Die zet je zo recht, flinke voet beton eronder en klaar.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:55 schreef Nico987 het volgende:
foto's toegevoegd..
Wat mij opviel is dat ze op oude foto's minder scheef lijken te staan. terwijl ik dacht dat ze altijd zo hadden gestaan.
Hij is toch niet verzakt en staat toch alleen scheef?quote:
Dus voor tijdelijk.......... Nu even gat graven aan de schuine kant. Wig er onder slaan van 10 cm breed voor de draagkracht. En dan de poer net even door het punt van zuiver recht tikken. Gat dicht gooien en de aarde goed aanstampen. Staat voorlopig wel weer even goed.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:08 schreef Nico987 het volgende:
Er zal nu waarschijnlijk geen 60cm fundering onder zitten.
de vraag is dan dus kan dat nu eventueel nog gedaan worden? En dan uiteraard wil ik het wel zelf doen, anders is het ws al snel goedkoper om de palen af te breken, nieuwe fundering er onder en stapelen maar.
Waarschijnlijk gaat over een tijd de hele boel tegen de grond, en bouw ik iets in de stijl van de schuur die ik achter in de tuin wil plaatsen.
De schuur staat nu net op de prioriteiten lijst. En dan onderaan. Je moet weten dat ik in een jaren 30 huis woon. met als gevolg dat de pro lijst best lang is. Dus het kan ook pas over 5 jaar gebeuren. Andere kant is dat ik het trucje desnoods over een paar jaar nog eens uitvoer. en als het niet werkt ben ik een dag werk en een zakje beton kwijt.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:29 schreef jpajs het volgende:
[..]
Dus voor tijdelijk.......... Nu even gat graven aan de schuine kant. Wig er onder slaan van 10 cm breed voor de draagkracht. En dan de poer net even door het punt van zuiver recht tikken. Gat dicht gooien en de aarde goed aanstampen. Staat voorlopig wel weer even goed.
Later met de bouw van de schuur kijken we wel weer verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop