abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator vrijdag 10 november 2000 @ 15:23:48 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_458591
Wij hebben dit jaar voor het eerst een tuin en zijn ook vast van plan die helemaal vol lichtjes te hangen. Ook hebben we elk jaar een grote verlichte kerstman voor de ramen staan. We proberen het ieder jaar steeds meer opvallend en ordinair te laten worden
Mijn ultieme wens, heb ik ooit eens in een amerikaans programma gezien, is een rendierhoofd met een rode knipperende neus op de voordeur
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 10 november 2000 @ 15:29:41 #2
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_458605
Bij mij in de buurt spelen zich Amerikaanse tafrelen af. Ik heb nml buren die helemaal amerika-idolaat zijn, en buren die graag naäpen.
De amerika-idolaten begonnen een jaar of zes geleden met méér lampjes in de tuin dan de gebruikelijke buiten-boom.
De naäpers moesten dat al snel evenaren, en het liefste overtreffen.
Het jaar erna hadden de amerika-idolaten behalve veel lampjes dus ook een verlicht rendier op de dakgoot. De naäpers schaften zich een verlichte kerstman aan.
Het jaar erna: bovenstaande versiersels + gigantische (natuurlijk ook verlichte) kranssen aan de gevels.
Jaar erna: nog meer lamjes.
Jaar erna: zelfs drie rendieren en een arreslee in de dakgoot, en de hoeveelheid licht wordt oogverblindent!

* sataN wacht met vrezen af of ze dit jaar een bord in de tuin zullen zetten met daarop de precieze hoeveelheid lampjes

Maar goed, wat ik aan de tuin doe met kerst; niet veel dus. Wat lampjes in een buitenboom, maar door mijn buren blijft het daglicht 's nachts gewoon gehandhaaft, dus erg veel opvallen doet dat niet!
Binnen strooit mijn moeder meestal wat takken rond, en voor de rest hangen al onze kerstversieringen erg hoog, ivm kwispelende en opspringende honden!

Frankly, my dear, I don't give a damn.
  Jubileum moderator vrijdag 10 november 2000 @ 15:33:23 #3
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_458618
Ow vergeet ik helemaal, een favoriet uitje in december is 's avonds door Den Ilp (NH) rijden. Daar spelen zich de door Satan genoemde taferelen af en dat is echt fantastisch om te zien.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_458625
Dit jaar wordt het:
Een slinger met witte knipperende lichtjes over de balkonrailing.
Gekleurde knipperende lichtjes in de ramen (die naast het balkon, 3,5 meter x 2.80 meter). Voor het raam een grote knipperende kerstklok (witte lichtjes).
Voor de slaapkamerramen weten we het nog niet. Heb nog wat witte knipperende lichtjes over. Daar wordt ook vast wel wat moois van gemaakt. Voor de rest hoeft hier geen lamp meer aan in de december maand.
  vrijdag 10 november 2000 @ 15:34:59 #5
1275 sataN
pi_458626
De straat waar ik woon is vorig jaar zelfs in "eigen huis en tuin" of een dergelijk programma geweest, vanwege het verblindende licht!
  vrijdag 10 november 2000 @ 15:50:24 #6
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_458708
Zoals een aantal van jullie weten, is onze tuin dit jaar grof door ons verbouwd en nu krijg ik toch wel erg veel zin om her en der wat lampjes te hangen. Heb ook nog van die fakkels.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 10 november 2000 @ 15:53:49 #7
1275 sataN
pi_458726
gewoon eerste kerstdag alles in de hens, overtref je iedereen!
  FOK!fossiel vrijdag 10 november 2000 @ 19:19:10 #8
1455 Keroppi
kool kikker
pi_459432
Wij hebben in de voortuin een enorme 'kerstboom' staan. Een spar van zo'n 7 meter hoog. En daar hangen dus een paar lichtjes aan.
Niet dat overdreven (sorry ) gedoe maar een aantal bescheiden lampjes die gedimd worden omdat de takken er elk jaar meer overheen groeien (mijn ouders laten de lampjes gewoon het hele jaar door zitten )
Chick on a mission
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')