abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161378793
Ik heb een diepvriespizza een week in de koelkast laten liggen. Dit omdat ik dacht dat hij van mijn huisgenoot was ipv van mij.

Kan i die nog opeten? Hij ziet er nog precies hetzelfde uit als anders en ruikt niet vies en ik zie geen schimmel.

Die kaas die erop zit is waarschijnlijk toch nepkaas, salami bederft oo niet zo snel, dat deeg is toch chemisch etc. Of zit er iets anders in wat kan bederven?
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_161378829
Jij weet niet wat je zelf koopt ??
Ik zwaai naar dieren.
pi_161378849
Heb net even de nepkaas erop geproefd en die smaakt nog uh... zoals altijd.

Alleen de tomaatjes erop zijn een beetje over hun hoogtepunt heen, maar ook niet ech beschimmeld of zo.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_161378870
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:28 schreef Geerd het volgende:
Jij weet niet wat je zelf koopt ??
Kan gebeuren toch dat je even vergeet wat je nu ook alweer precies in huis hebt. En hij lag in de koelkast van mijn huisgenoot ipv die van mij.

Verder eet ik helemaal niet zo vaak diepsvriespizza (en mijn huisgenoot wel). Het is voor mij echt junkfood, omdat het zo chemsich is. Echt iets voor af en toe, lekker guilty pleasure.
pi_161378909
Komt het van Albert Heijn? :7
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_161378927
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:32 schreef Sigaartje het volgende:
Komt het van Albert Heijn? :7
Denk het wel het is zoo een ristorante ding
pi_161378960
Oh, niks aan de hand.
Bij AH hangt zoveel ouwe troep. Nog nooit iemand aan doodgegaan.

En vroeger hadden ze ook geen koelkasten.
pi_161378973
Maar denken jullie dat hij nou goed is of niet.

Hij ziet er for all intents en purposes gewoon goed uit, het sutkje nepkaas wat ik had geproefd smaakt goed (nou ja, normaal dan voor nepkaas).

Op de verpakking staat dat je het binnen een dag moet weggooien, maar goed op verpakkinge n staat ook dat zout bederven kan bij wijze van spreken.
pi_161378990
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:34 schreef Sigaartje het volgende:
Oh, niks aan de hand.
Bij AH hangt zoveel ouwe troep. Nog nooit iemand aan doodgegaan.

En vroeger hadden ze ook geen koelkasten.
Maar ook geen diepvriespizzas, das de andere kant van het verhaal.

En verse pizza met topping en al zou ik niet zó lang laten staan. Maar dit is zo een bremzout chemisch ding dus.
pi_161378991
En ja hij moet nog afgebakken worden.
pi_161379008
Als ie normaal ruikt kan het
pi_161379016
Als het er nog goed uitziet en normaal ruikt zou ik het gewoon op eten.
pi_161379018
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:37 schreef JanCees het volgende:
Als ie normaal ruikt kan het
Zometeen de proef op de som, stond toch al iets anders in de oven dus bak hem zo meteen even af.
pi_161379030
Misschien dat ik voor de zekerheid die verlepte tomaatjes er even afhaal en er verse op doe?
pi_161379043
Ja, doe maar dat is beter.
En extra kaas en salami er op gooien en pepers.
pi_161379048
Als je nou toch ongezond bezig bent, draai je daar je hand er niet voor om.
pi_161379062
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:39 schreef Sigaartje het volgende:
Als je nou toch ongezond bezig bent, draai je daar je hand er niet voor om.
Ik eet zo'n ding sowieso al niet omdat het gezond is, gewoon omdat ik zin heb in junkfood ^O^
  dinsdag 12 april 2016 @ 18:41:34 #18
3542 Gia
User under construction
pi_161379086
Ik zou em weggooien.
Ligt in de winkel in de vriezer, dus blijft in de koelkast niet lang goed.
Maar goed. Eigen risico.
pi_161379114
Oei, kijk even hiernaar:

CUL / Ga je dood als je een diepvriespizza in de ijskast bewaart?

Oosthoek postte dit in 2007. Hij is nu duizenden dagen niet meer op het forum teruggekomen. Oeps, wat zou er gebeurd zijn? ;(
pi_161379168
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:41 schreef Gia het volgende:
Ik zou em weggooien.
Ligt in de winkel in de vriezer, dus blijft in de koelkast niet lang goed.
Maar goed. Eigen risico.
Maar ben jij een normaal persoon of zo iemand die kilos voedsel per jaar wegflikkert? Dat maakt nogal een verschil.
  dinsdag 12 april 2016 @ 18:54:00 #21
3542 Gia
User under construction
pi_161379309
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:46 schreef sirdanilot het volgende:

Maar ben jij een normaal persoon of zo iemand die kilos voedsel per jaar wegflikkert? Dat maakt nogal een verschil.
Neuh, bij mij worden pizza´s in de diepvries bewaard.
Als het bbq seizoen begint, kijk ik wel even of er nog wat weg moet uit de vriezer, maar dan is nooit echt veel.
Oud beleg gaat naar de honden, oud brood voor de vogels of eenden.
pi_161379477
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:54 schreef Gia het volgende:
Oud beleg gaat naar de honden
Ook als het over tijd is?
pi_161379901
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:43 schreef Sigaartje het volgende:
Oei, kijk even hiernaar:

CUL / Ga je dood als je een diepvriespizza in de ijskast bewaart?

Oosthoek postte dit in 2007. Hij is nu duizenden dagen niet meer op het forum teruggekomen. Oeps, wat zou er gebeurd zijn? ;(
Goed gevonden _O_
pi_161379938
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 19:19 schreef Najieto het volgende:

[..]

Goed gevonden _O_
Ik durfde de rekenmachine er niet naast te leggen hoe lang deze jongen al is vermist op Fok!
Maar ik denk dat het aardig in de buurt komt... :'(
pi_161383901
Heb hem net op, was lekker. Niks mis mee.

Mocht ik voortaan niet meer posten dan weten jullie dat het mijn dood is geworden.
pi_161384495
Mag ik in je testament?
pi_161388624
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 april 2016 21:39 schreef Sigaartje het volgende:
Mag ik in je testament?
Ja hoor, mag je mijn studieschuld afbetalen *O*

Voel me nog steeds kiplekker overigens. Ondanks de pizza van een week oud.
pi_161389706
Ik ben een keer doodziek geworden van een Dr. Oetker Ristorante Funghi pizza die 2 dagen ontdooit in m'n koelkast lag. Maar dat merkte ik pas de dag er na. Toen keerde m'n anus zich binnenstebuiten en begon 't te spetteren als een malle. Alles zat eronder.

Een week later bleek ik een ontsteking opgelopen te hebben aan m'n luchtwegen. Tijdens het schoonmaken bleek ik iets te zijn vergeten, en dat had liggen broeien. Het rook al die tijd ook al een beetje vreemd in huis!

Anyway, ik kreeg een kuurtje en heb behoorlijk last gehad van bijwerkingen. Bleek ik allergisch te zijn voor een bestandsdeeltje van dit medicijn.

Shit happens.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_161390269
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:32 schreef Divje het volgende:
Ik ben een keer doodziek geworden van een Dr. Oetker Ristorante Funghi pizza die 2 dagen ontdooit in m'n koelkast lag. Maar dat merkte ik pas de dag er na. Toen keerde m'n anus zich binnenstebuiten en begon 't te spetteren als een malle. Alles zat eronder.

Een week later bleek ik een ontsteking opgelopen te hebben aan m'n luchtwegen. Tijdens het schoonmaken bleek ik iets te zijn vergeten, en dat had liggen broeien. Het rook al die tijd ook al een beetje vreemd in huis!

Anyway, ik kreeg een kuurtje en heb behoorlijk last gehad van bijwerkingen. Bleek ik allergisch te zijn voor een bestandsdeeltje van dit medicijn.

Shit happens.
Nou nou nou het zat je niet mee hè.

Mocht ik morgen aan de spetter zijn post ik wel een update hier.
pi_161390352
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:43 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Nou nou nou het zat je niet mee hè.

Mocht ik morgen aan de spetter zijn post ik wel een update hier.
RIP alvast ;(
Nait Soezn Moar Broezn
pi_161390406
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:45 schreef Divje het volgende:

[..]

RIP alvast ;(
Ik hoef geen bloemen op m'n begrafenis, geeft zo'n troep. En alsjeblieft geen saaie koffie met een plak euroshopper hotelcake.
pi_161390501
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:46 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ik hoef geen bloemen op m'n begrafenis, geeft zo'n troep. En alsjeblieft geen saaie koffie met een plak euroshopper hotelcake.
Zorg wel voor pizza :)
Nait Soezn Moar Broezn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')