Dat is ook niet nodig, blijkt maar weer.quote:
Dat hoor je vaker inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig, blijkt maar weer.
altijd smerig beginnersgeluk
Lekker man. Geniet er van!quote:Op zaterdag 9 april 2016 20:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Vannacht goed nachtje boksen kijken met mn pa.
Dat is echt lang geleden.
ben ik hele seizoen alquote:Op zaterdag 9 april 2016 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begin ook voetbalmoe te worden.
Ik wil denk ik alleen de CL finale en de EL finale zien afhankelijk van wie daar in staat.quote:
Laatste speelronde PL als zowel Spurs als Leicester nog kampioen kunnen worden en strijd om plek 4 nog spannend is wordt wel puur genot natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil denk ik alleen de CL finale en de EL finale zien afhankelijk van wie daar in staat.
Ik heb dit seizoen ongelooflijk weinig gevolgd van de PLquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste speelronde PL als zowel Spurs als Leicester nog kampioen kunnen worden en strijd om plek 4 nog spannend is wordt wel puur genot natuurlijk.
Betfred heeft leicester al uitbetaald als kampioen lol.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste speelronde PL als zowel Spurs als Leicester nog kampioen kunnen worden en strijd om plek 4 nog spannend is wordt wel puur genot natuurlijk.
wtfquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Betfred heeft leicester al uitbetaald als kampioen lol.
betfredgod.
Ja, waarom zou dat niet mogen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wtfMag dat uberhaupt wel? Ze mogen flink terug gaan cashen naar leden die Spurs als kampioen hebben dan als Spurs kampioen wordt
Ja dat is wel zo jaquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, waarom zou dat niet mogen.
Ze moeten alleen dubbel gaan betalen als ze het niet worden.
Maar het wordt sowieso een outsider dus die bookies pakken massas geld zelfs als spurs het wordt.
Al wil een bookie Newcastle uitroepen als kampioen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo ja
Nou ja, omdat het pas een Win is als ze officieel niet meer achtergehaald kunnen worden lijkt me.
Ze krijgen er heel wat voor terug ja, dat is zoquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Al wil een bookie Newcastle uitroepen als kampioen.
Is niet verboden.
Maar betfred moest maar 1 miljoen pond uitbetalen op leicester, fucking weinig voor gratis publiciteit.
quote:was the first bookmaker to pay out early, in 1998 on Manchester United, only for Arsenal to win the title.
He also paid out early on Man United in 2012, only for Man City to win the title on goal difference."
Als ze winnen van United morgen gok ik dat Spurs het wordtquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Betfred heeft het 2 keer fout gehad in 18 jaar vroeg uitbetalen
Vies veel gecasht wel toen op City toen ze achter stondenquote:
Had je gelezen wat ik postte over de kennis van vriendin en paarden pffquote:Op zaterdag 9 april 2016 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vies veel gecasht wel toen op City toen ze achter stonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |