ja, wtf he.. moet ik op die weg en staat Helmond ook al aangegeven dus dan denk je al van 'Oh ok ben er zo, ook zo'n typische weg dat ik er zo benquote:Op zondag 10 april 2016 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]en het duurt laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangggggg die weg.
Daarom is het ook zo'n pleuris eind vanuit Den Haag. Snelweg is niet erg, dat gaat wel snel maar man man manquote:Op zondag 10 april 2016 21:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, wtf he.. moet ik op die weg en staat Helmond ook al aangegeven dus dan denk je al van 'Oh ok ben er zo, ook zo'n typische weg dat ik er zo ben![]()
' DRIE KWARTIER OID MOET JE GODVERDOMME OP DIE WEG RIJDEN
![]()
![]()
Ja maar dat is het ook, rij je grootste gedeelte 100 - 130 en dan .. 80quote:Op zondag 10 april 2016 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo'n pleuris eind vanuit Den Haag. Snelweg is niet erg, dat gaat wel snel maar man man man![]()
![]()
En niet harder gaan rijden want dan krijg je een paar mooie bonnen binnen op die weg.quote:Op zondag 10 april 2016 21:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is het ook, rij je grootste gedeelte 100 - 130 en dan .. 80
Ook zo bloed irritant he, als je Den Haag binnen rijdt gewoon via centrum zeg maar.. altijd van die mensen die dan op de rem gaan bij trajectcontrole bord. Sjongejongejonge, vraag me trouwens af waar die shit staat want rij daar altijd bij schenkkade snelweg op en dan richting delft. Eigenlijk altijd te hard maar nooit boete? Ja oke, maar 10 km oid hoorquote:Op zondag 10 april 2016 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En niet harder gaan rijden want dan krijg je een paar mooie bonnen binnen op die weg.
Weet ook niet precies waar dat ingaat op dat stuk. Weet hem wel vlak na het forepark.quote:Op zondag 10 april 2016 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook zo bloed irritant he, als je Den Haag binnen rijdt gewoon via centrum zeg maar.. altijd van die mensen die dan op de rem gaan bij trajectcontrole bord. Sjongejongejonge, vraag me trouwens af waar die shit staat want rij daar altijd bij schenkkade snelweg op en dan richting delft. Eigenlijk altijd te hard maar nooit boete? Ja oke, maar 10 km oid hoor
Ja, vind de boete alleen niet grappigquote:Op zondag 10 april 2016 21:11 schreef Crack_ het volgende:
Grappig, je kunt je flitsfoto van als je te hard rijdt online bekijken
Heb nog nooit boete gehad op snelweg, dus maak me eigenlijk sowieso geen zorgen. En rij best veelquote:Op zondag 10 april 2016 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ook niet precies waar dat ingaat op dat stuk. Weet hem wel vlak na het forepark.
Ja, niemand he. Maar sta tot nu toe op twee en allebei in de maand dat ik mn rijbewijs haalde hahaahah. Eerste voor te hard rijden (7 km te hard) en ander voor geen parkeergeld betaald. Dat parkeergeld echt zo stom, ik zei al dat ik daar een boete voor zou krijgen omdat ik gewoon áltijd vergat uberhaupt te controleren of ik moest betalen of nietquote:Op zondag 10 april 2016 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, vindt de boete alleen niet grappig
quote:Op zondag 10 april 2016 21:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb nog nooit boete gehad op snelweg, dus maak me eigenlijk sowieso geen zorgen. En rij best veel
[..]
Ja, niemand he. Maar sta tot nu toe op twee en allebei in de maand dat ik mn rijbewijs haalde hahaahah. Eerste voor te hard rijden (7 km te hard) en ander voor geen parkeergeld betaald. Dat parkeergeld echt zo stom, ik zei al dat ik daar een boete voor zou krijgen omdat ik gewoon áltijd vergat uberhaupt te controleren of ik moest betalen of niet. Gewoon auto neerzetten doei
quote:Op zondag 10 april 2016 21:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik alleen snelheidsboetes tot nu toe. Beetje teveel al. Niet geteld verder.
De ergste was 25 km te hard. Meestal kreeg ik boetes ook voor 7 km te hard. Dat viel wel mee.quote:Op zondag 10 april 2016 21:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]hoeveel te hard rij je dan, ongeveer?
Heen en terug?quote:Op zondag 10 april 2016 21:17 schreef Crack_ het volgende:
Vandaag twee keer getankt bij zelfde tankstation, ho ho ho ho
Ja, rij op gas.. kun je maar 250 - 300 km ongeveer op tankje rijdenquote:
Dat is waar.quote:Op zondag 10 april 2016 21:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, rij op gas.. kun je maar 250 - 300 km ongeveer op tankje rijden
Zo danquote:Op zondag 10 april 2016 22:05 schreef Onnoman het volgende:
julia gilas
[ afbeelding ]
Aline Bernardes
[ afbeelding ]
Beetje maarquote: