Klopt, jarenlang met een collega gewerkt die in zijn vrije tijd vrouwenkleding droeg en gewoon vader was van een gezin met twee kinderen en er verder geen escapades op na hield.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:19 schreef Argo het volgende:
Nee, je bent niet gelijk homo als je als man in Naaldhakken met mooie jarretels en een leuke bh voor de spiegel staat om te kijken welke string of slip er het beste bij past.
klopt.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:19 schreef Argo het volgende:
Nee, je bent niet gelijk homo als je als man in Naaldhakken met mooie jarretels en een leuke bh voor de spiegel staat om te kijken welke string of slip er het beste bij past.
Wat een baas.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:21 schreef Werkman het volgende:
[..]
Klopt, jarenlang met een collega gewerkt die in zijn vrije tijd vrouwenkleding droeg en gewoon vader was van een gezin met twee kinderen en er verder geen escapades op na hield.
Klopt maar helemaal richtig in je bovenkamer ben je dan ook niet.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:19 schreef Argo het volgende:
Jij had toch ooit een relatie met een transseksueel toch? Er staat me bij dat je dat ooit hier een keer zei.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:21 schreef Werkman het volgende:
[..]
Klopt, jarenlang met een collega gewerkt die in zijn vrije tijd vrouwenkleding droeg en gewoon vader was van een gezin met twee kinderen en er verder geen escapades op na hield.
is dat zoquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:51 schreef hoas het volgende:
[..]
Klopt maar helemaal richtig in je bovenkamer ben je dan ook niet.
Wat doe jij volgend weekend nikmans mijn vriend?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:07 schreef Nikmans het volgende:
Moet kunnen ja, in het weekend eens een piemel in je kontje nemen of zuigen kan ook prima verder
Weet ik nog niet man, Marc Romboy komt naar de Nor dat klinkt wel interessant, jij dan?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat doe jij volgend weekend nikmans mijn vriend?
Hij laat zich anaal nemen door een BBC.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat doe jij volgend weekend nikmans mijn vriend?
Wat wil je met met Marc romboy als Max roomboter er voor je is?quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:15 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Weet ik nog niet man, Marc Romboy komt naar de Nor dat klinkt wel interessant, jij dan?
Ik ga hem mijn nieuwe jarretels laten zienquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat wil je met met Marc romboy als Max roomboter er voor je is?
Pff hehe.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik ga hem mijn nieuwe jarretels laten zien
Geen verband. Dit gaat om een travestiet, geen transseksueel.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:55 schreef Pulzzar het volgende:
Jij had toch ooit een relatie met een transseksueel toch? Er staat me bij dat je dat ooit hier een keer zei.
Was ze knapper dan deze transseksueel?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:34 schreef Werkman het volgende:
[..]
Geen verband. Dit gaat om een travestiet, geen transseksueel.
Neuken?quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:43 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Zolang er geen liefde bij de seks komt kijken met een man ben je geen homo.
Jij trekt je hier gewoon op af. vies beest.quote:Op zaterdag 9 april 2016 23:41 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Was ze knapper dan deze transseksueel?
Stel je eens voor dat je daar boven op ligt, en dat ze met haar lage stem in je oor gromt: "mag wel wat harder hoor, ik voel niks".quote:Op zondag 10 april 2016 00:13 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Jij trekt je hier gewoon op af. vies beest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |