotjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Allemaal gouwe ouwe nummers man
Sjonge jonge jonge
quote:Wacht op je beurt
Op dinsdag 26 november 2002 23:02 schreef U-lerZzZ het volgende:
Waar blijft "ALS IK JE KUT LIK?"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Of mij m laten doorsturen
Op dinsdag 26 november 2002 23:03 schreef U-lerZzZ het volgende:
Je moet brainpower ook op KaZaA zoeken, stelletje hufters!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:ben er mee bezig
Op dinsdag 26 november 2002 23:02 schreef U-lerZzZ het volgende:
Waar blijft "ALS IK JE KUT LIK?"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beasty Boys - 3mc's and 1 dj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop