quote:
Op dinsdag 10 december 2002 00:56 schreef Rulin het volgende:[..]
moet op zich mogelijk zijn, maar nu moet je echt even meedenken. in welke zaal denk je dat je zaterdag zou kunnen staan en waarom..wil op zaterdag sowieso geen trance en hardhouse..zo'n type club ben ik wel aan het opzetten maar niet in defected snap je..misschien kan het wel thematisch opgezet worden.
welke stijlen beheers je nog meer en geef je top 5
quote:
Op dinsdag 10 december 2002 00:57 schreef Riva het volgende:[..]
quote:offtopic...
Op dinsdag 10 december 2002 01:27 schreef Rulin het volgende:
Verkiezing: Kampioen Offtopic Posten
en hier weer verder...
Hehe eindelijk klaar
* TheFes neemt plaats @ shandy bar
Doe mij maar een shandy.. met citroentje graag..
quote:Financieel Adviseur
Op dinsdag 10 december 2002 19:20 schreef TheFes het volgende:
* TheFes heeft (aangezien er nog geen vervangend financieel mannetje is) de hele middag de financiele zaken van Defected zitten regelen..Hehe eindelijk klaar
* TheFes neemt plaats @ shandy bar
Doe mij maar een shandy.. met citroentje graag..
quote:Ow is dat zo, dan is de financiele informatie waarschijnlijk gedubbelpost bij Rulin.. Naja maakt verder ook nie uit.. maar dan hoef ik me er tenminste vanmiddag niet mee bezig te houden.. (toch wel leuk dat ik dat als assisent bedrijfsleider niet wist)
Op dinsdag 10 december 2002 23:56 schreef Riva het volgende:[..]
Financieel Adviseur
Tony den Ouden
quote:
Op woensdag 11 december 2002 13:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Defected was al niks toen er nog leiding was, maar met gebande leiding is het helemaal niks meer. Kom allemaal naar Fok du Monde!
quote:ach we hebben nog steeds super feestjes hier.. PARTY ON
Op woensdag 11 december 2002 13:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Defected was al niks toen er nog leiding was, maar met gebande leiding is het helemaal niks meer. Kom allemaal naar Fok du Monde!
quote:wel ja..
Op zaterdag 14 december 2002 15:03 schreef Marcel067 het volgende:
Iemand nog iets te drinken?
heb trouwens een mooi aanbod..
wie wil een maand lang bedrijfsleider van Defected zijn
ik ben bezig met het opzetten van een nieuwe zaak
quote:tja ik heb op zich nog wel genoeg tijd om assisten bedrijfsleider te zijn.. maar voor een volledige taak heb ik echt niet genoeg tijd met mn bowlingbaan erbij
Op zaterdag 14 december 2002 15:34 schreef Rulin het volgende:[..]
wel ja..
heb trouwens een mooi aanbod..
wie wil een maand lang bedrijfsleider van Defected zijn
ik ben bezig met het opzetten van een nieuwe zaak
quote:heel graag
Op vrijdag 20 december 2002 11:39 schreef ninja-mod het volgende:
ik heb het s'avonds niet zo druk meer en kan daarom indien nodig wel een avondje bij de deur gaan staan indien hier behoefte aan is... mijn dojo is mijn referentie uiteraard en ik heb ook ervaring met VIP beveiliging ( i.v.m. privacy geen referentie hiervan ) , dus roept u maar
Tha_T vraagt tevens om een baco
quote:aangenomen
Op zaterdag 21 december 2002 08:28 schreef Tha_T het volgende:
*Tha_T komt binnen in deze gezellige tent en biedt zich aan als mederwerker technische dienst*Tha_T vraagt tevens om een baco
Tha_T gaat meteen kijken hoe het met de techniek gesteld is
quote:graag in the end hebben we een probleem met de lichten..het schijnt niet helemaal te kloppen..
Op zaterdag 21 december 2002 14:17 schreef Tha_T het volgende:
*Tha_T bedankt Rulin voor de baan en voor de baco*Tha_T gaat meteen kijken hoe het met de techniek gesteld is
Het technisch plan van Farringdon heb ik bijgevoegd.
De technische cabine van de grote zaal bevat aan klank een D&R-Dayner 9 kanalen, 2 cd players, 1 md-player en randapparatuur. Wat licht betreft 12 kringen van 2 kW - manueel. Kleurfilters zitten erin.
De scène : 3 lichtbruggen op 6 m hoogte - 10 pc 500 W - 8 par 300 W. Achter in de zaal 4 x 1 kW profiel. Klank 2 x Tannoy in zaal en 2 x B&W in coulissen. Er lopen 3 microlijnen naar de cabine en er is 1 dynamische microfoon met statief aanwezig.
Het speelvlak heeft een breedte van 7,5 m en 6 m diepte. Links en rechts coulissen. Black box in zwarte fluwelen doeken.
quote:Kijk hier hebben we wat aan..top
Op zaterdag 21 december 2002 15:08 schreef Tha_T het volgende:
In the end bleek een kabel een paar losse contactjes te hebben. Ik heb de kabel vervangen en een nieuwe opgehangen.
.
Het technisch plan van Farringdon heb ik bijgevoegd.
De technische cabine van de grote zaal bevat aan klank een D&R-Dayner 9 kanalen, 2 cd players, 1 md-player en randapparatuur. Wat licht betreft 12 kringen van 2 kW - manueel. Kleurfilters zitten erin.
De scène : 3 lichtbruggen op 6 m hoogte - 10 pc 500 W - 8 par 300 W. Achter in de zaal 4 x 1 kW profiel. Klank 2 x Tannoy in zaal en 2 x B&W in coulissen. Er lopen 3 microlijnen naar de cabine en er is 1 dynamische microfoon met statief aanwezig.
Het speelvlak heeft een breedte van 7,5 m en 6 m diepte. Links en rechts coulissen. Black box in zwarte fluwelen doeken.http://users.pandora.be/tom.verheyden/Pictures/scene.jpg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |