SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik moet welquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik probeer collega's buiten werk om zoveel mogelijk te vermijden.
Dan snap ik het wel.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik moet wel
als ik klaar ben met werken slapen de meeste van mijn vrienden al en als ik thuis ben dan zijn zij aan het werk
en kan het goed vinden met de meeste van mijn collega's
beetje samen drugs gebruiken enzo
gordijnen zijn dichtquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk dan naar buiten, plofkip dat je bent
quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:49 schreef wietparkiet het volgende:
tijd voor de kapper
challaz faggots en haagse
dat komt door dat gelul over bier. Je hoeft daar niks te drinken om dronken te worden van het slappe gelul over speciaalbier.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:53 schreef GGMM het volgende:
Kijk uit hoor, in de VBL SC is Haags ook al zeer sfeerverpestend bezig.
Ik was het eens met je bier-opmerkingquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:53 schreef GGMM het volgende:
Kijk uit hoor, in de VBL SC is Haags ook al zeer sfeerverpestend bezig.
Ik nam het nog voor hem op maar kreeg geen bedankje. Dan stop ik er maar mee. Jammer, heel jammer.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was het eens met je bier-opmerking
Het zit je allemaal niet mee.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik nam het nog voor hem op maar kreeg geen bedankje. Dan stop ik er maar mee. Jammer, heel jammer.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nam ik die Mortaxx even goed in de zeik.
Hahahahahahahahahahahaha
Ik hoorde dat jij een sfeerverpester was.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom dat kots poppetje erbij?
Nee valt wel mee. Ik ben reuze gezellig.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij een sfeerverpester was.
Met je baco cola
Iets voor jouquote:
Ik heb gister cocktails van 8 pond per cocktail gedronken zonder alcohol.quote:
Ja best wel. 1x verspreek mij 1 keer en het blijft maar terug komen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Genant moment in je leven was dat he
Djezusquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb gister cocktails van 8 pond per cocktail gedronken zonder alcohol.
Ik ben tegenwoordig voor alle gekkigheid te porren.
Ja, was wel mooie locatie. Maar pff daarna maar even met ogen dicht de creditcard langs de rekening laten gaan pfffquote:
Wat kreeg je voor cocktails dan?quote:Op vrijdag 15 april 2016 13:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, was wel mooie locatie. Maar pff daarna maar even met ogen dicht de creditcard langs de rekening laten gaan pfff
Lekker Nederlands ookquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja best wel. 1x verspreek mij 1 keer en het blijft maar terug komen.
Uiteindelijk betaal je gewoon dezelfde prijs als normale cocktails alleen dan zonder de alcohol.quote:
Jaaaaaaaaaaa genotquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga zo even klein orkest luisteren, haags.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |