Volgens mij mag men tegenwoordig wel gewoon doorberekenen hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:49 schreef pwmh82 het volgende:
Bedrijven rekenen idd vaak kosten door, ookal mag dat strikt volgens de regels van pp niet. Er wordt bij de ontvanger idd ingehouden op het ontvangen bedrag.
Er geldt vaak ook een fee om van je pp saldo naar je bank over te boeken en aangezien veel bedrijven wel ontvangen op pp maar niet hun leveranciers of lonen betalen vanuit pp, moet het naar de bank worden overgeboekt en die kosten rekenen ze vaak door.
Ja maar niet meer dan de werkelijke kosten en genoeg bedrijven hanteren een vast percentage dat los staat van de werkelijke kosten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:59 schreef FF het volgende:
[..]
Volgens mij mag men tegenwoordig wel gewoon doorberekenen hoor.
Biij PayPal mag je dit juist niet doorberekenen aan de klant.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:59 schreef FF het volgende:
[..]
Volgens mij mag men tegenwoordig wel gewoon doorberekenen hoor.
Je mag alles doorberekenen aan de klant.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:25 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Biij PayPal mag je dit juist niet doorberekenen aan de klant.
Dan moet je het in de producten prijs regelen. Als aparte betaalkosten van x per transactie of x% op de transactie dat staat PayPal officieel niet toe.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je mag alles doorberekenen aan de klant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |