abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161347718
Goedemiddag,

zijn er mensen die ervaring hebben met de namaaknavigaties vanuit china en voornamelijk aliexpress.

Ik vond deze voor een vw passat

http://www.aliexpress.com(...)uuhswCFWoz0wodqacOrA

zou graag vernemen of mensen die ooit zo besteld hebben en wat de kwaliteit was.
pi_161347814
Ik lees even mee. Ik was ook op zoek. Misschien een verkaardagscadeau voor schoonvader. Het is dan wel voor een Fabia 2. De pasvorm en aansluitingen hebben veel verwantschap met VW, vandaar.

Wat ik wel kan melden: je kunt misschien beter zoeken naar een radio waarop specifiek aangegeven staat dat 'ie op Android draait. Volgens mij (pin me er niet op vast) heb je dan eigenlijk een tablet met extra specifieke hardware, zodat het onderhoud (firmware, apps) makkelijker te beheren is.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_161347855
Ik lees even mee. Mocht je hier weinig response krijgen, dan kunnen we het hier nog proberen:

The China Shop

;)
pi_161348521
Die Chinese after market modellen werken OKÉ. Ford focus had er een van de rijschool. Bij achteruit rijden stond er alleen een chinees engelse zin. Please shure savety.

Dus het werkte wel maar hier en daar liet het wel zien dat het chinees was.
Muziek kon alleen uit door een lege map te kiezen of al het geluid uit zetten.
pi_161348967
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 13:15 schreef tailfox het volgende:
Die Chinese after market modellen werken OKÉ. Ford focus had er een van de rijschool. Bij achteruit rijden stond er alleen een chinees engelse zin. Please shure savety.

Dus het werkte wel maar hier en daar liet het wel zien dat het chinees was.
Muziek kon alleen uit door een lege map te kiezen of al het geluid uit zetten.
dat stukje tekst is voor mij niet zo belangrijk.

ben meer benieuwd of het gewoon goed doet en oke kwaliteit heeft.

het hoeft natuurlijk niet optimaal geluidskwaliteit te hebben. dat verwacht ik niet van die prijs maar gewoon normaal zeg maar.
pi_161349974
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 13:46 schreef edward_v het volgende:

[..]

dat stukje tekst is voor mij niet zo belangrijk.

ben meer benieuwd of het gewoon goed doet en oke kwaliteit heeft.

het hoeft natuurlijk niet optimaal geluidskwaliteit te hebben. dat verwacht ik niet van die prijs maar gewoon normaal zeg maar.
dat hangt bij autos meestal alleen aan de speakers
pi_161353711
Vaak loopt het iets minder vloeiend dan een Pioneer of Alpine, maar daar is de prijs ook naar toch? En ik vind ze op een of andere manier een beetje vlak klinken.

Probleem is trouwens dat er in China zoveel fabrikanten zijn. Al zien apparaten er van buiten hetzelfde uit, binnenwerk of software kan compleet anders zijn. Dat maakt het lastig vergelijken, want soms loopt de ene veel beter dan de andere, blijft een beetje gokken.
.
pi_161355499
Dit soort dingen werken een paar maanden en dan krijg je de storingen.

Ik heb eens een Dynavin Android nav gehad (zeg maar de betere Chinees) en na een jaar kwamen de problemen als een zwart flikkerend scherm, niet reagerende of vastlopende navigatie.

Maar als hij het deed, dan was ie top! ^O^
pi_161355920
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 19:34 schreef Mr.Ping het volgende:
Dit soort dingen werken een paar maanden en dan krijg je de storingen.

Ik heb eens een Dynavin Android nav gehad (zeg maar de betere Chinees) en na een jaar kwamen de problemen als een zwart flikkerend scherm, niet reagerende of vastlopende navigatie.

Maar als hij het deed, dan was ie top! ^O^
Het lijken net goedkope android tablets.
.
  maandag 11 april 2016 @ 22:48:01 #10
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_161363525
Ik zit nog steeds te denken aan zo'n unit voor in de Benz, want de standaard uitgebreide MB-versie (Comand) is voor de 1200¤ die je mag lappen voor een gebruikte met verse software, nog steeds een ouderwets apparaat wat nog niet eens mp3 speelt.

Ik hoor iedereen overal bleren over dat het niet werkt en dat het rommel zou zijn, maar die units zijn al een jaartje of 8 - 10 op de markt en draaien inmiddels zelfs al Android, en ook chinezen verbeteren hun shit doorlopend, dus onderhand zouden die dingen toch wel al redelijk moeten kunnen werken zou je denken.

Een andere optie is natuurlijk domweg een tablet met een goede steun (ram mount ofzo) op een strategisch punt voor je dash positioneren en die aan een input knopen als je die optie hebt of kunt creëren. Vaak kun je wel rommelen met een wisselaaraansluiting ofzo.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_161369175
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 22:48 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zit nog steeds te denken aan zo'n unit voor in de Benz, want de standaard uitgebreide MB-versie (Comand) is voor de 1200¤ die je mag lappen voor een gebruikte met verse software, nog steeds een ouderwets apparaat wat nog niet eens mp3 speelt.

Ik hoor iedereen overal bleren over dat het niet werkt en dat het rommel zou zijn, maar die units zijn al een jaartje of 8 - 10 op de markt en draaien inmiddels zelfs al Android, en ook chinezen verbeteren hun shit doorlopend, dus onderhand zouden die dingen toch wel al redelijk moeten kunnen werken zou je denken.

Een andere optie is natuurlijk domweg een tablet met een goede steun (ram mount ofzo) op een strategisch punt voor je dash positioneren en die aan een input knopen als je die optie hebt of kunt creëren. Vaak kun je wel rommelen met een wisselaaraansluiting ofzo.
ik heb dus nu een mfd 2 in mijn vw passat. Die heeft geen mp3 ondersteuning noch aux. Zelfs gebrande cd's vind die niet fijn. Daarom hier naar gekeken. Ik wil niet 600 euro uitgeven voor een originele vw navi (bijvoorbeeld de rns510).

Ik heb geen zin om een tablet ofzo om te bouwen. Ik denk dat ik deze ga bestellen. Gokje wagen. Ze zeggen dat je garantie hebt dus mocht het mis gaan dan kan die terug.
  Moderator dinsdag 12 april 2016 @ 10:26:00 #12
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_161369435
Als je betaalt met paypall of creditcard heb je garantie. En die Aziaten doen alles voor positieve beoordelingen op eBay (ze zijn als de dood voor negatieve), dus meestal is de service prima.

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 12-04-2016 11:34:36 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_161370465
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 april 2016 10:26 schreef derLudolf het volgende:
Als je betaaldt met paypall of creditcard heb je garantie. En die Aziaten doen alles voor positieve beoordelingen op eBay (ze zijn als de dood voor negatieve), dus meestal is de service prima.
betaal altijd met creditcard. dan heb ik 180 dagen garantie en zij doen alles voor positieve reacties.
  dinsdag 12 april 2016 @ 12:04:42 #14
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_161371234
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 10:09 schreef edward_v het volgende:

[..]

ik heb dus nu een mfd 2 in mijn vw passat. Die heeft geen mp3 ondersteuning noch aux. Zelfs gebrande cd's vind die niet fijn. Daarom hier naar gekeken. Ik wil niet 600 euro uitgeven voor een originele vw navi (bijvoorbeeld de rns510).

Ik heb geen zin om een tablet ofzo om te bouwen. Ik denk dat ik deze ga bestellen. Gokje wagen. Ze zeggen dat je garantie hebt dus mocht het mis gaan dan kan die terug.
Bij mijn hok is het allemaal nog een stapje duurder; die chinees voor mijn auto kost ook bijna 500, en dat is dan ongeveer de helft wat ik voor een OEM 2e handsje moet lappen die niks kan.

Tablet hoef je niet te 'bouwen' he..audio uit in de AUX/USB van je radio (if any) en draaien met die hap.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_161371558
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 22:48 schreef Sounddragon het volgende:

Voor MB heb ik wel ervaring met zo'n unit. Het is precies wat je ervan kan verwachten. Het werkt, maar daar is alles mee gezegd. Interface komt niet overeen met de rest en zelfs een beetje oubollig, scherm is resistief, geluidskwaliteit is mager. Stuurbediening heeft een eigen leven. Daar staat dus wel de vrijheid tegenover van je kaarten van the piratebay afhalen, meer features dan origineel, etc. Maar dat is maar 1 van de zoveel, dus wie weet als je een Android exemplaar vindt dat het dan beter is :)
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  dinsdag 12 april 2016 @ 12:42:02 #16
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_161371934
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 12:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Voor MB heb ik wel ervaring met zo'n unit. Het is precies wat je ervan kan verwachten. Het werkt, maar daar is alles mee gezegd. Interface komt niet overeen met de rest en zelfs een beetje oubollig, scherm is resistief, geluidskwaliteit is mager. Stuurbediening heeft een eigen leven. Daar staat dus wel de vrijheid tegenover van je kaarten van the piratebay afhalen, meer features dan origineel, etc. Maar dat is maar 1 van de zoveel, dus wie weet als je een Android exemplaar vindt dat het dan beter is :)
Ik heb een Android foon, en dus wil ik dan een Android versie natuurlijk, en die zijn er genoeg ;)

Gaat me nog niet eens om de navi, want ik heb permanent een Garmin op het dash staan, maar ik wil MP3's en USB kunnen spelen, en fatsoenlijke controle over mijn telefoon en handsfree bellen.
Bel nu via de Garmin, maar dat is ook niet echt ideaal.. het werkt, en daar is alles mee gezegd.
  Forum Admin woensdag 13 april 2016 @ 03:40:49 #17
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_161392867
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2016 12:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb een Android foon, en dus wil ik dan een Android versie natuurlijk, en die zijn er genoeg ;)

Gaat me nog niet eens om de navi, want ik heb permanent een Garmin op het dash staan, maar ik wil MP3's en USB kunnen spelen, en fatsoenlijke controle over mijn telefoon en handsfree bellen.
Bel nu via de Garmin, maar dat is ook niet echt ideaal.. het werkt, en daar is alles mee gezegd.
Ik heb een cheap ass Marquant radio die dat allemaal kan, en nog goed doet ook :P :D
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 13 april 2016 @ 12:19:13 #18
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_161397100
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2016 03:40 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik heb een cheap ass Marquant radio die dat allemaal kan, en nog goed doet ook :P :D
Tegenwoordig kan élke radio dat volgens mij, alleen vonden ze het bij MB in 2006 nog niet nodig om dat in een auto te bouwen.
  Forum Admin woensdag 13 april 2016 @ 17:08:02 #19
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_161403044
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2016 12:19 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Tegenwoordig kan élke radio dat volgens mij, alleen vonden ze het bij MB in 2006 nog niet nodig om dat in een auto te bouwen.
Ik weet het. Deze zit in een sprinter. Verloopstekker zat er al in. Wel irritant dat de antenne ook weer een andere aansluiting is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 13 april 2016 @ 17:16:01 #20
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_161403271
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 17:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik weet het. Deze zit in een sprinter. Verloopstekker zat er al in. Wel irritant dat de antenne ook weer een andere aansluiting is.
bijna standaard, maar daar heb je verloopjes voor ;)
pi_161963536
Ik heb de gok genomen en de namaak navi besteld.

Ik heb gekozen voor de android full touchscreen. Ik vond het design mooi en las uitstekende reviews. Uiteraard is Android ook doorslaggevend geweest in deze.

Donderdag besteld en woensdag in huis. Gisteren geïnstalleerd en tot nu toe zeer tevreden. De aansluitingen zijn inderdaad gewoon VW correct. Het is echt plug en play :)

nieuwe situatie

pi_161967622
Nu weet je ook waarom het spul zoveel gejat worden. :+ , het is te makkelijk om het uit en in te bouwen
  vrijdag 6 mei 2016 @ 19:31:58 #23
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_161969072
Ziet er netjes uit.

Nog helemaal geen gekke dingen tegengekomen? Geen chinese aanwijzingen tijdens het lijden?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 19:49:32 #24
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_161969465
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 mei 2016 19:31 schreef Sounddragon het volgende:
Ziet er netjes uit.

Nog helemaal geen gekke dingen tegengekomen? Geen chinese aanwijzingen tijdens het lijden?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 6 mei 2016 @ 20:08:17 #25
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_161969888
Vergis ik me nu of zie ik toch enorme grote ventilatie gaten aan de zijkanten van dat nieuw ingebouwde paneel? Sluit niet cht mooi aan zo te zien.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')