gewoon niet doenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of als ze je pijpt, je wil haar waarschuwen dat je klaarkomt.
hoe praat je met mquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
iemand in mijn team is ook doof
hij speelt back dus toch geen communcatie nodig
Weet ik nietquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dingen als kreuntjes enzo.
Zouden die ook anders klinken.
Is misschien ook lastig.
waarom waarschuwen. Lekker laten chokenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is misschien ook lastig.
Gewoon klein buisje met water in je hand houden en water eruit spuiten als teken dat je klaarkomtquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is misschien ook lastig.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon klein buisje met water in je hand houden en water eruit spuiten als teken dat je klaarkomt
Hehe.quote:
Is me geregeld gevraagd om het te melden ivm hoeveelheidquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom waarschuwen. Lekker laten choken
Of even vinger in de anus stoppen.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon klein buisje met water in je hand houden en water eruit spuiten als teken dat je klaarkomt
hij kan wel liplezen maar kan natuurlijk niet op het veldquote:
nee inderdaadquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij kan wel liplezen maar kan natuurlijk niet op het veld
Ik heb ook veel #justindothingsquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
[..]
Is me geregeld gevraagd om het te melden ivm hoeveelheid
[..]
Of even vinger in de anus stoppen.
ik raakte me eigen face wel eensquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:42 schreef Etsu het volgende:
Zoveel mogelijk cum op je gezicht gespoten krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |