Kan gebeuren toch dat je even vergeet wat je nu ook alweer precies in huis hebt. En hij lag in de koelkast van mijn huisgenoot ipv die van mij.quote:
Denk het wel het is zoo een ristorante dingquote:
Maar ook geen diepvriespizzas, das de andere kant van het verhaal.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:34 schreef Sigaartje het volgende:
Oh, niks aan de hand.
Bij AH hangt zoveel ouwe troep. Nog nooit iemand aan doodgegaan.
En vroeger hadden ze ook geen koelkasten.
Zometeen de proef op de som, stond toch al iets anders in de oven dus bak hem zo meteen even af.quote:
Ik eet zo'n ding sowieso al niet omdat het gezond is, gewoon omdat ik zin heb in junkfoodquote:Op dinsdag 12 april 2016 18:39 schreef Sigaartje het volgende:
Als je nou toch ongezond bezig bent, draai je daar je hand er niet voor om.
Maar ben jij een normaal persoon of zo iemand die kilos voedsel per jaar wegflikkert? Dat maakt nogal een verschil.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:41 schreef Gia het volgende:
Ik zou em weggooien.
Ligt in de winkel in de vriezer, dus blijft in de koelkast niet lang goed.
Maar goed. Eigen risico.
Neuh, bij mij worden pizza´s in de diepvries bewaard.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:46 schreef sirdanilot het volgende:
Maar ben jij een normaal persoon of zo iemand die kilos voedsel per jaar wegflikkert? Dat maakt nogal een verschil.
Goed gevondenquote:Op dinsdag 12 april 2016 18:43 schreef Sigaartje het volgende:
Oei, kijk even hiernaar:
CUL / Ga je dood als je een diepvriespizza in de ijskast bewaart?
Oosthoek postte dit in 2007. Hij is nu duizenden dagen niet meer op het forum teruggekomen. Oeps, wat zou er gebeurd zijn?
Ik durfde de rekenmachine er niet naast te leggen hoe lang deze jongen al is vermist op Fok!quote:
Ja hoor, mag je mijn studieschuld afbetalenquote:
Nou nou nou het zat je niet mee hè.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:32 schreef Divje het volgende:
Ik ben een keer doodziek geworden van een Dr. Oetker Ristorante Funghi pizza die 2 dagen ontdooit in m'n koelkast lag. Maar dat merkte ik pas de dag er na. Toen keerde m'n anus zich binnenstebuiten en begon 't te spetteren als een malle. Alles zat eronder.
Een week later bleek ik een ontsteking opgelopen te hebben aan m'n luchtwegen. Tijdens het schoonmaken bleek ik iets te zijn vergeten, en dat had liggen broeien. Het rook al die tijd ook al een beetje vreemd in huis!
Anyway, ik kreeg een kuurtje en heb behoorlijk last gehad van bijwerkingen. Bleek ik allergisch te zijn voor een bestandsdeeltje van dit medicijn.
Shit happens.
RIP alvastquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:43 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Nou nou nou het zat je niet mee hè.
Mocht ik morgen aan de spetter zijn post ik wel een update hier.
Ik hoef geen bloemen op m'n begrafenis, geeft zo'n troep. En alsjeblieft geen saaie koffie met een plak euroshopper hotelcake.quote:
Zorg wel voor pizzaquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:46 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik hoef geen bloemen op m'n begrafenis, geeft zo'n troep. En alsjeblieft geen saaie koffie met een plak euroshopper hotelcake.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |