Ja, ik was ook al bang voor het Lloret gebeuren, daar heb ik ook geen zin inquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm.. Deze lijkt me teveel Lloret-uitgaans vakantie
Maar die in Andalusie is wel veel duurder zie ik al dusDat wordt hem denk ik niet
Griekse eilanden zijn ook erg chill hoorquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik was ook al bang voor het Lloret gebeuren, daar heb ik ook geen zin in![]()
Moet nog even verder kijken
quote:"Boek je de tent als 1-persoonstent, dan krijg je een Deluxe tent met 2 bedden voor ‘Single Use’. Boek je op indeling, dan deel je de Deluxe tent met een reiziger van je eigen geslacht."
Samosgodenquote:
Ja klopt maar mambo gaat met bus en vliegtuig stuk duurder ennnn nadeel van singlereis is wel dat activiteiten beetje bepaald zijn al, en sommige plekken hebben gewoon niet de activiteiten die ik heel leuk vind dus dat is dan wel jammer.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Griekse eilanden zijn ook erg chill hoor
Wat een onzinquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://alittleadrift.com/2010/01/travel-the-world-without-flying/
Niks mis mee
Hoezo? Vliegen is handig maar minst leuke manier om te reizenquote:
Dit, ik hou ook absoluut niet van vliegen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Vliegen is handig maar minst leuke manier om te reizen
dat mens van die site zit 40 dagen op een vrachtschipquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Vliegen is handig maar minst leuke manier om te reizen
Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dat mens van die site zit 10 dagen op een vrachtschipDaar is ook geen zak te doen
snap ik wel, maar ik vind het onnodig. Als ze veel overnight shit doet dan slaapt ze gewoon. Ik vind het gewoon hypocriet geneuzelquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
De essentie was dat ze zonder het reizen per vliegtuig de hugeheid van de wereld in zijn totaliteit kon ervaren.
Ik vind het wel vet
Achja, uiteindelijk wordt het toch wel lastig om de oceaan over te steken zonder vliegtuig ja.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
snap ik wel, maar ik vind het onnodig. Als ze veel overnight shit doet dan slaapt ze gewoon. Ik vind het gewoon hypocriet geneuzel
kun je niet eventjes zonder internet?quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou me na een paar uur ergeren aan matig wifi.
En vietnameesjes aan boord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |