Ik wil van twink evolueren naar twunk.quote:Op maandag 11 april 2016 20:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan ben je voorlopig nog wel gewoon een twink ben ik bang.
Is daar wat aan dan?quote:Op maandag 11 april 2016 20:59 schreef Mortaxx het volgende:
et bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
ga mss ook keer ghb proberen
Omg. De lekkerste van de wereldquote:
goede dingen gehoordquote:Op maandag 11 april 2016 21:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is daar wat aan dan?
Enige dat ik nog echt graag wil proberen maar nooit gedaan heb is lsd. Ja, en poppers.
Ik ken jou niet, ik ken Bram niet, jij kent mij niet. Zomaar 3 reden waarom het toch echt "mehhh" is.quote:
Dan moeten we daar verandering in brengen.quote:Op maandag 11 april 2016 21:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, ik ken Bram niet, jij kent mij niet. Zomaar 3 reden waarom het toch echt "mehhh" is.
Zou raken.quote:Op maandag 11 april 2016 21:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
TwunksZo veel beter dan twinks
Die is wel nice.quote:Op maandag 11 april 2016 21:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Zou 'm keihard doen, en dat wel een uur lang.quote:Op maandag 11 april 2016 21:02 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2016 21:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
OOTDeze twee uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2016 21:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
OOTJij dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ditquote:
Nouja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |