neequote:Op dinsdag 12 april 2016 22:24 schreef Kopsterk het volgende:
Wie speelt er goed bij PSG? Thiago Silva misschien?
Zie schoen opeten topicquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ibra nog gezien pik? Hopelijk Real -Atleti en Bayern-City.
Weer niet geweldig nee, al krijgen ze ook nauwelijks goede ballen voorinquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ibra nog gezien pik? Hopelijk Real -Atleti en Bayern-City.
PSG heeft 28 punten voorsprong. Zegt dat iets?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:26 schreef Kopsterk het volgende:
Is de Franse competitie zo in verval dan?
Gelijk is wel wat overdreven, duurt nog een half uur voordat Pauw begintquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
Mag ik jullie er op wijzen dat we direct na het laatste fluitsignaal ons zullen verplaatsen naar het Pauw topic.
Dank voor uw medewerking.
Rijdende rechterquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:28 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Gelijk is wel wat overdreven, duurt nog een half uur voordat Pauw begint
Je kunt maar beter op tijd zijn. Dan heb je nog een goede plaats vooraan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:28 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Gelijk is wel wat overdreven, duurt nog een half uur voordat Pauw begint
De woonboot is klein.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kunt maar beter op tijd zijn. Dan heb je nog een goede plaats vooraan.
Ajax wordt daar wel 2e wssquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PSG heeft 28 punten voorsprong. Zegt dat iets?
Zlatan gelijk afschrijven na deze partij?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:31 schreef hafcfan het volgende:
Ben benieuwd welke Engelse club zo dom is om Zlatan te halen. Gok Arsenal past daar perfect
Krijg je te horen of je buurvrouw d'r poes mist.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:32 schreef Kopsterk het volgende:
Wat is Hart van Nederland nou precies voor programma?
Een docu over een open hart operatie.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:32 schreef Kopsterk het volgende:
Het zit tussen ''nieuws'' en ''shownieuws'' in geloof ikquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:32 schreef Kopsterk het volgende:
Rijp voor Ajaxquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Zlatan gelijk afschrijven na deze partij?
Mensen die niet interessant genoeg zijn voor het journaalquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:32 schreef Kopsterk het volgende:
Zonder Verratti bedoel jequote:Op dinsdag 12 april 2016 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSG zonder Thiago Motta is volstrekt ruk
Nee na 12 jaar op rij niks laten zien in de CL knok out fase. Begon al bij Juve.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:31 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Zlatan gelijk afschrijven na deze partij?
Mis je niets aan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, er staat Thiago Motta, dan bedoel ik ook Thiago Motta. Bedankt
Wolfsburg had toch de eerste wedstrijd gewonnen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:37 schreef Kopsterk het volgende:
Dit jaar is Manchester City dus de vierde ploeg naast Bayern, Real en Barca in de halve finale. Toch altijd spannend wie die vierde ploeg wordt.
Juve won er 2 x van en toch zit City er nog in. ripquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie City in halve finale loot krijgt een vrijgeleide naar finale
hopelijk flikkert Barca er nog uit. Bayern gaat ook heus wel door.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:37 schreef Kopsterk het volgende:
Dit jaar is Manchester City dus de vierde ploeg naast Bayern, Real en Barca in de halve finale. Toch altijd spannend wie die vierde ploeg wordt.
Hopen opquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hopelijk flikkert Barca er nog uit. Bayern gaat ook heus wel door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Ajacied422 op 12-04-2016 22:49:03 ]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ajacied422 op 12-04-2016 22:49:36 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
twitter:InfostradaLive twitterde op dinsdag 12-04-2016 om 22:41:17Ibrahimovic has been eliminated in the CL quarterfinals on 8 out of 9 occasions, more often than any other player. #MCIPSG reageer retweet
Sex objectquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:59 schreef Henrys het volgende:
Die papzak met die vieze baard en die feitjes mogen ze wel weglaten, of laat het doen door een mooie vrouw
quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]Mwah dat gaat dan sowieso weer mis in de semiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |