Er zijn inderdaad genoeg comfortabele bankjes op Schiphol met een mooi uitzicht op de landingsbanen waar je lekker kan liggen.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gewoon op de grond daar ergens, ga geen geld verspillen
vrij pittig kwa prijs. ik moet zeggen heb er zakelijk wel een paar keer geslapen, omdat het echt aankomen met de trein en vroeg weer op. Maar ik vind het Etappe of Ibis toch eigenlijk net wat fijner, in het Yotel dan zit je na het wakker worden en douchen direct in de rush, als het even kan effe rustig een bakje slechte koffie en net zo waardeloze croissant, met een plakje nep kaas. Ik wordt dan toch net wat minder gestrest wakker.quote:Op donderdag 14 april 2016 18:14 schreef k_man het volgende:
Je kunt ook kijken naar het Yotel. Dat is op Schiphol, achter de douane. Je hoeft 's ochtends dus alleen nog maar naar de gate te lopen.
Moet je wel met een airline vliegen die het toestaat dat je een dag vooraf je bagage al inchecktquote:Op donderdag 14 april 2016 18:14 schreef k_man het volgende:
Je kunt ook kijken naar het Yotel. Dat is op Schiphol, achter de douane. Je hoeft 's ochtends dus alleen nog maar naar de gate te lopen.
Ook daarvoor geldt dat de airline moet toestaan dat je een dag vooraf je bagage incheckt.quote:Op donderdag 14 april 2016 18:04 schreef Copa het volgende:
Er zijn inderdaad genoeg comfortabele bankjes op Schiphol met een mooi uitzicht op de landingsbanen waar je lekker kan liggen.
Helaas is de horeca dicht op Schiphol tussn 22u en 6u de volgende ochtend.quote:Af en toe even naar Starbucks lopen voor een kop hazelnootkoffie en de McDonald's voor een (klef, smerig) burgertje.
Lekker ja, kun je de eerste paar dagen van je vakantie niet genieten omdat je vergaat van de brakheid.quote:Op donderdag 14 april 2016 17:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
CM is awesomequote:Op donderdag 14 april 2016 17:25 schreef edraket31 het volgende:
Als je weggebracht/opgehaald wordt of met de trein gaat, is Citizen M ook nog wel een aanrader.
Zit direct naast Terminal C
Waarom ga je niet gewoon met de nachttrein? Schiphol is de gehele nacht door bereikbaar per trein. Ga s avonds bijvoorbeeld naar Amsterdam, ga daar lekker uit eten, naar het café als begin van je vakantie etc. En midden in de nacht pak je dan gewoon de nachttrein naar Schiphol.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:56 schreef Baboesjka het volgende:
Gezien een ochtendvlucht om 7 uur 's ochtends (met ruimbagage) ben ik op zoek naar een goedkope overnachting vlakbij schiphol of makkelijk voor 5 uur 's ochtends daar te komen. Heeft iemand tips?
Alvast dank
En dan kom je fris op je eindbestemming aan? Volgens mij ben je dan kapot bij aankomst (en dronken rondlopen op het vliegveld is ook niet heel handig)quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:56 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon met de nachttrein? Schiphol is de gehele nacht door bereikbaar per trein. Ga s avonds bijvoorbeeld naar Amsterdam, ga daar lekker uit eten, naar het café als begin van je vakantie etc. En midden in de nacht pak je dan gewoon de nachttrein naar Schiphol.
Pff ben je van suiker of zo? Kun je niet tegen een paar biertjes?quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:23 schreef Blik het volgende:
[..]
En dan kom je fris op je eindbestemming aan? Volgens mij ben je dan kapot bij aankomst (en dronken rondlopen op het vliegveld is ook niet heel handig)
Lekkere reactie, ik besteedt mijn geld dan liever aan een hotelletje om uitgerust aan mijn vakantie te beginnen in plaats van aangeschoten en doodmoe een vliegtuig in te stappen. Vaak is je ritme dan ook helemaal naar de klote.quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:24 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Pff ben je van suiker of zo? Kun je niet tegen een paar biertjes?
En je kunt toch in het vliegtuig je roes uitslapen.
Je moet je eigen natuurlijk niet helemaal naar de tering zuipen maar dat lijkt me common sense.
Ja als je zo'n ouwe zak bent dan haal je dat niet meer, nee.quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:34 schreef Blik het volgende:
[..]
Lekkere reactie, ik besteedt mijn geld dan liever aan een hotelletje om uitgerust aan mijn vakantie te beginnen in plaats van aangeschoten en doodmoe een vliegtuig in te stappen. Vaak is je ritme dan ook helemaal naar de klote.
En ja, ik heb 2 kleine kinderen en chronisch slaapgebrek, een nachtje doorhalen zou ik slecht trekken.
iemand die geen zin heeft om zich blauw te betalen aan parkeerkosten misschienquote:Op vrijdag 15 april 2016 16:36 schreef sirdanilot het volgende:
Overigens vraag ik me af wie er zo oud is maar geen auto heeft om mee naar schiphol te rijden?
Vanaf 30 ben je wel een ouwe zak hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:39 schreef Blik het volgende:
[..]
iemand die geen zin heeft om zich blauw te betalen aan parkeerkosten misschien
En 30 een ouwe zak noemendoe normaal man
Waar staat dat TS 2 maanden weg gaat?quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:40 schreef SeLang het volgende:
Wat kost dat, 2 maanden je auto op Schiphol parkeren?
sommige grote mensen hebben een baan en verdienen genoeg centjes om niet als paupers op de grond te hoeven liggen...quote:Op donderdag 14 april 2016 17:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
check alleen wanneer die shuttlebus rijdt, soms pas vanaf 7 uur namelijkquote:Op donderdag 14 april 2016 17:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Goedkoopste is Ibis budget
Die hebben ook een gratis shuttle bus van en naar schiphol
Ik geloof dat die al om 5 uur beginnen te rijden maar dat weet ik niet meer zo zekerquote:Op vrijdag 15 april 2016 16:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
chech alleen wanneer die shuttlebus rijdt, soms pas vanaf 7 uur namelijk
quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik geloof dat die al om 5 uur beginnen te rijden maar dat weet ik niet meer zo zeker
Van tripadvisor.quote:hartelijk dank voor uw positieve reactie naar aanleiding van uw verblijf bij ons. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Onze 1e shuttle rijdt inderdaad om 4u48 vanaf ons hotel en de laatste vertrekt in de nacht om 1u15 terug naar ons hotel.
Met vriendelijke groet,
Delia Padberg
Manager on Duty
Waarom hebben die grote mensen dan geen ticket geboekt dat niet op zo'n ongunstig tijdstip vertrekt voor een paar centjes meer?quote:Op vrijdag 15 april 2016 16:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
sommige grote mensen hebben een baan en verdienen genoeg centjes om niet als paupers op de grond te hoeven liggen...
Omdat niet iedereen naar 13 in een dozijn land vliegt, misschien gaat TS wel naar een wat meer exotische bestemming zoals Iran waar niet zoveel vluchten naartoe gaan.quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:26 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Waarom hebben die grote mensen dan geen ticket geboekt dat niet op zo'n ongunstig tijdstip vertrekt voor een paar centjes meer?
Zelfs ik let daar op...
Het is alleen niet altijd geweldig daarquote:Op vrijdag 15 april 2016 17:18 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
[..]
Van tripadvisor.
Voordeel van de IBIS is wel dat de spottersMac op loopafstand ligt.
Het is behelpen idd. Kleine kamers ook. Ik slaap toch altijd slecht voor langere vluchten.quote:Op vrijdag 15 april 2016 18:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Het is alleen niet altijd geweldig daar
2 keer daar geslapen 1x goed en 2e keer minder..
Lang moeten wachten bij het inchecken en een paar deuren verder had een gezin ruzie om middernacht
Maarja het is niet voor niets budget
Iran gaan best wel veel vluchten naar toe.quote:Op vrijdag 15 april 2016 17:59 schreef Blik het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen naar 13 in een dozijn land vliegt, misschien gaat TS wel naar een wat meer exotische bestemming zoals Iran waar niet zoveel vluchten naartoe gaan.
Nee, bij 1 overstap is dat wel zo, bij 2 of meer overstappen neemt het aantal vluchtmogelijkheden snel af, aangezien de vluchten dan niet meer goed op elkaar aansluiten.quote:Op vrijdag 15 april 2016 19:43 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Hoe meer overstappen, hoe meer vluchtmogelijkheden.
als studenten snap ik al helemaal niet dat je wil slapen in hotel.. Dan zou ik echt de vroege trein pakken (die schiphol lijnen rijden echt heel vroeg al).. het kost zomaar 50 euro per nacht.. dan is trein echt voordeliger met je studenten OV (ook in het weekend, korting van 40%)quote:Op zondag 17 april 2016 09:46 schreef Baboesjka het volgende:
Dankjewel voor de tips. We zijn studenten en sparen om op reis te gaan. Aangezien dit de meest gunstige tickets waren, hebben we hiervoor gekozen. Ook geen auto dus
Aangezien we onze bagage niet kunnen droppen van tevoren, wordt het waarschijnlijk ibisbudget of Citizen M
En er is niemand die je even weg wilt brengen?quote:Op zondag 17 april 2016 09:46 schreef Baboesjka het volgende:
Dankjewel voor de tips. We zijn studenten en sparen om op reis te gaan. Aangezien dit de meest gunstige tickets waren, hebben we hiervoor gekozen. Ook geen auto dus
Aangezien we onze bagage niet kunnen droppen van tevoren, wordt het waarschijnlijk ibisbudget of Citizen M
Zet je dan ook je tent op?quote:Op zondag 17 april 2016 10:37 schreef SeLang het volgende:
Ik snap echt niet dat een arme student die voor de reis heeft moeten sparen dat geld uitgeeft aan een hotel. Ik zou gewoon s'avonds rustig vertrekken en dan slapen/ dutje doen op het vliegveld. Als het vliegtuig gaat om 7:00 dan moet je toch sowieso voor 5:00 opstaan, zelfs als je in een (duur) hotel slaapt. Dat is toch helemaal de moeite niet?
Zelf slaap ik altijd prima op vliegvelden. Ik zoek altijd een rustig hoekje op waar verder niemand komt (behalve misschien een schoonmaker) en ga daar plat op de grond liggen (wel ergens waar tapijt ligt, dus warm). Wel zorgen dat je iets hebt om als kussen te gebruiken (opgerolde sweater bijvoorbeeld) .
Maar ik ben wel iemand die veel kampeert dus dat scheelt. En als ik op een kampeer vakantie ben dan stop ik voor de vlucht mijn matrasje en slaapzak in mijn handbagage en dan slaap ik echt als een koning op het vliegveld.
Maar ben je nu totaal gezien meer geld kwijt dan met een vlucht op een later tijdstip?quote:Op zondag 17 april 2016 09:46 schreef Baboesjka het volgende:
Selang wel, heeft ook een brandertje bij zich om zijn prutje op te warmen, en gaat met de schoonmaker badmintonnenquote:
quote:Op zondag 17 april 2016 12:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
en gaat met de schoonmaker badmintonnen
Ja chill man met al je bagage.quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:56 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon met de nachttrein? Schiphol is de gehele nacht door bereikbaar per trein. Ga s avonds bijvoorbeeld naar Amsterdam, ga daar lekker uit eten, naar het café als begin van je vakantie etc. En midden in de nacht pak je dan gewoon de nachttrein naar Schiphol.
Er is net gepost dat het studenten zijn. Ze zouden ook de baggage kunnen droppen in de kluizen op schiphol (is niet zo heel duur) en dan het avondje voor de vakantie vieren.quote:
ik moet zeggen, betrap me er ook wel eens te vaak op, als ik zelf een vlucht boek, maar vaak zijn bepaalde zaken als een erg vroege vlucht, meerdere overstappen, een kostenpost die je vaak vergeet mee te rekenen, en dan blijkt later dat je goedkoper uit was een vlucht die een paar tientjes duurder was te boeken.quote:Op zondag 17 april 2016 09:46 schreef Baboesjka het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |