Specifiek het aantal Russen denk ik helaas niet, maar vier jaar geleden kon je wel inzetten op het aantal positieve testsquote:Op vrijdag 15 april 2016 09:58 schreef Karstman het volgende:
Kun je ook wedden op hoeveel russen op doping worden betrapt?
Hoe kan ik hier geld op verliezen?quote:
Op welke van de 3 weddenschappen wil je je 5 euro inzetten?quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:49 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kan ik hier geld op verliezen?
Stel ik zet ¤5 in dan krijg ik altijd meer dan mijn inzet terug?
Oh wacht, het is nog vroeg.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Op welke van de 3 weddenschappen wil je je 5 euro inzetten?
En ja, je kunt hier geld op verliezen.
Zegt ook veel over hun vertrouwen in onze Dafne.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:58 schreef Zwansen het volgende:
Maar alsnog is de quotering voor 0 medailles superhoog toch?
Klinkt als een mooie om even ¤ 100 op in te zetten. Pakt ze geen goud dan win ik een mooi bedrag. Anders ben ik mij honderd euro kwijt, maar hebben we wel een legendarische gouden medaille.quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zegt ook veel over hun vertrouwen in onze Dafne.Maar ik kan me voorstellen dat mensen her een gokje waard vinden, vandaar ik dat ik het hier even postte.
Unibet.
waarom de 2 euro grens?quote:Op zaterdag 16 april 2016 09:12 schreef heywoodu het volgende:
Mocht ik er nog maar meer dan 2 euro ofzo op inzetten
Zeker met de gedachte dat het toch voelt als win-win ongeacht de uitslag
De meeste bookmakers limiteren je als je teveel wint of teveel op "kleine markten" inzetquote:
nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zaterdag 16 april 2016 11:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De meeste bookmakers limiteren je als je teveel wint of teveel op "kleine markten" inzet
Het is vaak een kwestie van heel snel reageren op nieuws. Zeker als je straks tijdens de Spelen op tig sporten kunt wedden waar dat normaal niet op kan (gewichtheffen, zeilen, judo, worstelen etc) moet je op elk nieuwtje letten en zodra bijvoorbeeld een favoriet zich ineens afmeldt of aangeeft zich ziek te voelen kun je reageren en kijken of er wat moois te halen is voor de bookmakers het aanpassenquote:Op zaterdag 16 april 2016 11:18 schreef komrad het volgende:
[..]
nu ben ik nieuwsgierighoe doe je het en is hoe lucratief is het
Belchinees gespot.quote:Op zaterdag 16 april 2016 16:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is vaak een kwestie van heel snel reageren op nieuws. Zeker als je straks tijdens de Spelen op tig sporten kunt wedden waar dat normaal niet op kan (gewichtheffen, zeilen, judo, worstelen etc) moet je op elk nieuwtje letten en zodra bijvoorbeeld een favoriet zich ineens afmeldt of aangeeft zich ziek te voelen kun je reageren en kijken of er wat moois te halen is voor de bookmakers het aanpassen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |