Iddquote:Op zondag 10 april 2016 00:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gewoon een goed showtje met opgepompte ordinaire wijven en veel vuurwerk.
Naar mijn mening is het te lang geleden.quote:
ik ben met TWD wel op een punt gekomen dat ik eigenlijk geen neuk meer geef om wie doodgaat, Rick is de enige waar ik nog een beetje om geef. maar toch blijf ik kijkenquote:
Uiteraardquote:Op zondag 10 april 2016 00:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zal iedere Skye gif ooit in deeltje 100 zetten
quote:Op zondag 10 april 2016 00:05 schreef deadprez het volgende:
Als men begint bij het beluisteren van de housemuziek
Dan zal men op een gegeven moment moeite gaan krijgen met bidden
Men zal ook op een gegeven moment niet meer naar de kerk mee willen gaan met hun ouders
Je ziet veel dat ze... de haar kaalscheren
Ze worden eigenlijk van god afgesneden
Omdat ze zich laten arresteren, eigenlijk, door de housemuziek
Wat van Satan zelf is
valt toch meequote:Op zondag 10 april 2016 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Naar mijn mening is het te lang geleden.
ja i know, komt dan ook allemaal uit nlquote:Op zondag 10 april 2016 00:06 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
haha dat kan echt via tor. ik wel mensen die dat een keer hebben gedaan
lamequote:Op zondag 10 april 2016 00:07 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ja en ook wel moeilijk om aan te komen
gewoon kopje theequote:Op zondag 10 april 2016 00:08 schreef Willoow het volgende:
Kan niet slapen, maar ben wel moe.
Welke drugs raad je me aan, dp?
pepquote:Op zondag 10 april 2016 00:08 schreef Willoow het volgende:
pepquote:Op zondag 10 april 2016 00:08 schreef Willoow het volgende:
gewoon even pohi van HPLC lezen, ben je zo wegquote:Op zondag 10 april 2016 00:08 schreef Willoow het volgende:
Zin in een anekdote?quote:Op zondag 10 april 2016 00:08 schreef Willoow het volgende:
quote:
lolquote:Op zondag 10 april 2016 00:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan kan je niet meer slapen maar ben je ook niet meer moe
Wrm eigenlijk israelquote:Op zondag 10 april 2016 00:07 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ja en ook wel moeilijk om aan te komen
jonkoquote:Op zondag 10 april 2016 00:08 schreef Willoow het volgende:
valeriaanquote:Op zondag 10 april 2016 00:08 schreef Willoow het volgende:
Heb ze hier bijvoorbeeld gezienquote:Op zondag 10 april 2016 00:07 schreef McGrath het volgende:
Voor HPLC
https://thump.vice.com/nl(...)-corps-no-happy-shit
omdat ie van ordinaire wijven houdt.
heb jij dit geschrevenquote:Op zondag 10 april 2016 00:11 schreef deadprez het volgende:
This is what I love, and can't stop loving
Get wasted at parties, from 9 'till 7 in the morning
I live for the music, rolling blunts, feeling high, getting loaded or take some pills and go to La La Land
Spending all my money on dope and extreme high priced tickets
But in the end it's all worth it
I like to live in my own world
Fuck regular life, fuck a 9 to 5 job
I'm told to enjoy every moment, every hour, every minute
That's what I do on Fridays and Saturday
Why should I take life so seriously?
I just wanna do what I like to do
Being far from reality, cause I can't stand society
This is my own world, I just wanna hear the music
Toen was ik 13quote:Op zondag 10 april 2016 00:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb ze hier bijvoorbeeld gezien
Tering, bijna 10 jaar terug alweer
is uit nummer dat k net posttequote:
Erge is, je blijf altijd jong en ondeugend. Een goede vriend van mij zou zijn auto naar de sloop brengen.quote:
Ik weet bij dp ook af en toe niet of hij lyrics post, of bepaalde dingen echt uitvoert op dat moment.quote:
Ik 16quote:
lekker rebels man, goede ouwe tijd. Toen kon dat allemaal gewoon nog!quote:Op zondag 10 april 2016 00:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Erge is, je blijf altijd jong en ondeugend. Een goede vriend van mij zou zijn auto naar de sloop brengen.
We hadden het geniale idee 'hee, als er wat mee gebeurt, hij moet toch gesloopt worden!'. Dus we gingen na een krat bier en een fles jenever vol gas door de wijk scheuren.
We werden wakker in een park, allebei koppijn en geen flauw idee waar we waren
zin in kip nuquote:Op zondag 10 april 2016 00:12 schreef deadprez het volgende:
eigenlijk echt een kutnummer maar krijg altijd kippenvel van dat stuk
quote:
Wat een slecht tyfus verhaalquote:Op zondag 10 april 2016 00:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Erge is, je blijf altijd jong en ondeugend. Een goede vriend van mij zou zijn auto naar de sloop brengen.
We hadden het geniale idee 'hee, als er wat mee gebeurt, hij moet toch gesloopt worden!'. Dus we gingen na een krat bier en een fles jenever vol gas door de wijk scheuren.
We werden wakker in een park, allebei koppijn en geen flauw idee waar we waren
\Nou er stonden overal remsporen in het park en iets zegt me als we toen waren aangehouden we een probleem hadden.quote:Op zondag 10 april 2016 00:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
lekker rebels man, goede ouwe tijd. Toen kon dat allemaal gewoon nog!
Ik heb ze één keer gezien, maar dat was best klein. Zelfde zaal als waar ooit de Party Animals kwamen en mijn haar ooit verneukt is door Mental Theo. Prima vent dat wel.quote:Op zondag 10 april 2016 00:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik 16![]()
Was een van mijn eerste feestjes, meteen achteraf ook wel 1 van de leukste
mental theo is een achterlijke cokejunkquote:Op zondag 10 april 2016 00:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb ze één keer gezien, maar dat was best klein. Zelfde zaal als waar ooit de Party Animals kwamen en mijn haar ooit verneukt is door Mental Theo. Prima vent dat wel.
Maar de politie was toen gelukkig wel bezig met boeven vangen.quote:Op zondag 10 april 2016 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
\Nou er stonden overal remsporen in het park en iets zegt me als we toen waren aangehouden we een probleem hadden.
Ik ben kipstukjes aan het roosteren en ben ongeduldig.quote:
Ik ken jou al :$quote:
was wel gezellig anders, maar voor jou natuurlijk te mainstream ookquote:Op zondag 10 april 2016 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
mental theo is een achterlijke cokejunk
pussyquote:Op zondag 10 april 2016 00:15 schreef deadprez het volgende:
oh ja kut ik mag hier natuurlijk geen facebook shit posten dus daar hebben jullie alsnog niks aan
valt wel mee hoor had hardcore feelings net nog opstaanquote:Op zondag 10 april 2016 00:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
was wel gezellig anders, maar voor jou natuurlijk te mainstream ook
Had beter van je verwacht. En was jij niet ziek?quote:Op zondag 10 april 2016 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben kipstukjes aan het roosteren en ben ongeduldig.
Mainstream degradeert!!! haa!!quote:Op zondag 10 april 2016 00:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
lekker rebels man, goede ouwe tijd. Toen kon dat allemaal gewoon nog!
Neuh, ik was gewoon vervelend.quote:Op zondag 10 april 2016 00:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Had beter van je verwacht. En was jij niet ziek?
netjesquote:Op zondag 10 april 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Productieve dag gisteren jongens
[ afbeelding ] Top 100 van 09-04-2016
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (24351)
001 887 deadprez 3.64%
002 484 Molo 1.99%
003 442 hetzalallemaalwel 1.82%
004 375 HPLC 1.54%
005 365 JimmyDean 1.5%
Holy shit dpquote:Op zondag 10 april 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
001 887 deadprez 3.64%
002 484 Molo 1.99%
004 375 HPLC 1.54%
005 365 JimmyDean 1.5%
Ja kan wel, kan dat nummer wel meezingen iigquote:Op zondag 10 april 2016 00:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar die is van Neophyte & The Stunned Guys ;s
Dat ik dat nog weet
Ik leefde helemaal met je mee, maar ok.quote:
aah oké, het was toen ook een feestje van wat dj's on tour en dat werd gesponsord door schwarzkopf, en toen werden mensen uit het publiek gehaald en die meiden gingen dan je haar doen, prima. Alleen toen gooide mental theo echt alles wat op dat tafeltje stond op mijn kopquote:Op zondag 10 april 2016 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
valt wel mee hoor had hardcore feelings net nog opstaan
jepz..quote:Op zondag 10 april 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker 3.64% van alle posts gemaakt
RIP FOK!
Maar alles wat ik deed, ik werd gedwongen hequote:Op zondag 10 april 2016 00:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik leefde helemaal met je mee, maar ok.
hahahaquote:Op zondag 10 april 2016 00:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
aah oké, het was toen ook een feestje van wat dj's on tour en dat werd gesponsord door schwarzkopf, en toen werden mensen uit het publiek gehaald en die meiden gingen dan je haar doen, prima. Alleen toen gooide mental theo echt alles wat op dat tafeltje stond op mijn kop![]()
ja het klinkt echt allemaal zo sneu als het was
waarschijnlijk iemand uit COSquote:
quote:Op zondag 10 april 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
001 887 deadprez 3.64%
002 484 Molo 1.99%
004 375 HPLC 1.54%
005 365 JimmyDean 1.5%
Ik ben dan ook niet bepaald alternatief ofzo.quote:Op zondag 10 april 2016 00:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahahanee oké, dat klinkt wel als een feestje dat ik te mainstream vind
Zolang er geen mes of pistool tegen je aan wordt gehouden telt het niet als dwingenquote:Op zondag 10 april 2016 00:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar alles wat ik deed, ik werd gedwongen he
beetje wel toch qua muzieksmaak. Tekno, ska en zoquote:Op zondag 10 april 2016 00:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet bepaald alternatief ofzo.
vind het meevallen, zijn maar weinig types als dpquote:Op zondag 10 april 2016 00:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker 3.64% van alle posts gemaakt
RIP FOK!
quote:
O, dacht ook iemand van dezen scquote:
eerst waren er honderden types als ik hierquote:Op zondag 10 april 2016 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vind het meevallen, zijn maar weinig types als dp
ja, maar ik luister ook gewoon major lazer en alles. heb wel een brede interesse in muziek, maar in zo'n drugshol en alles voel ik me toch niet snel op m'n gemak. (ama weet waar ik over praatquote:Op zondag 10 april 2016 00:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
beetje wel toch qua muzieksmaak. Tekno, ska en zo
Ik had kennis van het roodharig monster dat later geboren zou worden, ik dacht het einde van de wereld, dus in zekere zin, ja, er werd een pistool tegen mijn hoofd gezet.quote:Op zondag 10 april 2016 00:19 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zolang er geen mes of pistool tegen je aan wordt gehouden telt het niet als dwingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |