abonnement Unibet Coolblue
pi_162003283
Wat zijn jullie teams in ORAS? Ik heb nu zo'n beetje elke pokemon die je kan vangen, dus verveel me de pleuris.
pi_162003355
M-Swampert, M-Gardevoir, Cute Cosplay Pikachu, Typhlosion, Slaking en Flygon voor ingame.

Umbreon, M-Charizard Y, Crobat, Haxorus en Scizor voor competitive battling met een 6de plaats open om een andere Pokémon te proberen/waar ik zin in heb.
pi_162005118
Misschien een rare vraag. Ben op dit moment bezig met pokemon x. Xerneas heb ik gevangen met een ultra ball. Master ball heb ik nog. Ben nu bezig om mijn pokedex een beetje te vullen en te trainen voor Victory Road en elite 4. Als ik klaar ben, waar kan ik mijn master ball voor gebruiken?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  zondag 8 mei 2016 @ 12:04:30 #179
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162005144
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:03 schreef ErwinDikkie het volgende:
Misschien een rare vraag. Ben op dit moment bezig met pokemon x. Xerneas heb ik gevangen met een ultra ball. Master ball heb ik nog. Ben nu bezig om mijn pokedex een beetje te vullen en te trainen voor Victory Road en elite 4. Als ik klaar ben, waar kan ik mijn master ball voor gebruiken?
Mewtwo.
pi_162005157
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:03 schreef ErwinDikkie het volgende:
Misschien een rare vraag. Ben op dit moment bezig met pokemon x. Xerneas heb ik gevangen met een ultra ball. Master ball heb ik nog. Ben nu bezig om mijn pokedex een beetje te vullen en te trainen voor Victory Road en elite 4. Als ik klaar ben, waar kan ik mijn master ball voor gebruiken?
Hetzelfde verhaal, maar dan ORAS. Ik heb alles met pokeballs gevangen (ook Deoxys), geen idee wat te doen met masterball
pi_162005200
quote:
14s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:04 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Mewtwo.
Oh nice. Wanneer kan ik deze tegen komen?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_162007184
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:07 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Oh nice. Wanneer kan ik deze tegen komen?
Na de Elite 4, in een grot in de Pokémon Village.

Master Ball vind ik trouwens niet nodig om nog te gebruiken tegenwoordig.
Zo lang je een legendary's HP naar het rood brengt met paralyze/sleep kan je hem al met een pokéball vangen.
  zondag 8 mei 2016 @ 15:25:05 #183
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162009519
quote:
7s.gif Op zondag 8 mei 2016 13:48 schreef Syntos het volgende:

[..]

Na de Elite 4, in een grot in de Pokémon Village.

Master Ball vind ik trouwens niet nodig om nog te gebruiken tegenwoordig.
Zo lang je een legendary's HP naar het rood brengt met paralyze/sleep kan je hem al met een pokéball vangen.
Poké Ball, serieus? Zelfs met een Ultra Ball heb ik moeite. :')
pi_162009641
quote:
9s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:25 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Poké Ball, serieus? Zelfs met een Ultra Ball heb ik moeite. :')
Ik heb alle legendaries in X/Y en ORAS in een pokéball, met goede natures en IV's :P
Gewoon een kwestie van de aanhouder wint.
pi_162009771
Maar om de pokémon zoals Magmar, Electabuzz, Duskull etc. die in Gen4 een extra evolutie hebben gekregen dmv een specifiek item te traden die zijn pas klote. :r Natuurlijk ook de laatste die ik nog moet.

Moet je eerst BP gaan grinden in de Battle Maison voor de items.
pi_162010337
quote:
7s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:35 schreef Syntos het volgende:
Maar om de pokémon zoals Magmar, Electabuzz, Duskull etc. die in Gen4 een extra evolutie hebben gekregen dmv een specifiek item te traden die zijn pas klote. :r Natuurlijk ook de laatste die ik nog moet.

Moet je eerst BP gaan grinden in de Battle Maison voor de items.
Heb je geen cleffa's, drilburs of fossil pokemon? lvl 1 Cleffa's en drilburs kun je ongeveer alles voor krijgen op GTS. Zo heb ik ze binnen gehaald

Edit:
Of heb je geen pokebank? Ik had een tijdje pauze genomen en daardoor 1000 BP via de bank gehad. Heb er nu ook nog 150 die ik zo toe kan voegen.
pi_162010537
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:50 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Heb je geen cleffa's, drilburs of fossil pokemon? lvl 1 Cleffa's en drilburs kun je ongeveer alles voor krijgen op GTS. Zo heb ik ze binnen gehaald

Edit:
Of heb je geen pokebank? Ik had een tijdje pauze genomen en daardoor 1000 BP via de bank gehad. Heb er nu ook nog 150 die ik zo toe kan voegen.
Ik wil ze deze keer zelf allemaal legitiem vangen in mijn eigen spellen ipv ruilen. ;)
Even doorbijten maar dan heb ik ook iets waar ik nog een beetje trots op kan zijn, daarnaast hoef ik er nu toch nog maar twee. Porygon-Z en Magmortar.

Pokébank heb ik, het voelt alleen als valsspelen om die BP te gebruiken. Plus dat ik ze liever meeneem naar S/M voor items voor mijn competieve pokémon.

[ Bericht 0% gewijzigd door Syntos op 08-05-2016 16:00:45 ]
  zondag 8 mei 2016 @ 17:25:26 #188
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_162014349
10 mei boys!

en girls natuurlijk
pi_162014867
Mijn battle box:

Flygon
Magmortar
Electivire
Shiny Metagross
Gardevoir
(Oorspronkelijk Aggron, nu open plek)
pi_162015142
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 17:25 schreef KingRoland het volgende:
10 mei boys!

en girls natuurlijk
Misschien morgen al CoroCoro leaks. Maar anders sowieso 10 mei ja! *O* *O* *O*
pi_162015677
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 17:43 schreef wegmetdeEU het volgende:
Mijn battle box:

Flygon
Magmortar
Electivire
Shiny Metagross
Gardevoir
(Oorspronkelijk Aggron, nu open plek)
Ik neem aan dat je ook breed? Mijn battle box zit nu vol met:

Thundurus
Charizard
Venusaur
Sylveon
Landorus
Klefki

Net de 50 super triple battles gehaald en ben nu een team aan het klaarmaken voor de Johto Classics. Weet alleen nog niet zo goed wat mijn team gaat worden..
  zondag 8 mei 2016 @ 18:51:58 #192
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162016608
quote:
7s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:30 schreef Syntos het volgende:

[..]

Ik heb alle legendaries in X/Y en ORAS in een pokéball, met goede natures en IV's :P
Gewoon een kwestie van de aanhouder wint.
Goed hoor! :P Heb ook liever al mijn Pokémon in gewone Poké Balls, beetje ocd. :') Maar hoe zorg jij er dan voor dat je Legendaries goede IV's hebben, aangezien je ze niet kunt breeden?
pi_162016724
quote:
14s.gif Op zondag 8 mei 2016 18:51 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Goed hoor! :P Heb ook liever al mijn Pokémon in gewone Poké Balls, beetje ocd. :') Maar hoe zorg jij er dan voor dat je Legendaries goede IV's hebben, aangezien je ze niet kunt breeden?
Soft reset.

Zo heb ik er ook een aantal perfect, maar wat een tijd gaat daar in zitten... Dat ga ik niet bij alle legendaries doen. Vandaar dat ik ook niks zie in het huidige special battle format :P
pi_162016751
quote:
14s.gif Op zondag 8 mei 2016 18:51 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Goed hoor! :P Heb ook liever al mijn Pokémon in gewone Poké Balls, beetje ocd. :') Maar hoe zorg jij er dan voor dat je Legendaries goede IV's hebben, aangezien je ze niet kunt breeden?
Sinds gen6 hebben legendaries standaard minstens 3x 31 IV's dus gewoon een kwestie van resetten tot je een goede IV spread krijgt.
  zondag 8 mei 2016 @ 18:57:03 #195
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162016765
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 18:55 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Soft reset.

Zo heb ik er ook een aantal perfect, maar wat een tijd gaat daar in zitten... Dat ga ik niet bij alle legendaries doen. Vandaar dat ik ook niks zie in het huidige special battle format :P
En dan ook nog eens met een Poké Ball vangen, waardoor elk gevecht een half uur duurt. Laat maar zitten dan. :D
pi_162016796
quote:
9s.gif Op zondag 8 mei 2016 18:57 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

En dan ook nog eens met een Poké Ball vangen, waardoor elk gevecht een half uur duurt. Laat maar zitten dan. :D
Ik kijk ondertussen meestal Youtube of een serie waar ik niet zo veel aandacht aan hoef te schenken om het te kunnen volgen. Dan schiet het wel aardig op. :)
  zondag 8 mei 2016 @ 18:58:23 #197
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162016802
quote:
7s.gif Op zondag 8 mei 2016 18:56 schreef Syntos het volgende:

[..]

Sinds gen6 hebben legendaries standaard minstens 3x 31 IV's dus gewoon een kwestie van resetten tot je een goede IV spread krijgt.
Dat wist ik niet van Gen VI. :P Thanks dat je het zegt, al gebruik ik alleen gewone Pokémon om te vechten.
  zondag 8 mei 2016 @ 18:59:27 #198
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162016834
quote:
7s.gif Op zondag 8 mei 2016 18:58 schreef Syntos het volgende:

[..]

Ik kijk ondertussen meestal Youtube of een serie waar ik niet zo veel aandacht aan hoef te schenken om het te kunnen volgen. Dan schiet het wel aardig op. :)
Goeie tip! ^O^ Wat zou ik zonder dit topic moeten. :P
pi_162016860
quote:
7s.gif Op zondag 8 mei 2016 15:35 schreef Syntos het volgende:
Maar om de pokémon zoals Magmar, Electabuzz, Duskull etc. die in Gen4 een extra evolutie hebben gekregen dmv een specifiek item te traden die zijn pas klote. :r Natuurlijk ook de laatste die ik nog moet.

Moet je eerst BP gaan grinden in de Battle Maison voor de items.
De items voor Magmar en Electabuzz zijn redelijk makkelijk te krijgen als je een beetje geduld hebt. Zowel Magby als Elekid zijn te vinden op een van de mirage islands en als je chained kan je erg makkelijk die items farmen. Je moet wel het geluk hebben dat je naar dat eiland kan, maar met een beetje geluk kan je meer dan tien verschillende eilanden per dag bezoeken.

En om het makkelijk te maken zou ik moves als covet en thief gebruiken zodat je zeker weet dat je het item hebt en ze niet dood maakt.

quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:03 schreef ErwinDikkie het volgende:
Misschien een rare vraag. Ben op dit moment bezig met pokemon x. Xerneas heb ik gevangen met een ultra ball. Master ball heb ik nog. Ben nu bezig om mijn pokedex een beetje te vullen en te trainen voor Victory Road en elite 4. Als ik klaar ben, waar kan ik mijn master ball voor gebruiken?
Ik zou je masterball altijd achter de hand houden voor noodsituaties met shinies. Als je een shiny tegenkomt met aanvallen als explosion, wirlwind of teleport kan je deze nooit op de normale manier vangen. Een masterball is dat echt ideaal. Mewtwo is goed te doen zonder masterball. In eerste instantie gewoon dusk balls gebruiken (hij is in een cave) en als je meer dan 10 beurten bezig bent zou ik overstappen op timer balls.
pi_162016886
Ik ben nu overigens bezig met een Raichu breeden. Ik wil hem met Volt Tackle....

3 boxen verder en ik heb 1 Jolly pichu gezien, uiteraard met slechte stats....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')