welke prikquote:Op woensdag 13 april 2016 20:35 schreef Etsu het volgende:
ik ga op tijd naar bed vanavond
morgen weer een prik
Mja, het moet omdat ik er lang blijf he. Voor de vakantie kan het best.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik maar nooit Europa uitga, al dat gedoe met vaccinaties.
dan ga je zeker HELEMAAL losquote:Op woensdag 13 april 2016 20:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja over maand en halfjaar weer een, dan ben ik LEVENSLANG beschermd tegen iig één soa.
quote:
Nah.quote:
Wat dan wel?quote:
Wtf, ziek.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:31 schreef richolio het volgende:
Ik werd drie weken geleden ineens 's avonds niet helemaal goedIk kon nergens meer op antwoorden/niet meer goed praten, en ik begreep niks van wat mensen tegen me zeiden.
Dus toen met ambu naar ziekenhuis en hersenscan gekregen. Fissa
Ja was wel engquote:
Raar verhaal man.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja was wel engVooral omdat je je er ook nog een beetje bewust van bent. Als ze tegen me aan het praten waren snapte ik er gewoon helemaal niks van
Tia lijkt me engZag ook al epilepsie voorbij komen
Veranderde je gezichtsuitdrukking ook?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja was wel engVooral omdat je je er ook nog een beetje bewust van bent. Als ze tegen me aan het praten waren snapte ik er gewoon helemaal niks van
Tia lijkt me engZag ook al epilepsie voorbij komen
Morgenquote:Op woensdag 13 april 2016 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Raar verhaal man.
Wanneer uitslag?
Nee dat niet volgens mij, ik zag er nog wel normaal uit volgens mijquote:Op woensdag 13 april 2016 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veranderde je gezichtsuitdrukking ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |