SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Nee sowieso niet. Als het wel iets serieus is ben je vaak alleen maarverder van huis als je het pas veel later weetquote:Op woensdag 13 april 2016 21:47 schreef richolio het volgende:
Vooral dat bij epilepsie de eerste aanvallen voor en rond je 20e jaar voorkomen, toen dacht ik wel shiiiit.
Maar soms is het fijner om te weten wat het wél was, ipv dat ik daar weg ga en nog niks weet. Dat wil ik ook weer niet
Dat is waarquote:Op woensdag 13 april 2016 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee sowieso niet. Als het wel iets serieus is ben je vaak alleen maarverder van huis als je het pas veel later weet
Maar ik heb de neiging om dan weer veel te snel naar een huisarts te neigen ofzo alsi k iets voel ofwatquote:
Ik ken je strugglesquote:Op woensdag 13 april 2016 23:05 schreef wietparkiet het volgende:
kreeg een whatsappje van sof met een foto van een of andere dikzak en dat ik daar op leek
Wowquote:Op woensdag 13 april 2016 23:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
leek er ook niet op
zou 4x in die guy passen
hoezo stuurt sof mijn fotos naar jou :S:S:Squote:Op woensdag 13 april 2016 23:05 schreef wietparkiet het volgende:
kreeg een whatsappje van sof met een foto van een of andere dikzak en dat ik daar op leek
quote:Op woensdag 13 april 2016 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb vorig jaar wel echt de dikste persoon ooit gezien in de metro.
Die foto kwam ik vandaag tegen
Ben vies veel misselijk de laatste tijd. En heb oorsuizenquote:Op woensdag 13 april 2016 23:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar hoe gaat het met kaneelstokje
Kan me niet meer herinneren. Te lang geledenquote:Op woensdag 13 april 2016 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heb ik toen nog aan je gestuurd denk ik
Oh jaquote:Op woensdag 13 april 2016 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Was toen ik naar united- west ham united ging kijken
eet je teveel van hetzelfde?quote:Op woensdag 13 april 2016 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben vies veel misselijk de laatste tijd. En heb oorsuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |