Gewoon iets nemen wat je beetje weg kan zuigenquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Vanavond uit eten met schoonouders en naar jungle book
lol
Hopelijk kan ik eten
Nee weet niet, schoonouders kiezen iets.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon iets nemen wat je beetje weg kan zuigen
Lasagna ofzo
Of ga je naar steakhouse, dat wordt anti-genot
Zullen er vast wel rekening mee houdenquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee weet niet, schoonouders kiezen iets.
singlereis als in alleen of met andere singles?quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb besloten dat ik op singlereis ga deze zomer. Heb niet al te dure vakanties gevonden naar Kroatië enzo. Lekker kamperen![]()
![]()
andere singlesquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
singlereis als in alleen of met andere singles?
Nicee!quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb besloten dat ik op singlereis ga deze zomer. Heb niet al te dure vakanties gevonden naar Kroatië enzo. Lekker kamperen![]()
![]()
Leukquote:
Ik wil op vakantie, heb niemand om mee op vakantie te gaan.. tadaaquote:
Willen je vrienden niet met je mee dan?quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil op vakantie, heb niemand om mee op vakantie te gaan.. tadaa
Nee, hebben relaties en geen geld voor twee vakantiesquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Willen je vrienden niet met je mee dan?
quote:
Juist leuk ook om nieuwe mensen te ontmoetenquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:16 schreef Crack_ het volgende:
En kan natuurlijk heus nog wel wat collega's vragen en shit.. maar ik ga dan liever in een groepje mee waar ik ook mn eigen ding kan doen dan met één iemand anders en dat je toch wel aan elkaar geplakt zit.
Congrats.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:16 schreef Kauai het volgende:
Eindelijk last van m'n schouders
Toegelaten
Yessquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat schiet niet op nee
Mamboo toevallig?
YESSS, LAST VAN JE SCHOUDERS WHOEOEOEquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:16 schreef Kauai het volgende:
Eindelijk last van m'n schouders
Toegelaten
Mja, vind het gewoon wat meer vrijheidquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:16 schreef Kauai het volgende:
[..]
Juist leuk ook om nieuwe mensen te ontmoeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |