abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 december 2000 @ 21:43:36 #176
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_576741
Hmm, moeilijk
aan de enkant een zee, ann de andere kanten bebouwing, maar als je daar overheen kijkt zioe je het bos

Kijk maar:
hier

[edit: url even aangepast, alles tond door elkaar op de pagina ]

[Dit bericht is gewijzigd door Ali Salami op 23-12-2000 02:35]

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_577368
* Ridder_FOK komt aan bij het Dagotel... het is al laat, hij stapt van schaduwvacht en zet hem in een van de stallen...
dan loopt hij naar binnen (de deuren gaan vanzelf open), hmm denkt Legolas... ik weet mn kamer nummer niet ...
hij besluit om maar alle kamers te proberen tot er een open is, en daar dan maar de nacht door te brengen... bij de 4e deur is het raak... hij sluipt naar binnen gooit zijn rommel in de hoek.. KRAK... oeps mn CD's... damn naja ...
hij tast wat rond in het duister zijn ogen beginnen al aan het donker te wennen, dan ziet hij de vage contouren van een bed...
hij loopt erheen slaat de dekens op en en springt in bed

aaahhh lekker... HMMzzz.°lzlzl
*°plop° en weg is Legolas...

[Dit bericht is gewijzigd door Ridder_FOK op 23-12-2000 00:50]

onschuldig en lief
pi_577967
* met de zon op zijn gezicht wordt ridder_FOK wakker...
sjowej! wat heb ik lekker geslapen
* leuke kamer trouwens denkt ridder_FOK
hij ziet een CD speler staan in de hoek mikt dus een rustig CD'tje erin en gaat zich maar eens even opfrissen... hij ruikt nl nogal sterk naar de wisky en het water in de gracht van wilgjes kasteel was ook niet bepaald schoon...

* ridder_FOK doet zijn ogen dicht als hij het heerlijk warme water over zijn lijf voelt lopen
AHHH wat is dat toch lekker zon warme douch...
* als hij klaar schiet hij snel in zijn kleren, zet t CD'tje af en verlaat de kamer
* hij loopt de gang door naar benden... het is verdraaid rustig in het hotel... zou er ergens wat te eten zijn vraagt Legolas zich af... Hij gaat op verkenning uit en na veel rondgezworven te hebben (en nog steeds niemand tegen te zijn gekomen) komt hij uiteindelijk in de keuken... daar vindt hij wat lekkere broodjes, en een sjutje hij eet en drinkt wat en stopt het een ander in zijn knapzakje...
Voor onderweg
* denkt legolas... Dat loopt hij naar de stallen en neemt even een kijkje bij schaduwvacht... het beste paard hinnikt vrolijk als hij Legolas ziet aankomen... Legolas geeft hem een baaltje hooi en een emmer water, met een dextrotje erin (voor de energie), dan maakt hij schaduwvacht los en stuurd hem weg...
Zo nu eerst even een paar zaakjes regelen met deze en gene...
* Legolas loopt naar het FOK! Dorp, maaralles is verdraaid stil... waar is iedereen?
Hmmm ongezellig
[* Nouja iedereen heef natuurlijk zo zijn verplichtingen denkt Legolas... ik ga maar eens een ommetje maken en misschien even in het bos van herne kijken of ik alvast een leuk plekje voor mijn huis kan vinden...

* Daar gaat ridder_FOK met zijn knapzak, hij verdwijnt al snel tussen de bomen en de rust keert terug in het Dorp...

[Dit bericht is gewijzigd door Ridder_FOK op 23-12-2000 12:55]

onschuldig en lief
  zondag 24 december 2000 @ 13:59:26 #179
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_581033
*Dagobert komt aangelopen en hangt een briefje op
Geachte Gasten,
Ik ga op vakantie en daarom ben ik helaas niet aanwezig tijdens de feestdagen, Lara gaat met mij mee en Marlo logeert bij LWaS.
Inboeken kan gewoon en iedereen kan naar binnen, voor het ontbijt moet je naar Ali's restaurant.

Veel plezier in mijn hotel tijdens mijn afwezigheid
Groeten en fijne feestdagen
Dagobert

zondag 24 december 2000 @ 14:05:46 #180
909 Num
Núm dus!
pi_581068
Dago tot ziens, prettige kerstdagen! Gelukkig nieuwjaar!
  FOK!fossiel zondag 24 december 2000 @ 14:08:31 #181
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_581078
Fijne dagen Dagobert en tot 9 januari ofzo

Kijk uit met Vuurwerk hè

pi_582076
goedenavond

iemand aanwezig?

guess not.

* Broekie haalt samen met Dynamic de 2 afdelingen die wij hier in het Dagotel hadden leeg, en legt een briefje neer voor Dagobert

Hoi goede vriend.

Nogmaals bedankt voor het ons zolang laten verblijven als nodig was. Nu ons huis in het noorden klaar is gaan we echter verhuizen. Kom maar gezellig een keertje een kijkje nemen.

Tot ziens,

Ronald "Broekie" Broekhuizen en Dynamic
DynamicMedia

* Broekie zet nog even een bosje bloemen neer met een naamkaartje als dank voor de gastvrijheid

'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
  zondag 7 januari 2001 @ 14:51:31 #183
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_628606
*Na lang zoeken heeft dagobert eindelijk zijn hotel terug gevonden
Home sweet home
*Maar deze vreugde is maar van korte duur als hij merkt dat er helemaal geen gasten zijn. Dagobert loppt door het hele hotel en vindt dan uiteindelijk op zijn eigen kamer de enige aanwezige: Lara
Lara! fijn je weer te zien
*Dagobert leest het briefje van Broekie en besluit daar later nog maar eens te gaan kijken
Nu heb ik het te druk met andere dingen
pi_628626
Hoi Dago, heb je leuke reis gehad?
Wat zie ik nou?
Je hebt een uitgevallen kerstkrans om je nek!
Moet je kijken man, je laat een heel spoor dennenaalden achter je.
Ik zou maar beginnen met vegen.
  zondag 7 januari 2001 @ 15:09:01 #185
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_628654
*Dagobert probeerd de dennenaalden uit zn nek te halen, maar omdat hij niet thuis is krijgt hij er een kruis voor terug
  zondag 7 januari 2001 @ 15:12:52 #186
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_628663
Na vele spartelingen heb ik ook het kruis uit mn nek weg gehaald en zie ik er weer een beetje normaal uit
  maandag 8 januari 2001 @ 16:52:57 #187
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_632446
Dagobert ben jij de baas hier? Ik wil een plek om te slapen en Faat in het restaurant zei dat dat hier wel kon.
And you ask yourself what good are your dreams [br] In a world where nothing is what it seems.....
  maandag 8 januari 2001 @ 17:09:05 #188
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_632579
Dagobert! Ben ik wel welkom hier

Nou Equilan heeft gezegd dat ik zelf wel een kamer kon regelen als ik het maar netjes hou.

*loopt door het hotel zoekt een kamer vind er een gaat liggen en slaapt

And you ask yourself what good are your dreams [br] In a world where nothing is what it seems.....
  dinsdag 9 januari 2001 @ 11:08:18 #189
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_634390
Hoi Ilyana

Sorry dat ik er niet was, ik irl een technische storing, maar ik ben nu supersnel terug!!

dinsdag 9 januari 2001 @ 12:58:14 #190
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_634809
Zo, ik ben weer wakker, wat zal ik eens gaan doen vandaag? Ik heb gehoord dat hier een zwembad is ik denk dat ik dat ga uitproberen.
*Ilyana trekt een miniscule bikini aan en slaat een handdoek om.Klaar voor het bad!
  dinsdag 9 januari 2001 @ 13:50:52 #191
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_634967
Ik heb wel lekker gezwommen, zwembad is wel oke hier. Nu ga ik maar ergens wat te eten halen.

Ik zal een briefje achterlaten voor de baas hier.

*Hallo Dagobert ik heb in een kamer geslapen van je hotel. Waarschijnlijk blijf ik nog wel even, dus zet alles maar op een rekening ofzo. Misschien dat ik je straks nog wel zie.

Ilyana

dinsdag 9 januari 2001 @ 19:22:13 #192
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_636285
Ok, ik zal het doen

Ik ben trouwens nu weer full-time aan het werk hier.
Mn compu doetet weer

dinsdag 9 januari 2001 @ 20:04:24 #193
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_636390

Actuele indeling van het hotel
1=Mijn huis
2=Hotelkamers
3=Ilyana´s kamer
4=Zalen
5=Dienstruimtes
6=TE HUUR
7=TE HUUR
8=TE HUUR
9=TE HUUR
10=Sportschool+sprothal
11=Entreehal
12=TE HUUR
13=Zwembad
  woensdag 10 januari 2001 @ 10:13:10 #194
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_637949
Ah, heel mooi, nu kan ik precies zien welke kamer van mij is.
Ik wil graag een trappetje naar het dak, voor een klein prive dakterras, wil je dat regelen Dagobert?

Nu ga ik ontbijten.

woensdag 10 januari 2001 @ 15:54:19 #195
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_639151
Weer thuis, fijn hoor. Ik zag dat er een fitness afdeling was ik denk dat ik me daar maar ga uitleven.
*Trekt strak pakje aan en gaat fitnessen
pi_639201
*Hoekie komt aangerend bij het Dagotel. Hij doet de deur open en gaat naar de receptie

Is Ilyana hier?

"Walking about in the bush down under"
  woensdag 10 januari 2001 @ 16:39:44 #197
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_639393
Hoekie? Ik ben hier in de fitnessruimte!
pi_639409
Hoi lieve Ilyana!

Wat zie jij er sportie en strak uit *Hoekie denk eigenlijk sexy

Zullen we nog wat gaan drinken hier in het Dagotel? Ik had een spoedklus en was dus even weg. Sorry

woensdag 10 januari 2001 @ 16:48:13 #199
8733 Ilyana
Nobody's Wife
pi_639435
Ja ik vond het niet leuk dat je zomaar weg was maarja.
Ik wil me eigenlijk even omkleden ik heb nogal gezweet.
pi_639443
Ik wil wel even mee hoor naar je kamer.

Zit jij trouwens in mijn oude kamer?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')