Gewoon iets nemen wat je beetje weg kan zuigenquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Vanavond uit eten met schoonouders en naar jungle book
lol
Hopelijk kan ik eten
Nee weet niet, schoonouders kiezen iets.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon iets nemen wat je beetje weg kan zuigen
Lasagna ofzo
Of ga je naar steakhouse, dat wordt anti-genot
Zullen er vast wel rekening mee houdenquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee weet niet, schoonouders kiezen iets.
singlereis als in alleen of met andere singles?quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb besloten dat ik op singlereis ga deze zomer. Heb niet al te dure vakanties gevonden naar Kroatië enzo. Lekker kamperen![]()
![]()
andere singlesquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
singlereis als in alleen of met andere singles?
Nicee!quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb besloten dat ik op singlereis ga deze zomer. Heb niet al te dure vakanties gevonden naar Kroatië enzo. Lekker kamperen![]()
![]()
Leukquote:
Ik wil op vakantie, heb niemand om mee op vakantie te gaan.. tadaaquote:
Willen je vrienden niet met je mee dan?quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil op vakantie, heb niemand om mee op vakantie te gaan.. tadaa
Nee, hebben relaties en geen geld voor twee vakantiesquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Willen je vrienden niet met je mee dan?
quote:
Juist leuk ook om nieuwe mensen te ontmoetenquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:16 schreef Crack_ het volgende:
En kan natuurlijk heus nog wel wat collega's vragen en shit.. maar ik ga dan liever in een groepje mee waar ik ook mn eigen ding kan doen dan met één iemand anders en dat je toch wel aan elkaar geplakt zit.
Congrats.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:16 schreef Kauai het volgende:
Eindelijk last van m'n schouders
Toegelaten
Yessquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat schiet niet op nee
Mamboo toevallig?
YESSS, LAST VAN JE SCHOUDERS WHOEOEOEquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:16 schreef Kauai het volgende:
Eindelijk last van m'n schouders
Toegelaten
Mja, vind het gewoon wat meer vrijheidquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:16 schreef Kauai het volgende:
[..]
Juist leuk ook om nieuwe mensen te ontmoeten
Als ik zo lang niet op vakantie was geweest had ik sowieso het geld voor een festival er wel aan uitgegeven jaquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:18 schreef Crack_ het volgende:
IK WIL BOEKEN, NU.
Tyfus zo terng lang niet op vakantie geweest he. Nu wel zo'n 3 a 4 vier jaarzielig he
Maar ik heb het andersom ook, als ik wel op vakantie was geweest afgelopen paar jaren dan had ik nu dat geld van mn vakantie wel uitbesteed aan een festivalquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik zo lang niet op vakantie was geweest had ik sowieso het geld voor een festival er wel aan uitgegeven ja
Festival is ook wel een beetje vakantie natuurlijkquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik heb het andersom ook, als ik wel op vakantie was geweest afgelopen paar jaren dan had ik nu dat geld van mn vakantie wel uitbesteed aan een festival. Is wel zelfde niveautje bij mij
Ja snap ik. Is gewoon je passie dus ja.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik heb het andersom ook, als ik wel op vakantie was geweest afgelopen paar jaren dan had ik nu dat geld van mn vakantie wel uitbesteed aan een festival. Is wel zelfde niveautje bij mij
Ja maar niet te vergelijken. Na een vakantie kom je ontspannend thuis, na festival ben je KAPOTquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Festival is ook wel een beetje vakantie natuurlijk
Jammer dat ik het niet zo heb met kamperen
Ja, maar moet niet aanstellen want dan ga ik dit jaar wel naar Parkpop en heb nog kaartjes voor Damien Rice op paleis Soestdijk wat kei tof is volgens mij en Biffy heeft nieuw album dus die zal ook nog wel even langskomen dus genoeg te zienquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja snap ik. Is gewoon je passie dus ja.
Als je hardcore gaat kamperen ben je ook moe hoorquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar niet te vergelijken. Na een vakantie kom je ontspannend thuis, na festival ben je KAPOT
Kan een festival echt niet gebruiken om op te laden oid, bijvoorbeeld. Is gewoon enkel leuk maar ook heel heel heel heel vermoeiend..En niet relaxed als in je gaat niet lekker zwemmen, fietsen, dorpjes bekijken blabla en je ziet geen cultuur blabla dus nee eigenlijk ben ik het er gewoon niet mee eens los van dat het paar dagen plezier is
En ik vind het te kort voor vakantie, maar snap wel wat u bedoeld hooorrrr
Truee true, maar dat doe ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je hardcore gaat kamperen ben je ook moe hoor
Daaromquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar moet niet aanstellen want dan ga ik dit jaar wel naar Parkpop en heb nog kaartjes voor Damien Rice op paleis Soestdijk wat kei tof is volgens mij en Biffy heeft nieuw album dus die zal ook nog wel even langskomen dus genoeg te zien.
Haha leipquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Truee true, maar dat doe ik niet.
Gewoon dat Hollandse kamperen met grote tent en wel met skottlebraai en shitje maar verder gewoon sanitairgebouwtje enzo enzo OMG ZO VEEL ZIN IIIIIIIIIIN
https://mambo.nl/jongeren(...)#algemene-informatiequote:Op vrijdag 15 april 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom
Als je ook veel cultuur wilt snuiven kan je trouwens mmisschien beter naar Spanje, naar Andalusie ofzo. Vet mooie steden daarMaar weet niet of daar singlereis heen gaat
el ipv le maar verder jaquote:
Hmm.. Deze lijkt me teveel Lloret-uitgaans vakantiequote:Op vrijdag 15 april 2016 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://mambo.nl/jongeren(...)#algemene-informatie
misschien deze, kan ik Barcelona ook meepakken..
Maar weet niet zo goed wat leuk is
Kan, staan 1 of 2-persoons tentenquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Haha leipmaar wat houdt die singlereis dan in? Deel je je tent ofwat?
ah, hendig jongequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |