Niet zo zeuren, ik ben al 3 dagen bezig.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:05 schreef Geerd het volgende:
Jij bent dus zo een ellendeling die als het even mooi weer is de hele dag met dat kut ding in de weer is
Omdat ik bang ben dat het ergens 'verstopt' raakt dat het water niet weg kan en/of ik later in de winter schade erdoor krijg door vorst.Puur preventief, of zie ik spoken?quote:Op woensdag 13 april 2016 20:13 schreef nattermann het volgende:
Waarom zou je de onderkant van je terras willen reinigen?
Breekt de gemeente jaarlijks de stoepen open?quote:Op woensdag 13 april 2016 20:39 schreef proxyservies het volgende:
[..]
Omdat ik bang ben dat het ergens 'verstopt' raakt dat het water niet weg kan en/of ik later in de winter schade erdoor krijg door vorst.Puur preventief, of zie ik spoken?
De stoepen liggen op zand, mijn terras op een plat dak, daarom dacht ik dat.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:47 schreef nattermann het volgende:
[..]
Breekt de gemeente jaarlijks de stoepen open?
Je ziet spoken.
Ah, maar dat stond niet in je OP.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:49 schreef proxyservies het volgende:
[..]
De stoepen liggen op zand, mijn terras op een plat dak, daarom dacht ik dat.
Nu dit het geval is, wat zou jij doen?quote:Op woensdag 13 april 2016 20:50 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ah, maar dat stond niet in je OP.
Het is opgehoopt zand/aarde/troepquote:Op woensdag 13 april 2016 21:59 schreef Ivo1985 het volgende:
Liggen de tegels op het zand, of is het alleen maar opgehoopt zand in de holle ruimten van de tegels en ligt de tegel zelf op het dak zonder zand/modder er tussen?
Als de tegels echt op het zand liggen, kan dit bewust gedaan zijn om schade aan de dakbedekking te voorkomen. Losliggende tegels op een dakterras zullen tijdens het belopen altijd een heel klein beetje bewegen. Zeker als het tegels zijn met scherpe randen, kan dit schade aan de dakbedekking veroorzaken. Een tussenlaag van zand kan het schuren van de tegels op de dakbedekking flink verminderen en daarmee de levensduur van de dakbedekking flink verlengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |