manlet lengtequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:28 schreef Etsu het volgende:
morti dat meisje en ik hadden gister over ons seksleven en toen zei ze dat ze nog een bepaalde jongen moest en daar voldoe jij aan
leg uitquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:28 schreef Etsu het volgende:
morti dat meisje en ik hadden gister over ons seksleven en toen zei ze dat ze nog een bepaalde jongen moest en daar voldoe jij aan
Jeetje, wat een specifieke doelgroep.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze heeft nooit met n horende jongen gedaan en wil dat nog heel graag
ja ze is ook doof
Oh denk ze zoekt een intellectueel/fotomodel/keukenprinsquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze heeft nooit met n horende jongen gedaan en wil dat nog heel graag
ja ze is ook doof
kan me wel voorstellen, is toch andere ervaring dan met iemand met hetzelfde probleem qua communicatiequote:Op zaterdag 9 april 2016 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, wat een specifieke doelgroep.
quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje, wat een specifieke doelgroep.
je bent knap, das voldoende hoorquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh denk ze zoekt een intellectueel/fotomodel/keukenprins
Ik weet dat dove mensen vaak een beetje apart praten.quote:Op zaterdag 9 april 2016 17:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan me wel voorstellen, is toch andere ervaring dan met iemand met hetzelfde probleem qua communicatie
Over t algemeen wel ja, maar niet iedereen hoorquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet dat dove mensen vaak een beetje apart praten.
Dat lijkt me wel raar tijdens seks.
Maar verder, ach.
gewoon niet pratenquote:Op zaterdag 9 april 2016 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet dat dove mensen vaak een beetje apart praten.
Dat lijkt me wel raar tijdens seks.
Maar verder, ach.
Licht uit en je mond houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |