quote:zeker wel.. alleen we zoeken nog wat mensen, dus als je interesse hebt in een baantje
Op woensdag 27 november 2002 17:04 schreef reem het volgende:
Ziet er uit als een toffe tent, met goede deejays...
quote:Reem draait al in the end
Op woensdag 27 november 2002 19:57 schreef TheFes het volgende:[..]
zeker wel.. alleen we zoeken nog wat mensen, dus als je interesse hebt in een baantje
quote:Je krijgt vanavond even contant uitbetaald
Op woensdag 27 november 2002 22:04 schreef Marcel067 het volgende:
op zoek naar een barman hoor ik? Dat klinkt mij als muziek in de oren (hele schrale woordgrap). En motivatie...ik heb ervaring
.
Hmm.. laten we hopen dat het zaterdag bij de opening toch een stuk drukker is..
quote:inderdaad, het was een beetje timide gisteren
Op donderdag 28 november 2002 15:16 schreef TheFes het volgende:
* TheFes verwerkt de gegevens van de vorige dag in de administratie..Hmm.. laten we hopen dat het zaterdag bij de opening toch een stuk drukker is..
quote:Heb je ervaring met proppen en andere promotie werkzaamheden?? En wat is je motivatie..?? heb je overigens ook een foto, je moet natuurlijk wel representatief overkomen.
Op donderdag 28 november 2002 16:01 schreef Riva het volgende:
kan ik me bij deze ook aanmelden als promotie medewerker?
quote:Is fine by me. Als je het niet erg vind begin ik vast met mijn bardienst...iemand iets drinken?
Op woensdag 27 november 2002 23:07 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
Je krijgt vanavond even contant uitbetaald
vanaf morgen gaan we werken aan je contract
quote:Marcel067 meldt zich als keeper van FCFok voor een VIPpas, of is dat niet nodig als barman zijnde
Op woensdag 27 november 2002 23:05 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
ik vorm wel iets
thanks 4 the info en succes met de FC
de spelers van de FC kunnen trouwens een vippas ophalen voor in de Defected
quote:Nope
Op donderdag 28 november 2002 17:35 schreef Marcel067 het volgende:[..]
Marcel067 meldt zich als keeper van FCFok voor een VIPpas, of is dat niet nodig als barman zijnde
dus
Cheers
quote:Doe maar een cola (moet nog werken)
Op donderdag 28 november 2002 17:05 schreef Marcel067 het volgende:[..]
Is fine by me. Als je het niet erg vind begin ik vast met mijn bardienst...iemand iets drinken?
quote:ja heb al met topicstarter overlegt. die zei dat het goed was. Topicstarter heet Rulin (dus dan snap je het wel denk)
Op donderdag 28 november 2002 17:05 schreef TheFes het volgende:[..]
Heb je ervaring met proppen en andere promotie werkzaamheden?? En wat is je motivatie..?? heb je overigens ook een foto, je moet natuurlijk wel representatief overkomen.
quote:TheFes gaat ook over werving & selectie als topicstarter er niet is. ik lees dit net. Het feit dat je een bekende bent, zegt niet dat je zomaar aangenomen wordt. Dus graag toch nog een motivatie.
Op donderdag 28 november 2002 17:38 schreef Riva het volgende:[..]
ja heb al met topicstarter overlegt. die zei dat het goed was. Topicstarter heet Rulin (dus dan snap je het wel denk)
[Dit bericht is gewijzigd door TheWilliedockSaints op 28-11-2002 17:43]
quote:Ik kom zeker even kijken, denk je dat het gaat lukken?
Op donderdag 28 november 2002 16:54 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
* Buurvrouw_Rietman stelt voor om vanavond een Hollandsche avond te houden in Riet's Bierkelder. Maar zoekt nu nog artiesten!
Hackney
Hackney bezoekt veel feesten en heeft de kennis in huis om alles perfect te sturen hier @ defected
Wat een bijkomend voordeel is. Hackney is zelf DJ. Hij zal op de zaterdagen draaien @ Mainstage.
Zijn hoek is voornamelijk de triphop en aanverwante stromingen.
Als assistent bedrijfsleider is gekozen: LotjeB
Zij zal Hackney helpen bij de organsatie en heeft op maandag en zaterdag de algehele leiding in handen.
Wie weet kom ik jullie nog tegen een dezer dagen
quote:Een colaatje voor de buuf, laat het je smaken.
Op donderdag 28 november 2002 17:38 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:[..]
Doe maar een cola (moet nog werken)
quote:Thanks Rulin, vanavond barst het al los.
Op donderdag 28 november 2002 19:24 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Het gaat de goede kant op met Defected. Dat doet me deugd! Vanavond weer een leuk feestje bij Riet en heb ook nog een techhouse feestje geregeld in the end. Wat wel is gebleken, het is een enorm gedoe om alles te sturen en te regelen. Daarom ben ik trots om jullie de nieuwe bedrijfsleider te presenteren:Hackney
[afbeelding]Hackney bezoekt veel feesten en heeft de kennis in huis om alles perfect te sturen hier @ defected
Wat een bijkomend voordeel is. Hackney is zelf DJ. Hij zal op de zaterdagen draaien @ Mainstage.
Zijn hoek is voornamelijk de triphop en aanverwante stromingen.Als assistent bedrijfsleider is gekozen: LotjeB
Zij zal Hackney helpen bij de organsatie en heeft op maandag en zaterdag de algehele leiding in handen.
Wie weet kom ik jullie nog tegen een dezer dagen
quote:Hee Martijn. Hoor goede verhalen over je. Vanavond 9 uur even vergaderen aan de bar. Kunnen we alles even doorspreken. De club is nog lang niet af en ik heb jouw ideeen zeker nodig.
Op donderdag 28 november 2002 19:27 schreef TheFes het volgende:
ah mooi een bedrijfsleider.. en als ik m een beetje ken moet het allemaal wel lukken onder leiding van Hackney
quote:Nou de bolkjes kaas en worst zijn gesneden en de snert staat klaar. Ik zal zou even een oproep gaan plaatsen voor verzoeknummers!
Op donderdag 28 november 2002 17:41 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
Ik kom zeker even kijken, denk je dat het gaat lukken?
quote:oke is goed.. ik zal er zijn om 9 uur.. welke bar trouwens
Op donderdag 28 november 2002 19:38 schreef Hackney het volgende:[..]
Hee Martijn. Hoor goede verhalen over je. Vanavond 9 uur even vergaderen aan de bar. Kunnen we alles even doorspreken. De club is nog lang niet af en ik heb jouw ideeen zeker nodig.
quote:we gaan wel bij Riet zitten
Op donderdag 28 november 2002 19:43 schreef TheFes het volgende:[..]
oke is goed.. ik zal er zijn om 9 uur.. welke bar trouwens
zijn er meerdere hiero
quote:Radiohead-Everything in the right place
Op donderdag 28 november 2002 19:40 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:[..]
Nou de bolkjes kaas en worst zijn gesneden en de snert staat klaar. Ik zal zou even een oproep gaan plaatsen voor verzoeknummers!
No use for a name-Coming too close
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |