Moa stroom van de goede groep is genoeg. Loskoppelen in de centraaldoos, draden eruit trekken en klaar.quote:Op donderdag 14 april 2016 22:36 schreef vaduz het volgende:
Vergeet niet de hoofdschakelaar uit te zetten!
In principe wel ja. Alleen wil je niet meemaken dat je perongeluk de verkeerde groep hebt uitgeschakeld.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:08 schreef NotToBe het volgende:
[..]
Moa stroom van de goede groep is genoeg. Loskoppelen in de centraaldoos, draden eruit trekken en klaar.
quote:
Meten = weten. Niet iedereen heeft een hoofdschakelaarquote:Op donderdag 14 april 2016 23:18 schreef vaduz het volgende:
[..]
In principe wel ja. Alleen wil je niet meemaken dat je perongeluk de verkeerde groep hebt uitgeschakeld.
En dan de handige Harrie treffen die 1 lasdop voor alle 3 de draden gebruiktquote:
Weet je zeker dat de andere kant na het aansmeren ook losgekoppeld gaat wordenquote:Op donderdag 14 april 2016 23:22 schreef NotToBe het volgende:
[..]
En dan de handige Harrie treffen die 1 lasdop voor alle 3 de draden gebruikt
Slecht advies. Dit kan leiden tot aardlek op den duur en zie het probleem dan maar eens te verhelpen.quote:
Ligt aan de lokatie, wat oudere woningen hebben dat spul veelvuldig midden op de muur zitten, kan mij niet voorstellen dat je dat ooit weer wilt gebruiken, mocht je dan jaren later net op die plek boren heb je een probleem.quote:Op vrijdag 15 april 2016 10:13 schreef Nixxor het volgende:
Zou niemand even een dekseltje plaatsen op de inbouwdoos?
[ afbeelding ]
Ik zou persoonlijk nooit mijn inbouwdoos volsmeren met gips.
Prima oplossing.quote:Op vrijdag 15 april 2016 10:13 schreef Nixxor het volgende:
Zou niemand even een dekseltje plaatsen op de inbouwdoos?
[ afbeelding ]
Ik zou persoonlijk nooit mijn inbouwdoos volsmeren met gips.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop