Dat laatste vooral.... reken maar dat de exploitanten precies weten wie ze kunnen verwachten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Elke vierkante meter is toegewezen. Een extra attractie valt echt wel op.
Zeker bij de andere exploitanten, het is een wereldje op zich
Het verhaal is wel iets breder dan een veiling, de gemeente (lees één of andere commissiegroep) houd geen veiling, maar iedereen kan inschrijven en dan bepaalt de commissie wie er wel en niet komen en wie waar komt te staan. Als het per veiling ging dan stonden er 5 schiettenten naast elkaar.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:10 schreef TUFKAL het volgende:
De gemeente veilt die plekken. Geld meebrengen dus.
Maar de kermissen die er zijn, zijn meestal in z'n geheel geregeld, ik denk dat je er bij die kleine Kermissen juist minder makkelijk tussen komt, omdat het dan één familie is die er staat.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:40 schreef De-Hamster het volgende:
Wellicht kun je het nog proberen bij een krimpregio. Ik weet niet hoe het in de grote steden in de randstad is, maar bij ons in het dorp worden de kermissen steeds minder. Of ik steedss ouder?
Ligt eraan welke gemeente denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het verhaal is wel iets breder dan een veiling, de gemeente (lees één of andere commissiegroep) houd geen veiling, maar iedereen kan inschrijven en dan bepaalt de commissie wie er wel en niet komen en wie waar komt te staan. Als het per veiling ging dan stonden er 5 schiettenten naast elkaar.
Ik doelde op de grotere kermissen, in dorpen word het soms door de kroegbaas geregeld.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:52 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ligt eraan welke gemeente denk ik.
Bij ons is het zo dan één exploitant alles regelt, dus ook stageld int enzo
Dorp, dorp. Ik heb het over een stad met meer dan 60k inwoners.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik doelde op de grotere kermissen, in dorpen word het soms door de kroegbaas geregeld.
Om hoeveel meter gaat het?quote:
Dorp dusquote:Op woensdag 13 april 2016 10:20 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Dorp, dorp. Ik heb het over een stad met meer dan 60k inwoners.
Maar jouw verhaal zal inderdaad wel het normaliter reguliere proces zijn
Hij schrijft het raar, maar de uitkomst blijft gelijk, daar heeft hij nog geluk mee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |